Logo used for printing

HN afstemning
Går du ind for lavt sukkerindhold/stivelse i din hests foder?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Vil læse med? Livet som hobbyavler :-)
Forfatter: 
Dato:  10-01-2018 20:46

Hej med jer,

Jeg har min egen lille facebookside om mine heste og livet som hobbyavler.

Måske nogen kender horse2rider.com - som har skrevet et lille portræt af mig, som jeg har delt på siden (sammen med en helt masse andet :-) )

Kig med hvis du har lyst :-)

VH Lone

www.facebook.com/kaervang.dk

3
0
Svar på denne tråd

Fin artikel...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2018 18:25

og hyggelig FB side...

Er ikke mindst vild med din grise-video - og lille Lilholt!

Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  12-01-2018 22:29

Hej Dorte

Dejligt du kan lide siden ? Uffe og Finn optræder ind i mellem på siden og Lilholt er svær at undgå. Han er i øvrigt en lille hitte-killing ?

vh Lone

0
0
Svar på denne tråd

Har lobbyet...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2018 10:49

lidt for, at vi skal ha' grise, så viste videoen til min mand, hvis reaktion var: Der kan du selv se, dem kan man da ikke slagte - og det må jeg jo gi' ham ret i...

Har I dem til slagt, eller som kæledyr?

Men det var jo i nogen grad en afsporing fra trådens oprindelige emne - var lige inde og lure igen, hende Roma Nova er du nu heller ikke sluppet så skidt fra...

Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Slagte uha nej
Forfatter: 
Dato:  15-01-2018 09:44

Uha uha Uffe og Finn skal ikke slagtes - selvom min mand mener, de passer meget godt i Weberen ha ha....

De er til ren hygge, og så er deres opgave at holde et stykke jord rent, der ellers gror helt til.

Vi har tidligere haft et par frilandsgrise til slagtning, men nu køber vi andre steder.

Vh Lone

0
0
Svar på denne tråd

Det forstår jeg...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2018 15:56

havde faktisk en kollega, der for år tilbage havde et par køer gående, som han trak kalve til slagt på.

De fik så også et par grise til opfedning hvert forår, men at få slagtet dem, fik han det mere og mere svært ved - og det endte faktisk med, at de blev vegetarer...

Troede egentlig ikke grise duede til naturpleje, men pløjede alt op - hvor stort et areal har de til rådighed?

Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider