Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 3 års dag med min frø
Forfatter: 
Dato:  02-08-2017 00:22

Puha, sikke tiden går ...

I dag er det 3 år siden min far og jeg kørte mod Esbjerg med hestetrailer bagpå. Quark gik igennem handelsundersøgelsen og jeg blev dermed hesteejer for første gang i mit liv :) Det var en kæmpe stor dag for mig!

 

Men hold nu op hvor har det kostet blod, sved og tårer! Ingen har nogensinde kunne gøre mig så fortvivlet, ked, frustreret, men heller ingen som kunne gøre mig så glad, lykkelig og stolt!

 

Rutsjebanen har været uendelig lang og med utrolig mange sving, op og ned. Men lige meget hvad, så elsker jeg den hest <3

 

Jeg købte Lille frø den 1. august 2014, jeg var pavestolt og uden fantasi om hvad vi skulle igennem og hvor svært det ville blive.

 

Men i dag sad jeg og kiggede vores stævnevideoer igennem og jeg synes da lige at I skal få lov, at se et lille glimt af vores rejse :)

 

Første video er vores 1. stævne i oktober 2014. Kønt, nej! Jeg er faktisk lidt flov. En lang giraf med en rytter som knap kan sidde nedsidning, for lange bøjler, foroverbøjet - han er blevet budt lidt af hvert

 

Video

 

Rom blev (heldigvis) ikke bygget på én dag!

Februar 2015 flyttede vi opstaldningssted og fik derved også ny underviser. Mange timers træning, undervisning - ja, jeg var ved at give op mange gange. Men vi blev ved og kæmpede sammen.

 

2. video er fra vores sidste stævne vi var til i august 2016. Meget er sket og nu et år efter endnu mere.

 

Video

 

Er det perfekt, nej. Er der plads til forbedringer, ja.

Er jeg stolt af min Lille frø, ja :)


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

2
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-08-2017 15:52

Tillykke med jubilæumsdagen

 

Hvor ser han rar ud!!!!!!!!!!!!!!!

 

Der er godt nok sket meget fra video 1 til video 2 - det må være fedt at have!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Og skub flovheden væk - man skal jo starte et sted - og som jeg ser det, er dit start"niveau" altså slet i katogorien "hun-skulle-stige-af-hesten-og- samle-på-frimærker"

 

Håber i får mange år endnu og der kommer en tråd herinde ind imellem

 

Tak for kigget!!!!!!!!!!!!!!!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mrsheaven
Forfatter: 
Dato:  08-08-2017 10:00

Tusind tak for du tager dig tid til at skrive - så er det noget ved at lave et indlæg :)

 

Ja, jeg elsker mine videoklip af alle vores stævner og lidt træning - det er guld værd. Specielt i mindre gode tider, så er det godt at kunne hive dem frem og se fremskridtende :)

 


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig udvikling
Forfatter: 
Dato:  10-08-2017 16:05

Hvor har I begge to udviklet jer fint - og hvor ser han altså bare rar ud!!! - tillykke med de første 3 år :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider