Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ingen henvendelser... overhovedet!
Forfatter: 
Dato:  15-04-2017 09:25
Jeg har sat min smukke Lewitzer pony til salg og får ingen henvendelser overhovedet og kan slet ikke forstå det 😕

Jeg har lige gebet prisen et nøk ned igen.
Jeg ved godt han ikke er redet så meget, men der må da være nogen det gerne selv vil forme din hest?
Har overvejet om man skulle låne ham ud til en rytter der evt. vil ride ham mod at få noget af salgsprisen men det er nok ikke meget nemmere 😕

https://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/vis/351528/

Hilsen Linda og hypperne på Ryvejlund

0
0
Svar på denne tråd
 
 Salg af ponyer
Forfatter: 
Dato:  15-04-2017 17:50

Når man snakker salg af ponyer, så er der langt mellem dem der selv vil forme dem.

 

Nu kiggede jeg på din annonce og det første jeg tænkte var at det er ærgerligt at den ikke målet 140 i stedet, prøv eventuelt at få den ponymålt.

 

Derudover så har jeg indtryk af at ridning og stævnestart betaler sig, bare den har startet nogle LC'er giver et helt andet indtryk.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Køn pony
Forfatter: 
Dato:  15-04-2017 18:23

ok pris synes jeg. Det ser ud som om det et en voksen, som rider den på dine billeder. Du kunne overveje at gøre din annonce mere rettet mod en pony til en lille voksen - eller vise nogle billeder frem med en ponyrytter, hvis du hellere vil sælge den til en ponyrytter. Tænker også at et par stævnestarter og måske nogle måneders ridning vil gøre den mere attraktiv for en ponyrytter.

 

Held og lykke med salget.

 

MVH Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ponyer til salg.
Forfatter: 
Dato:  15-04-2017 21:27

Hvor står den tilsalg udover HN?

Jeg har selv to stk. tilsalg og har ikke sat dem på HN, da jeg tænker det ikke rigtigt giver noget? Men ved det ikke.

 

Den ene jeg har er en top DSP, som koster og den anden er i den billige ende.

Jeg har fået lidt henvendelser på FB, men tænker om der stadig er liv i HN? Ved det ikke:-)


Tilbyder opstaldning og fysioterapi til ryttere

se mere på

www.staldlauenborg.dk

www.lauenborgfys.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ponysalg
Forfatter: 
Dato:  18-04-2017 16:24

Jeg tror at du skræmmer mange væk ved at den ikke er redet siden sommer, samtidig med at den er så ung. Så er det en stor mundfuld at starte på, uden man rigtig ved hvad det er for et dyr.

 

Hvad med at finde en dygtig rytter som mangler noget at ride på, og lade hende ride den lidt? Bare så den kommer i gang. Jeg tror ikke det er umuligt, for jeg forsøgte faktisk selv at finde sådan en "tilsalg-part" da jeg ledte efter hest sidst, fordi det passede godt ind i mit liv.


 

- Pernille

Der er intet geni, uden en smule galskab

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 fin hest, men
Forfatter: 
Dato:  22-04-2017 16:23

Hvis jeg var dig, så ville jeg tænke på, hvem der er din målgruppe.

Set med kritiske øjne, så sælger du en pony, der har et "dårligt" stangmål, ikke er redet regelmæssigt og den er nogle år "bagude" i sin uddannelse uden stævneerfaring.

Hvem tænker du selv skal være din potentielle køber?

 

Hvis jeg stod som forældre og skulle købe en pony til mit barn, så kom den der slet ikke med i overvejelserne. Den har ingen erfaring og er ikke redet regelmæssigt, så det er lidt uklart, hvilken hest man får med hjem.

Den er lidt for "gammel", hvis jeg havde ønsket en unghest, som mit barn skulle uddanne, fordi jeg så ville sætte pris på at være med helt fra starten.

 

Jeg tror, at du vil komme rigtig langt ved at finde en ponyrytter, der kan fortsætte hans udvikling og uddannelse, så en potentiel køber ikke skal starte helt fra bunden med en 6årig pony, der kun er tilredet og så har stået stille i et år.

På den måde kan køber også prøveride den og se den arbejde under daglige rytter. Det ville være enormt vigtigt for mig.

 

Alternativt, ville jeg skrive en lidt mere udførlig salgsannonce;

- Hvad dækker det over, når du skriver, at han er tilredet?

- Har han gået på en mark i et år, eller har han været i hånd, longeret, løssprunget osv?

Det er min oplevelse, at man kan påvirke folk til at tænke i en mere positiv bane, hvis man giver dem flere oplysninger.

Der er jo forskel på at antage, at det er en foldpony, der er blevet klappet over hegnet i et år, eller man læser, at den godt nok ikke er blevet redet på, men er blevet holdt i gang løbende og været i hænder dagligt.

 

Jeg håber, at du læser det her på den mest positive måde for jeg synes personligt, at han ser virkelig dejlig ud :)

 

Held og lykke med salget :)

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Racerpony
Forfatter: 
Dato:  24-04-2017 11:19

Tænker også et par ord om racen eller et link til en racebskrivelse kan hjælpe, når nu det er en (ret) ukendt race i DK.

 


Nu med skovtursquarter

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider