Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Celica og Champ i solnedgangen
Forfatter: 
Dato:  25-02-2017 06:05

Jeg beklager jeg ikke rigtig har fået opdateret herinde på det seneste. :-( Sagen er dog den at jeg ikke rigtig har fået redet her henover vinteren - jeg står på et mindre sted uden ridehus og banen har desværre været frosset samlet i alt 1 måned. Vi har dog fået redet ca 2-3 gange om ugen og ellers har den bare stået på hygge - så ved jeg også at hans krop ikke tager skade, selvom han snart burde være færdig med at vokse :-D 167 cm er herren sørme endt ud på.

 

Jeg er dog langsomt startet op igen. Vi vandt championatet for dressur udebane i vores klub Hornsherred Rideklub tiltrods for jeg primært starter spring :-P Men jeg ligger sæsonen ud med lidt dressur indtil vores bane er blevet mere springvenlig og vi kan komme igang med at springe igen sådan rigtig. Vi ud var til stævne d. 12. februar på Odsherred Rideklub og jeg har lavet et "lille" indlæg om vores kaos dag her www.facebook.com/1825738104314527/ photos/ a.1825746040980400.107...8104314527/ 1853844104837260/ ?type=3&theater :-P
Imorgen tager vi igen afsted, denne gang til Hvidovre-Avedøre Rideklub og denne gang med endnu en debut - nemlig LC1 som sidst og så en LC2. Jeg må være åndssvag, især fordi banen har været frosset (igen!) og da den så endelig tøede op smed Champ en sko Seriøst, hvad hedder den lov, der siger at så snart man kan og skal ride til fx et stævne, så smider hesten skoen?! Min veninde tager med som groom og jeg smider et kamera i hånden på hende :-P Så skal jeg nok ligge dem ind her (Y)

 

Igår havde jeg begge guldbørger ude på banen i solnedgangen og hold nu op, hvor er jeg ude af kamera-form. :-P Der var jo en gang jeg nærmest tog billeder hver dag så de kunne komme på JHN, men jeg må ærligt indrømme jeg er rusten. Billederne blev enormt kolde og uskarpe, så jeg har ærlig talt skam-redigeret dem. Jeg håber dog I vil se bort fra det og nyde synet af mine to tosser. :-P

 

Billede

 

Billede

"Haha, kan du ikke løbe hurtigere, din gamle giraf?!" :-P

Billede

"Woow @!#$, der var min mor, drej drej dreeej!"

Billede

 

Billede

"Se her, baby C, her er lidt græs - det er en god undskyldning for ikke at lave noget!"

Billede

Amen, de var så tossede :-P Løb og hoppede og bukkede og jeg ved ikke hvad ;-D

Billede

Je grinte meget af det her billede :-P Hvordan kan 2 ud af 2 heste se så dumme ud?!

Billede

Damen viser sig lige frem B-)

Billede

Jeg synes nu hun er smuk, selvom hun er en ballademager :-D <3

Billede

Åh, min dreng

Billede

"Kom nuuuu Chaaaamp!"

Billede

 

Billede

Det var det her fjæs jeg faldt for

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Jeg vil godt klage - halen er monteret forkert på min hest :-P

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Indsæt selv lydeffekter - og mange af dem! ;-D

Billede

"Så, nu kommer jeg din lille l.rt" :-P

Billede

 

Billede

 

Billede

Hvorfor skal ungheste se så uharmoniske ud? :-D

Billede

 

Billede

 

Billede

Spejder lige ud over solendgangen <3

Billede

 

Billede

 

Billede

Jeg er helt forelsekt i det her billed

 

Billede

Man kan næsten se balladen i hendes øjne ik?

Billede

Charme og lækkert hår

Billede

 

Billede

Det her er så baby C's yndlingsnummer - mulen ind under halen på Champ og så bide ham inderlåret :-P Baeefter brokker hun sig så over at han bliver sur på hende Det også for galt Celica, det kan jeg sgu godt se

Billede

 

Tak fordi I ville kigge på mit slørede guld God weekend - I får en update i morgen og ellers så følg os på Facebook, der kommer små updates fra dagligdagen :-D


- Sascha

Kjærgaards Golden Champ & Roosgårdens Celica <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Dream it. Wish it. Do it.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Guld i sne
Forfatter: 
Dato:  26-02-2017 10:54

 

Jeg tør godt indrømme at dine gulddyr er utrolig smukke.

 

Flot set-up med sol og sne.

 

Næste x så prøv at tage grimen af damen også, den gør ikke noget godt på billedet.

 

Er hun brændemærket? Det ser sådan ud, men jeg mener det er nogle år siden det er stoppet, så jeg er lidt forvirret. :)

 

Snebilleder er skønne, men snart kommer foråret og så er jeg da klar til en forårs-up-date.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

You only fail

if you quit.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Shagya:
Forfatter: 
Dato:  26-02-2017 19:19

Mange tak :-D

 

Grimen på Celica er af praktiske årsager, da jeg simpelthen ikke er sikker på jeg kan indfange hende igen og ikke kender hende nok til at vide mig sikker på hende endnu, når det kommer til det punkt :-P Hun er ikke brændemærket, men har fået klippet et C på måsen - jeg skulle lige se, hvad hun sagde til at blive klippet (hun var selvfølgelig iskold :-P)

 

Jeg glæder mig også til foråret, det bliver så godt! :-D


- Sascha

Kjærgaards Golden Champ & Roosgårdens Celica <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Dream it. Wish it. Do it.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider