Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Gilbert er en guttermand
Forfatter: 
Dato:  28-06-2018 17:43

Så kom vi afsted til dressur stævne, og det oven i købet, uden alt for mange nerver

Gilbert var en rigtigt kammerat,og vi opnåede vores mål til fulde, og lidt til.

Målet var: ingen 5 taller, og at kunne ride med så meget mentalt overskud,at jeg kunne nyde turen og konsentrer mig om programmet og hesten.

Vi red til 66,40 og 66,25, klassen blev vundet med 69%. Der var 19 starter og 5 placeringer, vi var under 1% fra en sløjfe. Vi blev nr. 7 og 8.

Dommerer skrev:stor flot hest, med god rytme. Vi fik 3x6 17x6,5 8x7 og 2x7,5 fordelt over de to programmer, så det var mere end godkendt.

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Video

 

Video

Tak fordi du kiggede med


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

8
0
Svar på denne tråd
 
 Hatten af...
Forfatter: 
Dato:  29-06-2018 22:27

for din ridning - og hvis I får det moment, der vises i klippet fra opvarmningen(?) på springbanen, med ind på dressurbanen, så tror jeg sgu' det begynder at rykke!

 

/Dorte

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2018 16:29

Tak for din komentar Dorte det er dejligt når nogen komentere og dermed deler ens glæde og stolthed over en tilfredstillende præstation.

og du har helt ret i, at han var super gående i opvarmningen på springbane. Det passer vist godt til os med god plads og noget at kigge på. Og jeg bøvler jo stadig med lidt stævner nerver, så jeg får nok ikke helt det samme sving frem i ham unde programmet, fordi jeg bliver lidt anspændt. Men denne gang var det aligevel meget meget bedre, og nervøsitet kom faktisk først inde på banen, og det var ikke værrer end at jeg kunne konsentrer mig aligevel, og i opvarmningen havde jeg masser af overskud og ride med, så det var skønt.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  10-07-2018 10:43

Ja det er jo lige før man savner de gamle dage, hvor et video klip med ridning, om ikke andet så fik nogen til at "skælde en lidt ud" for dårlig ridning he..... He...

Det er godt nok ikke meget liv der er her inden.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider