Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 hjælp - sadelhelvede
Forfatter: 
Dato:  06-05-2018 22:40

Hej,

Havde egentlig opgivet efter at have smidt ækelt mange penge efter speciallavede sadler, sendt bud efter de bedste sadelmagere, foretaget diverse målinger etc og alligevel ikke kommet igennem med fornemmelsen at den bare sidder lige i skabet.

Har fået tilpasset endnu en af mine sadler og prøvede en tur i går. Ca 20 min i skridt og trav. Galoperede ikke.

 

Ved ikke om svedmærker siger noget brugbart, men jeg vil være yderst taknemmelig på et par bud på, hvad I synes.

 

Føltes umiddelbart ret stabilt fra sadlen af.

 

Her er et par billeder. Vil få taget et par billeder med sadlen på ryggen også.

Tak for hjælpen.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Hilsen Line

R.I.P. Deseado

DMJ D'YQUEM

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det en
Forfatter: 
Dato:  08-05-2018 22:42

 

baby-monster der holder i baggrunden? Sorry, skal nok få ordnet mine prioriteter ved lejlighed

 

Sadler er svært, jeg ved ikke om andre kan være kloge med den information, men synes din og hestens fornemmelse og sadelmagerens faglighed må afgøre det - som minimum tror jeg man skal se hesten fra flere vinkler (er den stærkt bygget fortil, f.eks.?), og mærke hvordan sadlen ligger. Her kan du nemt få 2 meninger per and.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  08-05-2018 23:02
Sadelmageren var glad, men træner på stedet det stik modsatte, så jeg nåede ikke et fløjt videre.
Har besluttet at ride en uges tid og se hvordan hun reagerer.
Og ja, det er en Monster i baggrunden. Godt set😊

Hilsen Line

R.I.P. Deseado

DMJ D'YQUEM

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider