Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Det er dejligt at have 6
Forfatter: 
Dato:  18-08-2017 12:56

Ja altså det er dejligt at have 6 skønne æsler gående på marken og vide de er mine :-)

I dag åbnede vi lidt op ind til marken hvor der i sommers blev slået hø,og det havde de bestemt ikke noget imod.

Nu er det jo slet ikke sikkert at der er nogen her inde der kan huske mine æseldyr,så her kommer de lige en efter en

 

Maja som er datter af Nellie og født her.

Billede

Frans som vi købte til selskab for vores første æsel (skønne kloge Donkey,der blev 39 år)Det er også Frans som gav os glæden og modet til at køre med æslerne.

Billede

Åhh ja og så fine livsglade Nellie.Købte hende da hun var godt 2,og da var hun drægtig og bestemt ikke passet godt.Men hun er glad og kærlig og vi førtryder ikke købet.

Billede

Så har vi Zorro,fik ham af en ung pige der ikke kunne have ham længere.Han er søøøød ,kærlig og altid med på den værste

Billede

Augusta,hmmmm man kan sige meget om Augusta,men den hurtigste æsel i flokken er hun bestemt ikke.Hun opdager aldrig at de andre er gået fra hende før de er langt væk og så er det bare om at få lagt ørene ned og så transformere sig om til en sprinteræseldyr :-)Auguste er også datter af Nellie og det føl hun var drægtig med da vi købte hende

Billede

Så er her Frits .Stille og lidt nærvøs fyr.Men man skal ikke tage fejl af ham,for han bestemmer faktisk alt i flokken,og han gør det godt

Billede

Og her hele hærligheden og et syn jeg aldrig bliver træt af.Jeg er stoldt af deres skønhed og deres velplejethed(hvis det da er ok at være det)

Billede

 

Dorte.




Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude



11
0
Svar på denne tråd
 
 skønne billeder
Forfatter: 
Dato:  18-08-2017 13:32

Jeg kan godt forstå at de gør dig glad at kigge ud på. Fantastisk flok.

 

Tak for at vise dem frem


Hilsen Nana

0
0
Svar på denne tråd
 
 De er simpelthen
Forfatter: 
Dato:  19-08-2017 14:27

De er simpelthen så søde! Årh.. synes det er sjovt at farverne varierer så meget :D


 

Sagde Camilla og Apocalypse af Schade.


www.kogevejenshestepension.dk/
Ringsteds hyggeligste hestepension!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Man glemmer da ikke
Forfatter: 
Dato:  19-08-2017 21:07

"Lambi" æselføllet Augusta. Hvor gammel er hun nu?

Det er smukke og velplejdede dyr, du har dig. Men Frits er nu nok den pæneste.

 

Og jeg ved intet om æsler.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2017 11:30

 

Dine dejlige æsler er bestemt ikke glemt Det er altid en sand fornøjelse at åbne et opslag for dig og det oser langt væk af nogle meget elskede æsler. Og du må godt være stolt af deres velplejethed, for det er har de altid været


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 elsker de 6
Forfatter: 
Dato:  20-08-2017 22:02

ihhh man bliver altså SÅ glad over at nyde dine velplejede og glade æsler :) - de er super skønne hver og en! - hvordan går det med at får kørt med dem?


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Æsler....
Forfatter: 
Dato:  22-08-2017 23:07
Du kan tro, at jeg husker dine skønne æsler <3

Hvor gamle er de efterhånden?

Mvh

Gitte - nu uden Lille Grå

 

Hestevelfærdsprisen 2013 <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider