Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Anderledes hestebilleder
Forfatter: 
Dato:  21-06-2017 00:23

Egentlig havde jeg aftalt med mig selv, at jeg ikke gad oprette billedtråde på HN mere.

Simpelthen fordi der sker for lidt.

Men nu har jeg taget disse billeder, som jeg er voldsomt tilfredse med og vil gerne dele dem med hvem der vil kigge med.

 

Bruden er blevet gift, men vi aftalte sidste år, at jeg måtte låne hende til et forsøg.

Hesten har ikke prøvet med brud før, men alt spillede bare, modeller, hjælpere og omgivelser.

 

Så håber I vil synes om dem

Og undskylder for ringe HN kvalitet.

 

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

11
0
Svar på denne tråd
 
 Flot :)
Forfatter: 
Dato:  21-06-2017 14:08

Ih nogle skønne billeder! :) Synes valmuer er så fine. Specielt når der er helt fyldt med dem. Jeg vil også ha' billeder med dem :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glad ...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2017 15:02

 

Jeg fik en hel lille historie ud af dine fine billeder med bruden.

1. Spejder hun efter den eneste ene?

2. Waaau, han er en fin fyr.

3. Prinsen får et kys.

 

... sådan er det nok bare at gifte sig med en hestepige.

 

Tak for kikket.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

2
0
Svar på denne tråd
 
 :D....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2017 20:22

Piff: TAK

Valmuer er fantastiske!!

Har sukket efter dem de sidste mange år, men der er ikke mange af dem i brak-model.

 

Shagya:

Hehehe :)

Gormen var slet ikke med, fordi det var en slags prøve.

Men han har da heldigvis affundet sig med en hestepige :D

Jeg har fået lov at låne begge næste gang og så er det brudens hest der ska med.

Det pissede ned den dag de blev gift og hendes hest synes ikke det var sjovt, der var ikke nok tid og fotograferne var bange for heste og havde ikke en skid forstand på heste.

Så jeg lovede, at lave en ommer med heste og godt vejr :D


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2017 19:51

Hvis der skal ske mere på HN, ville det hjælpe, hvis folk tog ved egen barm og kommenterede i nogle tråde selv

 

Rart når alt spiller!! og resultatet er også blevet derefter - rigtig gode billeder!!!

 

Tak for kigget!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 :D....
Forfatter: 
Dato:  24-06-2017 02:17

Mrsheaven:

Helt enig, men synes der har været alt for lidt, at kommentere på.

Tror lidt det er der hvor det kør død.

Men spørgsmålet er, om det overhovedet ka reddes?

Og mange tak :D

 


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-06-2017 17:03

Jamen, det kommer an på, hvordan man ser på tingene... For hvis man gerne vil have kommentarer i ens egne tråde - så bliver man nødt til at vise flaget i andres...

Så kan det godt være, man synes billederne kunne være bedre/hesten pænere/ridningen anderledes - men uanset, hvordan man vender og drejer det - så luner et par ord altså bare SÅ meget!!!

 

En eller en er fin - men oftest de efterfulgt af ingen ting/forklaring og det, tror jeg, er med til debatterne herinde dør ud.

 

Hvis HN skal live bare en smule mere op - så smid en kommentar og efterhånden skal de tråde "der er værd at kommentere på" nok dukke op igen...

 

Det er min mening - som er sikkert farvet af alder, ingen FB og en holdning til, når jeg nu alligevel HAR åbnet tråden og set - så tager det max 1½ minut, at skrive "et eller andet" og måske dagen bliver en lille smule bedre for den person, som har brugt oseaner af tid, på at lave tråden....

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

3
0
Svar på denne tråd
 
 lækre billeder!!
Forfatter: 
Dato:  24-06-2017 20:53

hold op de er lækre - glæder mig til at du også viser billederne når brudens egen hyp kommer med (og måske gommen kan lokkes med som prinsen på nogle af dem?)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2017 18:55

...er de fine, super effekt med valmuerne og den blå himmel.


Mette (Fjolle)


Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som altid - SMUKKE fotos!
Forfatter: 
Dato:  25-06-2017 19:10

Som altid suuuper flotte fotos fra din hånd!! Jeg nyder altid tråde som disse med flotte fotos, så bliv endelig ved med at poste.

 

Er helt vild med farverne, især på det sidste billede med skyerne på himlen.

 

Ja, HN er dødt, og jeg kommer også efterhånden kun sjældent herind. Når der ikke rigtig er nogle nye tråde, så gider jeg ikke engang åbne HN. Men jeg indrømmer også gerne, at jeg er ALT for dårlig til at få kommenteret i andres tråde, det betyder dog ikke, at jeg ikke nyder at læse og kigge med. Men jeg ved godt, det tager en hel del af lysten til at oprette tråde, hvis ingen kommenterer. Så her er mit bidrag - en kommentar!


 


Nu med

* Smukkedukken Grenanda *

 

 

Tidligere med

* Dakar Knudsgaard * Hidalgo * Lenzicco * Enzo * Palatino * Indian Kapella *

0
0
Svar på denne tråd
 
 :D....
Forfatter: 
Dato:  26-06-2017 02:57

Mrsheaven.

Jeg ka kun være enig med dig, må lige prøve.

Men problemet er osse lidt, at der ikke rigtig er noget, at kommentere på, altså nyere.

Ka godt blive bange for, at det måske ka lyde negativet, hvis man fx kommentere på billeder.

 

Svensen:

TAK!!

Gormen kommer med næste gang, desværre er valmuerne ved at være færdige, så ska finde på noget andet.

Hvis vejret blir godt onsdag, tar vi dem der :D

 

Mette:

Tak, jeg ku osse ha brugt flere timer, men hesten gad ikke rigtig mere, hun stod og sov til sidst.

 

Ditte:

Uhhh en der følger med det ka jeg li :D

Og mange tak for rosen, og det ska jeg gøre, har en ordentlig stak :D

 

Ja, det er nemlig osse sån jeg har tænkt, men må til at tømme lageret for billeder, så kommer der hvert fald nye tråde

Har måske brugt min lurepasser kvotte.

 


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-06-2017 16:53

Tja... det bider sig selv i halen - man gider egentlig ikke smide tråd herinde mere, fordi her er dødt... ingen gider skrive, fordi der ikke er nye tråde...

Det er temmelig meget op a bakke

 

Jamen, vi ser alle noget forskelligt, når vi kigger trådene.

Hvis man er semi proff fotograf, er det sikkert totalt nitte, at se halv slørede billeder....

Hvis ens egen hest er en fantastisk OL dressur hest - så er det måske ikke meget man har "til overs" for den kalvknæede skovturs hest....

 

Hvis ikke personen, der laver tråden, beder om "sidder min sadel korrekt, er mine fotos slørede, er min hest smuk" - så vil det komme til at lyde negativt, hvis det er det eneste, der bliver påpejet - tænker jeg...

 

Men hvis "lille Lise" har fået ny pony, "fru Hansen" debuteret i trav på langside uden pause - så kan man jo kommentere med et held og lykke/tillykke

Det er ikke at lyve, selvom man måske har tænkt "pony er meget lidt køn eller hende "fru Hansen" skulle have købt en gyngehest, hvis ikke hun har luft til mere"

 

Disse linjer bliver de sidste fra mig i denne tråd, så fokus kan komme tilbage på dine fotos.

Håber at se mere fra dig

 

Tak for kigget!!!!!

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skønne...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2017 22:08

...smukke og sommerlige billeder!

 

Mrsheaven - jeg tager SÅ meget hatten af for dig - for du er dælme her der og allevegne - på den FEDE måde

 

Jeg PRØVER at få svaret i en del tråde - men må indrømme at jeg kan gøre det bedre! Ofte er det fordi jeg lige skal tænke over en formulering - og går jeg ud af tråden, ja så glemmer jeg den altså

 

Men os uden FB, twitter og andre nymodens opfindelser - ja, vi har måske nok en tendens til at ville HN mere end "yngre modeller"

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wauw, lækre billeder
Forfatter: 
Dato:  03-08-2017 13:42

Er du vimmer, en smuk hest

Og dejlige billeder i øvrigt


Mvh Hanne

 

Hyggepart til sød vallak, postnr. 3650 Ølstykke:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/195282/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  03-08-2017 23:38

Virkelig skønne billeder

 


Mvh

Gitte - nu uden Lille Grå

 

Hestevelfærdsprisen 2013 <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider