Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 To ting jeg LÆNGE har ønsket mig!
Forfatter: 
Dato:  21-06-2013 17:47

Ja, i går fik jeg to ting jeg længe har ønsket mig

1. Et limegrønt underlag

2. Et billede af min hund og hest sammen

 

1 + 2 = en meget glad Line

 

Var forbi et ophørsudsalg i Roskilde, hvor jeg fandt et limegrøn BR-underlag. Jeg har altid ønsket mig et limegrønt, men synes det er svært at finde et i ordenlig kvalitet med pænt mønster, uden det er fuldstændigt skrigende i farven.

Underlaget havde tilmed en mærkegrøn/brunlig kant, som jeg havde et sæt bandager derhjemme der matcher til:


Billede

(Mit ben har sit eget liv, og ser i øvrigt tykt ud fordi lynlåsen i støvlen er gået op)

 

Underlaget brænder noget ud pga. dårlig billedekvalitet, men det er altså limegrønt og ikke babygrønt :) Men synes bare det er SÅ fint IRL, og så har jeg et par handsker der matcher

 

Min veninde og jeg besluttede os for, at vi sagtens kunne gå i pony-pige-mentaltilstand uden at miste vores ære og respekt i processen - så vi dullede hestene op med rosenknopper og fint udstyr, for at tage nogle billeder af dem

 

Det blev derfor også til lidt ridebilleder af Palle og jeg. Bær over med mig - jeg er dælme ikke nogen god rytter, men prøver så godt jeg kan.. Er for nylig begyndt at få undervisning af en super dygtig træner, som i den grad hjælper mig med at få ro på mine hænder. For som hun siger, så har jeg mig en hypersensitiv hest

 

Hvis I synes hun er småt gående på nogle af billederne, så er det fordi jeg beder hende om det. Vi har fået besked på at træne i undertempo, da det er træners vurdering at det er vejen frem for os her i starten (og jeg er enig).


Billede




Billede



Billede


Billede



På de næste to sidder jeg som en spasser, men synes Palle ser sød ud



Billede



og her kan man se mit livs første rosenknopper, weee :
Billede



Nå, men efter ridningen ville jeg gerne have et billede af min hund og hest sammen - det har jeg altid ønsket mig, så i går skulle det være.

Keiko (hunden) har aldrig været bange for hestene, og jeg prøver stadig at lære hende at hun ikke skal rende dem om benene. Men Palle synes at Keiko er SÅ dejlig, og hun vil helst have mulen helt ned i Keikos hovede til Keikos store skræk:


Billede

Hun syntes BESTEMT ikke det var fedt at Palle ville kysse, og lignede en der var ved at skide grønne grise

Ét hurtigt billede hvor hun kiggede frem blev det til, og så måtte jeg hellere slippe hunden


Billede

 

Det blev også til et par billeder af mig og Palle alene. Der kan man rigtig se den fesne rosenknop hun kan få i panden - men sådan er det, når man ingen pandelok har

 


Billede

 


Billede

 

 

Jeg elsker den hest! Hun blev min ved ren og skær tilfælde, og er aldrig en hest jeg end ville have overvejet at tage ud og kigge på, hvis jeg skulle købe. Men nu er hun min, og jeg er så lykkelig for det <3

 

 

Til slut synes jeg lige jeg vil vise et billede af min veninde som også havde dullet sin hyp op til billeder:


Billede






Med venlig hilsen

Line Madsen

 

Fotonørd med ualmindeligt stort F :o)

Se evt. mine billeder på:

www.Line-Madsen.dk

 

"Take nothing but pictures, leave nothing but footprints, kill nothing but time"

10
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige billeder
Forfatter: 
Dato:  21-06-2013 19:30

Sikke skønne billeder af en afslappet hest, og så er vild med at hunden skuler sådan efter hesten ;)

 

Lige et tillægsspørgsmål - hvad er det for en trense du rider med? Kan det passe det er Gold medal Aurora trensen fra hööks? :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Fine billeder
Forfatter: 
Dato:  21-06-2013 19:54

og lækre motiver (lidt undereksponering havde gjort underværker, men du er undskyldt med mørk hest, sort top og sort hund).

Men jeg får nu lidt ondt af den stakkels hund på det første billede den er med på (: Er den tryg&glad igen?

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 I er så fine alle 3
Forfatter: 
Dato:  21-06-2013 20:40

Smuk hest, flot rytter, heeeeeeeelt vildt cute hund - specielt på det 1. billede ser hun da bare sød (og skeptisk) ud

 

Alle undskyldningerne for ridning, støvler osv. behøver du efter min mening ikke komme med - men det er jo selvfølgelig heste-nettet, så det er bedst at være dækket ind


;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma )


Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 Billede
Forfatter: 
Dato:  21-06-2013 22:03

Super dejlige billeder. Det er sørme nogle skønne dyr du har :)


Rikke med Thor og Fancy

Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på


Sov sødt min Katinka

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  22-06-2013 09:04

Hvor ser det bare rigtig rigtig godt ud!
Synes virkelig ridningen ser fin ud, og hvor er det bare nogle vildt gode billeder både med og uden hund bagefter


 

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane-Elmbo


1
0
Svar på denne tråd
 
 min mening
Forfatter: 
Dato:  22-06-2013 14:17

Dejlig hest, hund og udstyr.

 

Lad en anden gang vær med at undskylde din ridning så meget. Du ser rigtig fin ud på alle billederne. Du ligner hverken en "spasser" eller noget andet grimt. Bare en rytter som rider sin hest pænt og ordentligt.

Dine undskyldninger fylder næsten hele din tråd. Det er ikke nødvendigt.

 

Det ser ud til at det var en hyggelig dag. Gid jeg en dag fik taget mig sammen og dullet mig selv og alle hestene op, og så fandt en som er dygtig til at tage billeder, så jeg kunne få sådan nogen gode minder og jeg selv og mine dyr. De er vigtige at have.

 

Tak for kigget.

 

Hilsen Ane

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2013 15:02

Pavia - Undskyld Gider bare fremstå som om jeg tror det hele ser perfekt ud, for det ved jeg godt det ikke gør

 

 

Dorte - ih tak Ih tak, synes også hun så frygteligt kær ud. Men var lidt betænkelig med at lægge det ind. Har én gang lagt et billede ind af min kæreste der kyssede sin hund (faktisk faderen til vores), og det fik HN-erne til at himle op i strid strøm om hvor synd det var Så tænkte at jeg garanteret ville få en over nakken over billederne med hunden.. Men hun er som sagt mere end vandt til hestene, og absolut ikke bange for dem. Det var kun fordi Palle stak mulen direkte ned i hende, at hun blev bange - og så har jeg generelt bare en krysterhund ;)
Derudover samme kommentar til dig som til Pavia - sorry, men gider ikke at fremstå som en der tror jeg præsterer perfekt. For vi har laaaaang vej endnu. Og jeg har fået noget af at wakeupcall med min nye underviser - for sivan der er mange ting der skal rettes. Men vi må jo bare tage det fra en ende af.. :)

 

 

Line (Lykke-Suzuki) - jo, det er nemlig den

 

 

Buhl - Vi ringede straks til krisepsykologen og fyldte hunden med godbidder, og så var hun god igen Det var min veninde der tog billederne på en autofunktion (hun har ikke en fis forstand på kameraet), så eksponeringen er ret tilfældig

 

 

Støjer - tak, er også super glad for dem

 

 

Rikke - tak, er jo helt enig, de er super skønne

 


Med venlig hilsen

Line Madsen

 

Fotonørd med ualmindeligt stort F :o)

Se evt. mine billeder på:

www.Line-Madsen.dk

 

"Take nothing but pictures, leave nothing but footprints, kill nothing but time"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rart at høre, Line
Forfatter: 
Dato:  22-06-2013 15:14

... selv om jeg ikke forstår det er nødvendigt at ringe til "eksperter" for at få at vide at man kan løse alt med godbidder - om det så er hunde, heste, eller mænd

 

Og kigger du en dag forbi med den kasket, det smil (og lidt medbragt solskin, vejret er latterligt her), vil jeg da gerne se om jeg kan eksponere dig korrekt.

 

I mellemtiden vil jeg så futte rundt og tænke over hvor meget det mon betyder når undskylderen undskylder egne undskyldninger :)

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2013 22:25

Dejlig hest og pæn ridning, ser en hest der går afslappet og tilpas med opgaven.

 

Og hvor er det en sød hund, dejligt du fik billeder af dine dyr sammen.

 


Mvh Naja

 

 

 

 

Så fik jeg endelig føl:-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider