Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Whats not to like?.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2017 23:11

 

Hvad egner en Oldenborg hest sig til????? Det hele hvis du spørg mig og Gilbert

 

barnepige

millitary hest

vinterspors rekvisit

udsigsts post

Julenisse

dresur mule

stub racer

badedyr

spring fidus

hyggeonkel

transport af gravide

stævne makker

skov turs pony

bedste ven

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

9
0
Svar på denne tråd
 
 love it all
Forfatter: 
Dato:  22-04-2017 23:38

Han er da bare en guttermand!!!


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gilbert
Forfatter: 
Dato:  23-04-2017 11:07

 

Sikke en dejlig hest du har! Ham kunne du godt klone til alle de "koneryttere" som mangler, for han er lige prototypen.

Eneste minus er vel de lavthængende grene, men dem springer han vel bare over..

 

Jeg har selv kendt et par oldenborgheste i mit liv og de var absolut . En i familien kørte med et spande oldenborgere da jeg var barn og så kørte vi nu og da på skovtur med en kæmpe madkurv bag på vognen, som indeholdt alt lige fra tæpper, borde, stole, mad, vand til snaps og fyldte muleposer. (Muleposer findes vel ikke mere..)

 

Den jeg selv havde var også virkelig en stjerne som jeg savner hver eneste dag.

Billede

Hun var tosset med de små blommer der vokser i læhegn og som jeg lige har glemt hvad hedder. Anyway, hvis man kan bestille en hest, så vil jeg gerne møde hende igen. <3

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2017 12:32

Mange tak for input og de søde kommentarer Svendsen og Anette.

He....he.....ja en Guttermand det er han helt sikkert, og konehest kunne han måske også godt gå for, ihvertilfælle har min underviser sagt, at hans temperament og alsidighed, næsten er lidt spild på sådan en som mig, jeg er jo ikke ligefrem en " konerytter" tros min fremskreden alder, mangler jeg heldigvis ikke mod eller lyst til at vinde he...he....

Men det er så dejligt men en rigtig kamerat, og pga hans størelse er det faktisk ret praktisk, for lille mig, at han altid er til at regne med.

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  24-04-2017 11:33

han er en RIGTIG allround hest som får lov til at leve livet


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-06-2017 23:06

Uanset race - ville Gilbert stadig være guld hos dig

 

Glæden, stoltheden og varmen lyser ud af tråden!!!

 

Tak for kigget!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 guld dreng
Forfatter: 
Dato:  04-07-2017 01:42

ja nemlig!!!!! han er min guld dreng, og all round er han da vist også. Han er en gutterman, om det så stormer en halv pelikan, eller de andre heste holder buk og galop fest på folden bag ved banen, ja så er han til at stole på, og bremserne virker, selv om han blir lidt rigligt glad og kæk

Nogen gange drømmer jeg dog om, at dressur dele, var lidt nemmere at gå til på ham, vi bøvler skisme lidt rundt,han er ikke uvillig eller "dum", men at blive inde i rammen og holde facone, når man skal gå til rigtig dresur, med sidebevægelser og bæring, ja det falder ham ikke helt naturligt, og jeg har da også måtte forsøge mig, med mere end en underviser, for at få lidt friske øjne på udfodringeren, og lige nu ser det da ud til, at vi har fundet en mulig "vej" at arbejde os videre hen af. vi har skruet helt ned for fokus på tempo og sving, og op for fokus på ro, balance og lige ud retning under hjælperne.

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider