Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Trail ridning på Double T
Forfatter: 
Dato:  29-07-2018 15:45

Jeg har gjort noget vi aldrig har gjort før, jeg tog min unghest med i byen og forlangte han skulle være ridehest Det var første gang vi forsøgte det, vi har ikke rigtig været nogen stede siden vi var med til DM i 2014. Og det var jo ikke ligefrem som ridehest.

 

Foto taget af John Jensen

taselvfoto.zenfolio.com/f399773389

Billede

 

Vi kørte op på Double T Ranch ved Auning hvor det hver anden torsdag er hyggeridning og man må komme op og låne ridebanen og trailbanen eller bare komme opp og hygge sammen med de andre. Jeg er altid færdig på arbejde mega sent så jeg kan aldrig nå det men nu havde jeg ferie så nu skulle det være.

 

Han tog det så fantastisk, selv med alt det nye der var gang i med fremmede heste, hunde der sprang rundt, der blev øvet på skydning med pil og bue, vi fik prøvet en ny trail bane og redet på ridebanen. Han var selvfølgelig noget opmærksom og som nysgerrige lille prut han er så vil han følge med i det hele, helst samtidig. Men nem, styrbar og super dejlig

 

Foto taget af John Jensen

taselvfoto.zenfolio.com/f399773389

Billede

 

Hvir nogen undrer sig hvorfor jeg står op så var banen meget dyb i forhold til vores egen hjemme, det var mega varmt og han mangler stadig lidt muskler og balanse i galoppen på ridebanen. Men han tog begge veje, også den hårde som han har svært ved og blev i den stille og rolig indtil jeg sagde stop

Billede

 

Jeg synes bare han er så smuk

Billede

 

Flaskegraven, han er så sej den bette mand

Billede

 

Vandgraven der for tiden er fyldt med sand

Billede

 

Det fedeste nedspring de har lavet. Han var dog ikke sikker på han skulle ned den laaange bakke

Billede

 

Han bestemte sig plutselig på det kunne han godt, derfor mine meget sjove hender

Billede

 

Op kom vi sgu også

Billede

 

Billede

 

Vi mødte også for første gang det meget farlige og farverige fluenæt der æder små, hvide heste

Billede

 

Men som den mega seje lille hest han er så gik der ikke ret mange minutter inden vi kom igennem

Billede

 

Mere end en gang tilmed

Billede

 

Dygtige John Jensen fok også fanget os

taselvfoto.zenfolio.com/f399773389

Billede

 

Jeg var heldt vild imponeret af ham

Billede

 

Pyha hvor er jeg bare glad for den lille hest

Billede

 


 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa 2012

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 smuksak
Forfatter: 
Dato:  30-07-2018 23:06

Han er altså vokset op og blevet en lækker sag :) - skønne skønne billeder!

 

Det er bare så fedt når hyppen tør prøve nye ting!

 

Personligt savner jeg en hjelm :) -men sådan er jeg, det er nok fordi jeg er ponymor


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider