Logo used for printing

HN afstemning
Hvor meget betaler du i staldleje pr hest? (Foreslag: Sebrina )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Telepati med Fabi
Forfatter: 
Dato:  07-07-2018 09:38

Jeg savner Fabi. Savner ham så ubeskriveligt meget!

Han er en del af mig. Han er altid i mine tanker - hver dag!

Et spørgsmål der har generet mig lige siden den dag var -

Hvordan kunne det gå så slemt...?

Ved godt han var en super glad dreng og glad for at arbejde. Efter han var kommet igang igen var han blevet helt ungdommelig og legede meget på folden både med hop-buk og stejl..

Elskede hans humør..

Nå sidespring. Jeg tog mod til mig og fik en til prøve at fange ham på den anden side og høre ham hvordan det gik og hvordan det kunne gå så galt.

Om man tror på det eller ej så kommer her seancen...

Spurgte ind til simple spørgsmål som

Har du fundet din mor og hygger i?

Har du det godt? Hvordan er der hos dig nu?

Snakked omkring Valle idet jeg havde haft meget dårlig samvittighed over at jeg er blevet så glad for ham.

Spurgte ind til forholdet med Mathilde.

Savner ham sagde jeg.

Tilsidst spurgte jeg ind til ulykken...

Her er svaret fra ham

Hvem er Fabi?

Han skriger mig nærmest ind i hovedet at han er et legebarn samtidig med at han stormer frem og tilbage på en kæmpe eng. Han hopper og danser, stejler og bukker. Han elsker fart og over feltet. Han fortæller at han opfatter sig selv som klassen sjove dreng/klovnen i cirkus. Han viser sig endda med en typisk klovnehat og -næse.

Han fortæller også at han er en meget stolt hest (Det som jeg fornemmer som prins hos ham). Jeg fornemmer at han var stolt af at være en der viste dig vej. Både med din ridning og person. Han var egentlig ret ligeglad med hvordan alle andre så ham. Det vigtigste for HAM var at DU var der til at elske og anerkende ham og hans præstationer.

Jeres forhold.

Jeg føler en stor kærlighed og taknemmelighed til dig. Han savner dig, men han besøger dig ofte og forsøger at støtte dig. Han viser at når han kommer til dig, så vil du mærke det som om at han er bag dig og ofte vil du samtidig fornemme det som at han enten puffer til dig med mulen eller puster dig i højre øre (han var meget specifik med at det var højre).

Lidt som med Valentino, så fornemmer jeg at Mathilde var den der gav ham lov til at være det le-gebarn han var. Han satte virkelig stor pris på dette, da han ellers syntes det ville have været svært at være glad for livet og det at være ridehest. Jeg fornemmer også at han elskede alt den tid hun kunne bruge på at nusse om ham, på trods af at han godt kunne blive ret utålmodig hvis han vid-ste at de skulle ride.

Spørgsmål.

Ja jeg har mødt min mor og vi er ofte sammen. Ikke altid. Ofte går vi på hver vores eng, men vi kan altid se hinanden.

Jeg får vist kæmpe store grønne enge, som kun er opdelt af enten æbletræer, små skove eller græs der er lidt højere end alt det andet. Ingen hegn og led. På engene rundt om Fabis er der an-dre heste, bl.a. hans mor. Der er også vandløb og solen står altid højt på himlen. Hvis vi har brug for selskab, kalder vi bare på hinanden. Men uden ord og lyd. Faktisk ligesom vi to snakker nu. Men bedst af alt, siger Fabi, her er der altid ro og fred og aldrig nogen sygdom eller smerte.

Jeg ser at Fabi den dag har løbet på folden og fjollet rundt. Han har ikke set sig for. Jeg ser det som om at han vælter. Han træder forkert på en stor sten (eller lign.) eller ned i et hul. Jeg får den stær-keste følelse når jeg spørger om det er noget han har trådt PÅ. Jeg ser at han vrider i benet og falder meget tungt på det. Han ved med det samme at det ikke er godt!

Fabi ved at det var hårdt for dig at sige farvel, men han er taknemmelig for at han ikke skulle tage den sidste rejse alene <3

Tudbrølede da jeg læste det. Allerede fra første linje. Personen som kommunikerede med ham vidste ikke noget. Ej heller om ulykken.

En ting der virkelig rørte mig var da hun beskrev han gik bag mig og pustede mig i øret... Sådan gik han altid når vi gik ture. Og puffede altid til min hestehale. Det er den følelse jeg stadig har. At han stadig går mig. Jeg kan mærke...

Jeg kan mærke jeg fik mere ro på mig selv og "tør" nu også vise mine følelser for Valle.

Får nogle af de bedste minder på facebook om min skønne arbejdsglade fantastiske dreng!

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Savnet og for altid elsket!

Nu uden hendes fantastiske gyldne stjerner

Golden Fabia og Golden Destiny

04062000-07022018 og 03031995-17112008

Altid og forevigt <3<3<3

12
1
Svar på denne tråd

Søde Fabi
Forfatter: 
Dato:  09-07-2018 08:47

Sikke nogle dejlige billeder - jeg kan godt forstå du savner ham!

Telepati er en sjov størrelse - jeg har sltid tænkt, ahhhh, kan det nu passe. Jeg tror der er mere mellem himmel og jord, men ligefrem at kunne snakke med dyr og døde .. Bob bob bob.

Jeg synes det er dejligt, at du har fået lidt ro på efter telepati - for det er vel det vigtigste hvad du selv tro :)

Jeg selv har også haft en ude og snakke med min Frø. Og det var helt sindsygt! Sikke en oplevelse! Alt hvad hun sagde passede på en prik. Jeg tudede flere gange under seancen. Jeg vil så gerne forstå og støtte min sensetive fyr, men det er bare ikke altid let. Så hun gav mig virkelig noget at tænke over.

Og alle mine spørgsmål omkring om jeg var en dygtig nok rytter til ham og om jge skulle opgive projektet og sælge ham - det fik jeg meget klar besked fra min hest, hvilket var dejligt.

Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

1
0
Svar på denne tråd

smiler...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2018 00:59

hejsa, jeg ved ikke rigtig hvordan jeg har det med den slags "samtaler", gennem et "medie" med et dyr, men jeg er aligevel ret sikker på, at der er mere mellem himmel og jord, som man siger. og det vigtigste er jo, at du havde en god oplevelse, og at det giver mening for dig.

jeg har selv haft en mærkelig oplevelse med en slags føelsesmæssig besked fra min gamle Brava,Gilberts mor,fra den ande side af regnbuen.

oplevelsen kom ca. 6-7 mdr efter at hun blev afivet som 23 årig, hun var som bekendt, født hos mig, og havde altså været min bedste ven og ride makker hele sit liv, og jo også i det meste af min voksenliv.

jeg troede aldrig, at jeg ville blive helt mig selv igen, da jeg måtte sige farvel til hende. og i hverttilfælde, ville jeg aldrig blive lige så glad for, og knyttet til en hest igen, som jeg var for og til hende.

nå here goes....

jeg skridtede afsted hen af en græs eng på Gilbert, på en stille gråvejrs dag. pludselig spredte skyerne sig og et stort smukt stykke klar blå himmel viste sig over os, og solen ramte mit ansigt med stor kraft, og jeg hørte inden i mit hovede Brava sige noget i retningen af "Det er ok at være glad, jeg har det godt, nyd turen og pas godt på Gilbert" det var som om hun kiggede på mig fra den blå himmel. jeg følte en stor varme og en glæde og pludselig kunne jeg mærker Gilberts puls og hjerteslag, lige som jeg altid kunne mærke Bravas, min krob slappede helt af, og vores hjerter slog pludselig i takt i samme rolige rytme.

og det slog mig at jeg jo elskede ham, at han var god nok, selv om han ikke er Brava. Det var som om mit heste hjerte "tøede op" med et slag, og der blev pludselig plads til ham, ved siden af Brava. jeg er sikker på, at hun på en eller anden mærkelig måde, gav mig besked på og "lov" til, at nu var det på tide at han rykkede helt ind i mit hjerte" og at hun fik hvile i fred, dybt i det bagerste rum, som altid vil være hendes, lige meget hvad.

Det var skønt og vemodig på en gang.

En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

Nu med en smuk blå engel.

3
0
Svar på denne tråd

noget underligt noget
Forfatter: 
Dato:  12-07-2018 07:53

det er jo noget underligt noget.. og ja der er mere mellem himmel og jord...

nu har jeg haft fjerntelepati med min nulevende hest, efter han blev fundet i mosen næsten begravet.. hun kontaktede mig og tilbød at fjerntelepatere med ham.. de eneste oplysninger hun havde var det jeg havde skrevet i en tråd dengang, samt hun fik hestens navn..

De ting hun nævnte var meget præcise, og sjovt nok havde massøren konstateret nøjagtig hvad telepatøren skrev.. hvor han var stiv og hvilken side..

Hun skrev også han havde opgivet.. det kunne man måske godt se på billedet.. men det var virkelig en hest, der havde opgivet da jeg fandt ham..

Jeg har også en anden oplevelse, med sådan en spåperson.. vi var til polterabent og hende der "spådamen" sad og fortalte den kommende brud en masse ting og jeg tænkte ja ja.. hun kiggede så også på os andre, og sagde nogle ting til de andre i rummet.. ja ja tænkte jeg stadig, intet af det der kan hun sige til mig og det så passer..

pludselig kiggede hun på mig.. og sagde "hvor er du godt nok din fars pige".. . hvordan kunne hun vide at jeg virkelig er fars pige når de andre fik meget anderledes andre ting af vide, der slet ikke havde nogle lignende udsagn..

Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

1
0
Svar på denne tråd

Kondolerer
Forfatter: 
Dato:  31-08-2018 22:35

WHAT? Er Fabi her ikke længere?

Nu har jeg ikke været aktiv på HN i meget lang tid har dog smugkigget lidt fra sidelinien, men dét er gået min næse forbi :(

Hvor trist, har altid følt "noget" for ham når du viste billeder af ham og hans mor - og hans dejlige flapører og smukke farve...

Det er jeg da virkelig ked af at høre, må man spørge om hvordan/hvornår?

Mht. telepati, "tør" ikke selv, men har stor respekt for jer der gør og tror på der er mere mellem himmel og jord.

Kondolerer igen

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider