Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 KVINDER SØGES TIL INTERVIEW
Forfatter: 
Dato:  13-10-2017 10:13

KVINDER MELLEM 20-32 ÅR SØGES TIL INTERVIEWS OM KØN OG ULIGHED.

Hej med jer :)
Jeg skriver speciale om hvilke kvinder der får taletid i medierne når snakken falder på køn og feminisme, og hvem der sjældent bliver hørt.

Derfor er jeg interesseret i at interviewe dig, hvis du:
- Er kvinde
- Er mellem 22-32 år,
- Du IKKE har læst en professionsbachelor eller universitetsuddannelse.
- Du bor på enten Sjælland eller Fyn
- Du er klar på at fortælle mig om din hverdag og dine tanker om køn, ulighed og feminisme.

Mit formål med interviewene er at blive klogere på, hvilke problemer du oplever i din hverdag i forhold til køn og ulighed, samt hvilke problemer du synes, der mangler at blive snakket mere om i medierne.
Du behøver altså ikke at vide noget om feminisme eller have en stærk holdning til kønsdebatten. Det vigtigste er at du har lyst til at deltage i et interview og er klar på at fortælle mig om din hverdag og dine tanker om køn og ulighed.

PRAKTISK INFO: Interviewene vil vare cirka en times tid og alle navne og andre personlige oplysninger vil gøres anonyme i specialet, så man ikke kan genkendes.
Interviewene vil være meget uformelle og handler primært om din hverdag og dit syn på køn, ulighed og feminisme.
Jeg bor selv i København, men er fleksibel omkring sted og tidspunkt for interviewene og tager gerne en tur til Sjælland eller Fyn, hvis det passer dig bedst.

Som tak for hjælpen giver jeg en god flaske vin og chokolade :)

Hvis du kunne være interesseret i at deltage, eller hvis du har nogen spørgsmål til specialet er du velkommen til at skrive en privatbesked til mig her.

De bedste hilsner
Anna

0
10
Svar på denne tråd
 
 klar...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2018 01:41

jeg er klar men bor desværre i midtjylland

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  17-02-2018 15:41

Spændende eller noget......

Men du har glemt at angive lønnen.


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

1
2
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider