Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 uha - et godt kup!
Forfatter: 
Dato:  30-03-2018 17:55

Bare for at skubbe lidt gang i sagerne herinde, tænkte jeg at jeg da faktisk har stof til en af de der hyggelige tråde :D

Tidligere idag var jeg til udsalg hos Rytterhuset i Viborg - de havde vilde tilbud må jeg sige...
Jeg kom hjem med en stübben trense (nypris 1549 kr), en Jaguar trense (nypris 999 kr) og et sæt eskadron dressurgamacher (dem der som ligner RBH men i bedre kvalitet hvis i spørger mig :P , nypris 649 kr)

Alt sammen til den nette sum af 500 kroner (ja - samlet.) :O

Så i får lige et billede af Hjalte med hans nye stübben hovedtøj (som jeg har sukket efter i 10+ år)

Billede

 

Hvilke gode køb har i gjort for nyligt, og hvor meget sparede i?
Og send gerne lige et billede med hvis i har det :P


Stald Læhegnet
* Med ponyerne Hjalte og Elna *

9
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  31-03-2018 00:59

Ej, sikke da et kup!

 

 

Rytterhjørnet i Hillerød er også super gode til at holde et brag af et udsalg - faktisk 2 gange om året. Her sidste gang i januar var min mor og jeg forbi og fik købt lidt. Jeg fik en sommer pikeur jakke, en softshell Ariat jakke og en Kingsland fleecetrøje. Min mor fik vist 2 x Kingsland fleecetøjer og en montar vest. Original pris: 5225 kr. Vi gav 600 for hele herligheden

 

Men nå ja, med alt det man køber til fuld pris i øvrigt (senest bestilt OS trense, hov ) bliver der jo alligevel brugt nogle penge i rideudstyrsforretningerne


 

... Sofie

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 what :O
Forfatter: 
Dato:  31-03-2018 18:03

vi køber da aldrig ting til fuld pris..... hvad mener du :P

lyder godt nok også som nogen gode tilbud du har fået opstøvet :D


Stald Læhegnet
* Med ponyerne Hjalte og Elna *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen nylige...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2018 18:54

kup her - men vil da lige nævne, at trensen klær ham super godt!

 

/Dorte

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 klædelig trense
Forfatter: 
Dato:  31-03-2018 20:42

Tusind tak Dorte - jeg er også meget begejstret over hvor fin den er til ham - og positivt overrasket over pasformen.

Trenserne i str. full plejer at passe i kindstykkerne og aaaalt for små i næseremmen til Hjalte. Men den her passer bare som den skal, og det er dejligt...
og så er det skønt med en kvalitetstrense som ikke er monster bred oppe i nakken - der er bare ikke plads til det på Hjalte og han bliver så sur når han skal tvinges til at have ørerne fremme fordi trensen er 10 cm bred i nakken


Stald Læhegnet
* Med ponyerne Hjalte og Elna *

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider