Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Josie, nisseponni i snelandskap
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 11:37

Hejsa :)

Nu vil jeg lige prøve at sprede lidt julestemning ud til de danske hjem, og sikkert nogen kontorer også, hvis jeg ikke tager helt fejl ;)

 

Her oppe i Norge har vi nemlig endelig fået lidt sne og det skulle da så klart udnyttes, har hylet længe over, at jeg manglede sne, så jeg kunne få taget nogen julekortbilleder, det fik jeg så endelig og de kommer så her...

Nyd dem, lige så meget som jeg gør, ja jeg hyggede mig også da jeg tog dem, kravlede rundt i sneen og knipsede :D

 

Josie var den udvalgte nisseponni :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvad så, hjalp det lidt på julestemningen?

 

Hvis der skulle side nogen og misunde os vejret så bare drop det, for nu er der regn og slud og blæsevækvejr så alt er blevet til blank is med vand oven på :/

Nå men jeg bliver da glad for en lille kommentar til billederne...

 

Glædelig jul :)

Mvh. Pia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



If the world didn't suck, we'd all fall off :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 endelig
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 11:56

"Her oppe i Norge har vi nemlig endelig fået lidt sne og"

 

LIDT sne??? Der er da VILDT MEGET - SNYD.

 

Men mega ærgerligt det allerede regner igen :/ (n)

 

Smukke billeder af en frisk hest - dog forkert farve hale :P

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 snepony!
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 12:10

Hej Pia

 

Sikke herlige billeder!

 

Jeg må se at få købt et julesæt til Rasmus også, så han kan være julehesten næste år ;)

 

 


Mvh Britt


The more you practice, the luckier you get....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julestemning
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 13:34

Yes det hjalp på julestemningen at se din smukke julemule i dejligt snelandskab.

 

 

Så fiiiin med nissedækken, nissehue og lille sløjfe på grimen.

 

 

 

1000 tak for at du ville dele. :-)

Gi' din søde julemule et nus fra mig.


KH Esma


Healing

hest og rytter

 

Psykoterapi

Vil du leve det gode liv?

 


Afbalancering og harmoni til din hest og dig

 

 

The only thing

that ever matters

is to love

and to be loved

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 nissepony
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 21:33

Mor til ?Emma: Jamen det var jo kun lidt sne, iforhold til hvad vi plejer at have her ;)

Takker for rosen af den friske hest, på 20 år :)

Øøøøv altså, jeg havde håbet på, at folk kunne overse den ikke så rene hale, men vi har altså ikke vaskespilt og når der er minusgrader så står jeg skisme ikke og vasker hale i vandspande, der samtidig lige skal bæres fra stuehuset og over til stalden ;)¨Så lever jeg hellere med beskidt hale på hesten :)

 

Smurf2 ?Cameron: Tusind tak :)
Jamen det kan du da stadig nå at købe, de sælger vist nogen på horze eller er det minhestebutik, dog tvivler jeg på, at du får dem til samme pris som jeg fik mit ;)

 

LivsKilde: Iiih hvor dejligt, at jeg fik lavet lidt julestemning :)

Tusind tak for hyggelige ord om nissepony :)

 

God jul, Mvh. Pia

 

 



If the world didn't suck, we'd all fall off :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2011 00:13

Hold da op nogle lækre billeder. Man kommer jo helt i decemberstemning :D
Virkelig smuk hest. Sikke da et fantastisk udtryk, og så har hun jo bare den dejligste vinterfarve som går suverent sammen med den røde farve og for ikke at tale om den meget flotte lilla grime (som du gerne må sende hjem til mig :D)

Virkelig dejlige billeder.
Synes faktisk næsten at du skulle deltage i julekonkurrencen på Horse Universe, med ét af dine billeder.
Horse Universe - Christmas Contest


Mvh. Lykke


*Proud owner of Pearl of Justice*
Tennessee Walking Horse


*If love alone could have saved you, you never would have died*

R.I.P Dixie!


Følg os på Facebook

Deltag i julekonkurrencen på Horse Universe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mudder og regn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2011 06:31

Åhhh, hvor ville jeg gerne have rigtig vinter i stedet for alt det regn og storm og mudder og møgbeskidte hunde og heste der står og hænger ved leddet kl. 15...

 

Tak for at du delte dine dejlige vinterbilleder med os stakler uden vinter. Og sikke en skøn hest, hun er godt nok en fin gammel Dame (rene haler på hvide udeheste er altså kun noget man kan drømme om)



De venligste hilsner Louise


************************


Videnskab er organiseret fornuft, hvor mangen en smuk teori blev dræbt af grimme kendsgerninger.

0
0
Svar på denne tråd
 
 SNE SNE SNE
Forfatter: 
Dato:  14-12-2011 09:50

Sikke mange gode billeder, og syntes du skrev lidt, kan i overhovedet bunde :)

Er total vild med dette billede, hende sudtryk er da bare så frisk og forførende

 

 

 


GAIA - du vil altid være min stjerne

som på himlen kommer der flere

- lige nu blinker Silver Fox{L}


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2011 12:11

Dejlige vinter billeder af en fin ældre ponydulle... Synd grimen ikke var rød også

 

Skal jeg sende en pakke smør som tak for kigget af dine dejlige billeder?



Henry søger en sød part, kig her: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/307756/ :)

Lykkelig ejet af Big og Henry, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Iiihha :)
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 11:09

Gold and Dangerous *Dixie* Tusind tak for dine meget rosende ord om både billeder og pony... Hehe, grimen bør vel kunne købes billigere i Dk end her oppe ;) Og fluks var jeg med i konkuransen :)

 

Roselina ?C? Ja altså vi har også bare haft regn blæst og så lidt mere styrtregn hele tiden, så det var meget hyggeligt, da sneen endelig kom, men den er jo allerede næsten helt væk igen nu :(

Ja hun ER bare skøn, selvom hennes krop er sat lidt spøjst sammen :)

Jeg har egentlig altid sagt jeg skal ALDRIG ha en hvid hest, lige præcis fordi der skal meget til, for at holde dem hvide, når man også vil lade dem være heste :)

 

Ditte *Bondesminde* Mange tak. Bunde var ikke noget problem, der var jo ikke mere en hmmm, 20-25 cm ;)

Ja lige det billede der kan jeg også rigtig godt lide, hun var også lige et par hak friskere der, efter at have løbet rundt som en tornado, der var rigtig pruuuste fnyselyde og det hele :)

 

Jeanette ?Mufasa? Tusind tak... Ja altså der fulgte da en rød julegrime med til dækkenet, men den er str. lille pony, så den passer ikke, tror også bare den ville have taget for meget fokus fra hendes fine hovede, vurderte rødeplysting med bjeller, men de gav hende bare hjerteinfarct så dem la jeg pænt væk igen :)

 

Hahaha... Jeg behøver skam ikke noget smør, jeg skal ikke igang med nogen stor julebagst så klarer mig fint ;) Send mig hellere nogen æbleskiver og nogen pakker sylte, for det ved de sgu ikke hvad er her oppe :/

 

Mvh. Pia



If the world didn't suck, we'd all fall off :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-12-2011 17:27

Pia: Kunne ikke lade være

Havde jeg din adresse, havde jeg sq glædeligt sendt lidt æbleskiver og sylte!

Men.. Kan man ikke lave æbleskiver selv egentlig?

 

Hahahahaha... Ja, det ville blive nogle rimelig kedelige vinterbilleder med en død pony i sneen... Så nok en god ide du ikke puttede dem på



Henry søger en sød part, kig her: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/307756/ :)

Lykkelig ejet af Big og Henry, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige billeder...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2011 11:31

... grimen skulle bare have været rød eller grå.

 

Smuk hest - og herligt landskab omkring jer. SYnd at al den dejlige sne er væk igen - ellers måtte du gerne sende den herned.

 

Både æbleskiver og sylte er i øvrigt bedre hjemmelavet - så det er bare i gang :-)

 

Og selv om sylten traditionelt laves med et grisehoved, KAN man altså bruge andre udskæringer hvis man er sart ;-) grydeskeen.dk/hjemmelavet-sylte/ menu/hovedret/

 

 


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sne sne sne sne
Forfatter: 
Dato:  16-12-2011 12:05

sikke pragtfulde billeder :)

 

Tusind tak for kigget - jeg vil også have sne :)


Sorte søger part :)

Spalding dressur sadel sælges


-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider