Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 æv da også.....
Forfatter: 
Dato:  10-08-2017 09:07

Så er der dømt øv hos os.....

 

Billede

I søndags så jeg hyppen løbe på græs - det var vel 50-70 meter - galop og et buk... og da hun tog farten af ude på græsset kunne jeg se hun var halt....

Enden på det hele blev at vi søndag eftermiddag havde Dr. Dyr ude da den stadig var lige så halt som om formiddagen - men intet at se i form af hævlese eller varme - og Dyrlægen kunne ikke vurdere hvor i benet det gjorde av (hesten var nu heller ikke heeelt samarbejdsvillig host host) - så efter snak med bagvagten blev vi sendt ind til fuld røntgen af bagbenet. Enden på det blev at de har fundet en fissur (revne) i kodebenet så nu står hun så der og glaner....

 

Hun virker dog stadig ved ok mod - især taget i betragtning at boks og især BOKSRO ikke er noget der på nogen måde passer damen....

Billede

 

Så lige nu er drømmen om at deltage i TREC Cup One finalen i september med hende liiidt langt væk - SUK! - vi lå ellers endelig inden i gruppen af mulige kvalificerede...

 

bare lige et piv herfra :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-08-2017 10:22

AJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

De varmeste tanker og god bedring med din skønne mule!!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv med øv på
Forfatter: 
Dato:  10-08-2017 14:27

Øv altså! Hvor er det bare ærgerligt for Ker :(

Ved dyrlægen hvordan det er opstået? Er det galop tur og buk på fold eller noget andet?

 

God bedring med prinsessen.


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 meget æv
Forfatter: 
Dato:  10-08-2017 16:01

MrsHeaven: takker :)

 

Randi: Det er ikke til at sige - jeg så hende selv løbe ud - og umiddelbart så jeg hende ikke lave noget voldsomt voldsomt - ja et bukspring men det har hun gjort en million gange før.... så enten i landingen eller hun har trådt forkert på det korte stykke jeg så hende. Igen - hun lavede ikke noget jeg vil kalde stunt/fald/snublen....


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er jeg ked af at høre
Forfatter: 
Dato:  11-08-2017 19:38

Rigtig god bedring med hende. Håber at hun kommer sig hurtigt, og ikke bliver for frustreret af boksro.

 

hvor længe skal hun stå?


Hilsen Nana

0
0
Svar på denne tråd
 
 boksro...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2017 21:18

Hej Nana.

 

Indtil videre tager hun det ualmindelig pænt. De gør hvad de kan for at indrette det så hun har det bedst muligt - så det er skønt.

 

Hvor længe det tager ved vi ikke rigtigt endnu - det tror jeg først de rigtigt kan sige når de kager det første kontrolbillede midt i næste uge - så kan de begynde at vurdere hvordan hun heler.

 


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 er der noget nyt
Forfatter: 
Dato:  18-08-2017 13:33

Er der noget nyt om hende?


Hilsen Nana

0
0
Svar på denne tråd
 
 nyt har vi....
Forfatter: 
Dato:  18-08-2017 15:09

Nana: jaaa det har vi :) - vi er der hvor kontrolbillederne viste at hun åbenbart har sådanne skygger i sine knogler.... billederne var uændret onsdag - men hesten stort set rengående... så nu er hun hentet hjem og så skal vi lige vurdere hvordan hun har det.

Og hun skal finde sig et fritidsjob så hun kan få betalt for det hotelophold.....

Vi er endnu usikre på om der er en lille forvridning eller om hendes utakthed er pga hun har stået helt stille - hun er jo ikke helt ung :)

Så hun er hjemme på mindre fold med en ven.


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-08-2017 13:34
Håber det fortsætter med at gå frem!!!

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Krydskryds
Forfatter: 
Dato:  24-08-2017 19:15

KRydser fingre for at hun fortsætter med at være rengående! :-)


 

Sagde Camilla og Apocalypse af Schade.


www.kogevejenshestepension.dk/
Ringsteds hyggeligste hestepension!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg krydser også..
Forfatter: 
Dato:  24-08-2017 19:22
... fingre for at hun fortsat er rentgående.

Det er utroligt så hurtigt det kan gå - og et lille "fejltrin" kan betyde mere end man lige tror.

Jeg står jo også med en lignende situation - ud over at vi ikke nåede til en indlæggelse.

Men det var også bare et enkelt trin forkert - ned af trailerrampen og ned på glatte brosten - der gav en øjblikkelig halthed. Vi nøjedes med en nat i boksro - hvilket - efter Baloos mening - var MERE end rigeligt.

Lige nu ser det dog fint ud, der er ikke noget at se når han bare går på folden - men jeg venter spændt på at se ham i trav i en longe lørdag eller søndag. Og så har dyrlægen idømt os bagsko - så det får han på så snart smeden kan.

Jeg håber at både Nisha og Baloo snart er klar igen - og kan ses i Trec One finalen! (hvis vi bliver ved med at være kvalificerede)

£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker takker
Forfatter: 
Dato:  24-08-2017 23:07

Tak for de søde ord - det går stadig fremad med hyppen - og håber hun snart kan komme ud til alle de andre i hendes ynglings HIT system :)

 

Ja stakkels Baloo - krydser fingre for at han også snart er frisk....

 

De kære hyppere får da givet os nogle bekymringer til tider

 

jeg er jo - pt kvalificeret til TREC cup one finalen (som sidste mand....) - men med Nisha - så måske ponyen må stå model til lidt mere TREC så jeg kan kvalificere mig på ham istedet.... Vi har jo en 3. plads - seje hyp :) - så en tur mere og så ha vi minimum samme point som med Nisha - men spm er om det er nok?


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 en tur til...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2017 21:14
... på ponyen burde kunne få dig kvalificeret - det er jo samme placering du har haft med pony og med Nisha - og så dygtig som han er på forhindringerne kan du jo håbe på en til!

Jeg kan se at jeg er røget af kvalifikationslisten - det er vist også meget fair, da jeg jo slet ikke har haft en individuel placering. Så hvis vi ikke tager os gevaldigt sammen d. 15 (hvis vi er parat der) er der ingen finale til os.

Så må man jo håbe at der bliver en Trec cup one igen næste år...

Jeg glæder mig også til at høre at Nisha er tilbage på sin fold og med sine venner - det er jo der hun har det bedst. Men jeg kan godt forstå at hun skal have ro noget endnu.

Jeg så lige Baloo trave på folden - og der var ikke skyggen af halthed!! Så jeg håber at en tur i longen i morgen eller overmorgen vil give samme resultat.

£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ligeved og næsten
Forfatter: 
Dato:  26-08-2017 23:25

ja - måske vi skal lave en tråd om det :) - og se om vi lykkedes med at kvalificere os til TREC Cup One finalen :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider