Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Vi brød forbandelsen! Områdemestre 2017
Forfatter: 
Dato:  28-08-2017 11:10

Denne weekend har stået i stævne´s tegn igen - Nemlig OMRÅDEMESTERSKAB...

 

Nerverne var store og spændingen høj.. For statistisk set, så var jeg dømt til at blive en evige 2ér oppe i mit eget hovede...

 

Samtidig med at det kun er anden weekend vi prøver kræfter med de der LA klasser... Det er svært på en ledløs unghest på 180

 

Billede

 

I 2009 red jeg områdemesterskab på Entertainer.. Vandt lørdag, og smed sejren væk søndag med 3 point... 2 plads til os...

 

I 2014 red jeg områdemesterskab på Isabella i spring.. Fik en bom i 2. hovedrunde og skulle derfor i omspringning om 2-3 pladsen.. Her leverede vi fejlfrit og hurtigt... 2 plads til os...

 

Billede

 

Sidste år red red jeg en cup på Sigge.. Vandt lørdag, og smed sejren væk søndag med 0.5 point... 2 plads til os...

 

Tidligere på sommeren i år red jeg igen en cup på Sigge.. Vandt lørdag og smed sejren væk med 1 point søndag... 2 plads til os...

 

Billede

 

 

Så denne weekend var mit tredje forsøg med områdemesterskab... Og det var tredje gang jeg red med i konkurrencen om et tæppe på Sigge...

 

 

Var trede gang mon lykkens gang????

 

Billede

 

 

Lørdag red vi en LA1 hvor alt bare spillede så godt som nu muligt for os i disse klasser endnu... Vi fik 71% og vandt...

 

Det gjorde ikke nerverne mindre!!! For ifølge min statestik så skulle jeg jo så smide det hele væk søndag.....!

 

 

Søndag skulle vi prøve kræfter med LA2 for anden gang.. Et svært program for os endnu, især pga hans størrelse!!!

 

Billede

 

På resultatlisten for selve klassen der GJORDE JEG DET IGEN....!!!!!!! Jeg blev slået med et enkelt point!!! vi fik dog flotte 67% til trods for at jeg ikke red særlig godt, og glemte at forberede ham på de små vendinger...

 

 

MEN fordi jeg lørdag vandt med 2.5% ned til nummer 2, så kunne jeg samlet kalde mig

 

VINDER AF OMRÅDEMESTERSKABET 2017

 

Billede

 

 

Tak Sigge - Fordi du hjalp med at bryde "forbandelsen".... Selvom din pilot red lidt med hovedet under armen i LA2 pga nerver...

 

www.hestegalleri.dk/video/staaevner- og-loeb/359434- sieg_zack_bliver_omraademester_2017

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

12
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-08-2017 13:40

 

Dælme flot gået og kæmpet. Stort tillykke.

 

Nu véd du, at du har hesten, så måske mere mental træning, hvis det bliver et problem igen. :)

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-08-2017 16:10

Navnet på tråden røbede jo det hele...

 

Kæmpe stort tillykke!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!

 

Må vist snart ned omkring stalden og se det kæmpe skur


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  28-08-2017 20:15

taaaaak :D Uha ja det mentale skal jeg virkelig arbejde med..!

 

Jeg har tidligere aldrig døjet med nerver når jeg har startet dressur til stævner.. Men de er bare kommet efter jeg har fået ham...

 

Ikke nerver som i nervøs.. Men nerver som jeg presser mig selv for meget med, og bonger mig selv hårdt i hovedet hvis der sker fejl.. Skide irriterende..!

 

MrsHeaven'

Han står jo ikke på wolhøj, og rider faktisk heller ikke der ovre længere...

 

Jeg kom jo til skade med foden i februar hvor jeg faldt af ham.. 5 mdr senere fandt vi så ud af at foden rent faktisk brækkede i sin tid.. Og hvis jeg skal på wolhøj så skal jeg trække et stykke ved vejen (tør ikke helt ride endnu), og det er foden ikke så glad ved...

 

Så når jeg alligevel har ham i trailer hver dag for at ride, så kører jeg de 2 km længere ind til aalestrup istedet :)


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 kæmpe tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-08-2017 22:40

Hold fest hvor er det skøn læsning!!!! - kæmpe tillykke og flot arbejde med dit vidunderlige "kæmpeskur" - han er bare vildt lækker!!!!


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-08-2017 23:37

Nåh for pokker og AV for den!!!!!!!!!!!!!

Jamen så må vi se om ikke jeg kan finde til Aalestrup en dag


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 flotte jer
Forfatter: 
Dato:  04-09-2017 00:50

tillykke med titlen, hvor er det sejt gået.

I ser jo som vanligt godt ud, og du sidder da også bedre og bedre på ham og hans kæmpe rygsving

jeg er vild med din tøjleføring, og så er det så skønt at se en glad hest til stævne. keep up the god work , jeg håber snart jeg også kan lave en tråd med stævne billder af mig og min store basse, vi er meldt til d. 6 oktober, så håber jeg bare at mine latterlige stævne nerver holder.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  04-09-2017 12:13

Tusind tak alle sammen <3

 

 

Denne weekend har vi været afsted igen, og har haft nogle rigtig lærerige ture med karakterer fra 3-9

 

Lørdag fik han ideen med at han ville bakke i paraderne, og Sandie her blev stædig og blev ved med at forlange at han skulle ind til X og STÅ STILLE... Så det kostede et 5 for indridning, 3 for udridning og minus 2 i udridning også fordi jeg tog en trav volte for at få ro på ham

 

 

Men han havde lært lektien søndag, hvor vi fik 7.5 for indridning, 7.5 for udridning og 9 for parade/tilbagetrædning

 

Og vi blev samlet nummer 2 ud af 20 i LA% klasse NibeCup 2017! kun slået med 0.5%

 

 

Nu har han gået 7 LA programmer og været placeret i 5 af dem og ikke gået under 67% i LA endnu... Kæft han er sej

 

Billede

 


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke.....
Forfatter: 
Dato:  04-09-2017 21:43

Sådan!! Hvor er det bare sejt redet - og virkelig fin ridning på videoen. Stort tillykke :-) Ham Sigge er virkelig en fin fyr


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  05-09-2017 08:04

Superflot Sandie - tillykke med det fine resultat

 

Hilsen Sif/Annette


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider