Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Calypse anno 2018
Forfatter: 
Dato:  16-07-2018 22:33

 

Så er vi landet på den anden side. Calypse er kommet sig 100% over sin skade - som viste sig slet ikke at være så alvorlig!

Vi har taget det stille og rolig - måske for stille Hun er i hvert fald blevet smællerfed, men hun er rengående og glad!

 

Efter den tidligere part og flytning er jeg selv kommet en del i stalden, hvilket er lækkert. Calypse og jeg har efterhånden fundet hinanden på ny, både fra jord og ryggen, så det er dejligt. Milas har brugt mere tid sammen med os, og når han hører vi skal i stald er svaret som regl: "ride, mor! Ride"

 

Billede

 

Men jeg har mistet en del af mit mod efter sådan en lang ridepause.. Har efterhånden ikke redet kontinuerligt i +5 år, så jeg ku godt bruge noget hjælp. Jeg fandt ud af at en tidligere arbejdskollegas datter, Josefine manglede en hest at ride på, så det har vi prøvet af. Josefine er smask forelsket i Calypse og Calypse nyder at være i Josefine (og hendes mors) hænder.

 

I dag udnyttede vi at marken er blevet høstet. Vi har ikke galoperet før i dag, men med en stubmark forsøgte vi - roligt - st øve lidt galop med rytter. Og trav selvfølgelig.

 

Calypse skulle lige fange det, men nød at træne lidt udenfor dressurbsnen. Det er 3 gang at Jose sidder på Calypse, og pt. Rider vi uden sadel. Skal ud og købe en, men hun er så smællerfed at hun bliver nød til at tabe sig først. Jeg vover pelsen og deler billeder alligevel. Jeg synes de klær hinanden <3

 

Billede

 

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

!

 


 

Sagde Camilla og Apocalypse af Schade.


www.kogevejenshestepension.dk/
Ringsteds hyggeligste hestepension!

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige billeder
Forfatter: 
Dato:  16-07-2018 22:51
Sikke en dejlig opdatering! Både at du og din dejlige dreng får nydt livet med hest og at du har fundet en der kan ride lidt kondi i calypse. Synes hun sidder super fint. Sejt gået, de skal nok få glæde af hinanden med eller uden sadel &#128512;

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  17-07-2018 14:23

Sikke nogen dejlige billeder af to som klær hinande

Og dejligt at skaden ikke var så slem som frygtet.

Ved du ikke man ikke må kommentere på en dames vægt

He.. He... Men ja tisk... Tisk.... Hun er da en dame med former, en smuk plus size model

Håber du selv kommer rigtigt i gang med ridningen igen.

Og mange tak for de fine stævne billeder af min Oller basse og jeg. Dem er jeg glad og taknemmelig for


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hulubulu
Forfatter: 
Dato:  18-07-2018 19:53

Svensen: Tusind tak! Ja, de klæder hinanden meget godt, selvom det faktisk kun er 3 gang hun sidder der. Er sikker på at de nok skal blive rigtig gode. <3

 

 

Og Hej Gilbert-mor!

Jeg er så taknemmelig for at skaden ikke var som frygtet! Det er virkelig helt fantastisk! Nu skal de der overflødige kilo bare væk igen - men det kan både Calypse og jeg trænge til :D

 

Jeg skal ride min 1. Undervisningstime på Calypse på søndag! Jeg er så spændt, men jeg mener at den bedste måde st komme videre på er at få lagt nogle gode grundsten fra starten. Så det er jeg spændt på :D

Jeg skal nok sørge for at du får flere af billederne af jer! I er et smukt par, og det er dejligt at du er glade for billederne.

Håber jeg ser jer igen! :-)

 


 

Sagde Camilla og Apocalypse af Schade.


www.kogevejenshestepension.dk/
Ringsteds hyggeligste hestepension!

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider