Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hovsa...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2017 09:19

 

Kender i det at man går ind i en butik efter en pose foder til katten og kommer ud med favnen fuld af rideudstyr? OKAY, det sker ikke så tit. Faktisk går der år imellem; Men jeg har netop haft en af disse dage.

 

Gik ind til Land og Fritid i Randers for at finde noget til katten og købte en kasse himmalaya slikkesten til hesten (der er de nemlig billigst. ) og så siger den søde kvinde ved kassen, har du set vores outlet med - 75% ..? Næææ, men jeg kunne godt lige smutte omkring og se hvad dét gik ud på.

OMG, det betyder ikke længere omgående, har jeg hørt ....

 

Efter nogle dage tog jeg mine piger med derind, da de manglede korte ridestøvler. De fik begge et par super lækre ridestøvler som normalt prismæssigt, ville ligge uden for hvad de på nogen måde ville have fået ellers.

 

Det blev også til grimer, dækkener, ridebukser, tøj, sko, støvler mm.

Et udpluk..

Billede

Nogle ting er julegaver bl.a. nogle ridebukser og fulge-palmer (?). Men jeg fik også en ting jeg har ønsket mig i flere år, nemlig en fluefælde. Jeg har simpelthen været for nærrig til at give 1200 - 1500.- for dem, men nu stod de til 750.- (ikke som outlet) det har jeg ikke set dem til før.

 

Til mit forsvar (hvis det behøves) så vil jeg da godt tilføje at jeg normalt er ret sparsommelig, (min bror kalder mig nærrig. ) men manden syntes det var rart, at jeg endelig købte noget til mig selv. Men som sagt, det sker ikke ret tit! Nu er vi dækket ind med div. udstyr til et par år, tror jeg...

 

Jeg tror outlet tilbuddene fortsætter lidt endnu, men jeg skal så IKKE i Land og Fritid lige forløbig.


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

7
0
Svar på denne tråd
 
 Advarsel..
Forfatter: 
Dato:  14-11-2017 19:43

Land og Fritid i Vrå har noget lign. ...


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilbudsgodte
Forfatter: 
Dato:  18-11-2017 18:30

Uha, kender det alt for godt

Jeg er ikke den store shopper, men ind imellem ryger der en tilbudsdjævel i mig, og så har jeg ligepludselig enormt brug for alskens udstyrslækkerier

 

Tillykke med de gode - og helt uundværlige - ting

 


Nu med skovtursquarter

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider