Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Har du en kommende politihest?
Forfatter: 
Dato:  17-09-2018 15:58

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan ikke lade være
Forfatter: 
Dato:  17-09-2018 19:21

 

med at tænke hvad det vil koste før den enhed fungerer på 2012-niveau, i forhold til hvad det havde kostet at lade sektionen fortsætte? Hvorfor er det økonomerne ikke kan tænke ud over kanten af deres excel-ark, og samarbejde med de erfarne ansatte?

 

Nu har man sparet sektionen væk i 6 år, plus det/de år det tager at få hestene trænet op, man kunne da have sparet rationaliseringseksperterne og økonomen, hans uddannelse og Office-licens i stedet for, og været bedre stillet i mellemtiden Det er jo ikke politi-heste man har brug for, men konjuktur-heste.

 

 

Nå, men godt hvis de kommer tilbage

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad hvis det lukker igen..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2018 07:50

Blev glad da jeg så at de startede op igen, men tænkte også " hvor længe får de lov at være der? "

 

Med skiftende regeringer og alle skal spare, mon ikke det er et sted hvor der igen vil blive kigget.

 

Synes på en eller anden måde det er lidt en uigennemtænkt måde at bruge vores skattekroner på.

 

Jeg har engang solgt hest til det ridende politi i udlandet og det var en god oplevelse. Men ville nok være lidt tilbageholdende med at sælge til dk, når de åbner og lukker efter for godt befindende..


Tilbyder opstaldning og fysioterapi til ryttere

 

Facebook - Lauenborg fysioterapi

www.lauenborgfys.dk

www.staldlauenborg.dk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider