Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Vi gjorde det sørme
Forfatter: 
Dato:  18-09-2017 21:50

Må lige dele min glæde

 

Oven på at min egen jo har stået skadet så jeg måtte vinke farvel til drømmen om at kvalificere mig til TREC ONE CUP Finalen er lykken genfundet!

 

Jeg fik lov til at låne ponydyret aka Strejfer - lynet :) (man er jo ponymor ) da TREC ikke interesserer min yngste datter....

 

Første stævne - her løb vi med en 3. plads - så kom vi ligesom på pointtavlen:

Billede

 

Så blev jeg NØD til at låne ham gang til - da man skal have redet to runder for at kunne kvalificere sig....

Og for en sikkerheds skyld - og fordi jeg vildt gerne ville ride et TREC stævne hos KLIK - tilmeldte jeg mig lige til eeet mere...

 

I fredags skete det jeg ikke havde troet muligt :) - vi gik hen og VANDT klassen - med hele 39 deltagere - så jeg var ret sikker på at det var nok til at komme med til Finalen (billedet mangler - sorry)

- meeen sørme om vi ikke også vandt klassen søndag hos KLIK!!!!

 

Billede

Elsker simpelthen den pony - han er bare SÅ klar på at have det sjovt og løse opgaven og jeg nyder at få lov til at låne ham lidt!!

Han er skisme en stjerne.

 

weee :)

 

Andre ponymødre der snupper ponyen fra ungerne ????

 


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

5
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke...
Forfatter: 
Dato:  19-09-2017 08:10

det er bare fedt når det går godt..

 

her er det lidt omvendt.. jeg "kom" til at ifole min datters pony, så hun låner min ridehest..

 

men ellers låner jeg datterens pony til skue og her i foråret tog jeg ponyplagen til plagskue, selvom datteren ikke kunne komme med..

så selvom jeg ikke kan ride pigens ponyer, så kan jeg da bare bruge dem til noget andet .. men tager nu gerne dattern med hvis det er muligt..

Elsker at dele min intersse med datteren


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  19-09-2017 08:11

... med de flotte resultater. Jeg så godt på trec cup one listen i morges at du søreme stod øverst!!

Hvor er i SEJE - og jeg glæder mig til at se jeres resultat i finalen - det skal nok blive godt.

Gad vide om der bliver en trec cup one igen næste år - man kan jo håbe.

 


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ponymor
Forfatter: 
Dato:  19-09-2017 08:47

Lene - ja det er så skønt at dele interesse med de unger. Jeg bruger nu også en del timer som ægte Ponymor - med at køre Sofie og Strejfer til stævner her og der og alle vegne :)

Og er glad for at jeg må låne Ponydyret til Finalen den 30. september.

Jeg har overvejet om jeg kan klone ham - for min næste hyp (når det plettede "monster" ikke kan mere") må gerne være en TREC hyp og det må man sige han har vist sig at være :)

 

Lisbeth - tusind tak :) - og så lover jeg at jeg har bedre styr på forhindringernes udførsel til finalen end jeg havde søndag....

Den kom et par grumme pilotfejl - og den skønne pony gjorde det bare til UG.


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider