Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ny tegning af Holaren! :-)
Forfatter: 
Dato:  12-05-2011 22:23

Hej derude!

Jeg er efter lang tid endeligt blevet færdig med at tegne den smukke fjordhest Holaren - vil tro jeg har brugt knap 4 timer på den.

Og ja, så vil man jo gerne lige vise frem og have lidt kontstruktiv kritik (og ros ;-) med på vejen..


Og så er der jo selvfølgelig også det, at hende der ejer hesten, har spurgt om hun kan købe det - jeg vil gerne sælge det til hende, men er ikke van til bestillingsarbejde - jeg plejer kun at tegne til mig selv, når jeg endeligt får gang i blyanten.. Hvad dælen skal jeg tage for sådan en tegning? Jeg er lidt på bar bund.. Jeg vil jo helst ikke snyde nogen af os.. Den er i A3, fylder ikke hele papiret, men mere end A4. Scanningen har desværre "slugt" nogle detaljer, og så er den selvfølgelig også "blyantsfarvet" og ikke denne blå-agtige farve..


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-05-2011 22:37

WOOW, hold da op hvor er det flot tegnet!


Har ingen idé om hvad sådan en tegning vil koste, men vil blot lige give dig ros og for dine tegneevner! - Gid det var mig der kunne tegne så godt


Skal jeg give lidt konstruktiv kritik, er hovene en smugle uens, men når man ser på tegningens hele er det ikke noget man lægger mærke til :-)



- Mvh. Melissa -


I'm not afraid of dying,

but I'm afraid of losing you <3!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wauwww
Forfatter: 
Dato:  13-05-2011 17:39

Hold da op hvor er den bare flot Du er godt nok dygtig til at tegne..


Jeg ved desværre ikke med pris, men et gæt ville være 2-300 kr.



Mange hilsner Lisa.


Nu med drømmehesten Valhallas Ivanhoe





www.welshinharmony.dk ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  13-05-2011 19:09

Hvor er den super flot!


Må vi se originalen? :)



-Stephanie


HDR fletcher KØBES

17,5" fit 3,5


Bandit, Jeg vil savne dig til vi finder hinanden igen <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-05-2011 19:36

Steph88: Det er originalen(; den er jo bare scannet ind på computeren...

Virkelig flot tegning! Vil også sige 2-300 kr. ville være passende(;
0
0
Svar på denne tråd
 
 tegning
Forfatter: 
Dato:  13-05-2011 21:04

Tusinde tak for jeres søde svar!


Ja, hovene er lidt uens, jeg havde en del problemer med dem faktisk.. - Mest den "forreste" (alts¨å med det strakte ben), hvilket nok også er tydeligt..



Og ja, det er originalen, som Thea også siger, er den bare scannet ind - hvilket forvrænger blyantsfarven lidt.. Og nårh ja, så er den tegnet på A3 papir og scannet ind på en A4 scanner, så den er også lige sat sammen igen digitalt - men der er ikke redigeret i den..


Hvis det er fotografiet du mener er det at finde på Hestegalleri.dk


www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=77889


Jeg har selvfølgelig taget lidt kunstneriske friheder, blandt andet pandelokken..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider