Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Kreativitet med hotfix =)
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 16:05

Hej folkens!


Jeg er begyndt at købe lidt hotfix hjem og så skulle det jo lige prøves af, da en veninde og jeg, overvejer temmelig meget at starte et firma op, der både dekorerer og sælger sten i løsvægt.




Billede

En alm. carathjelm og en jeg har haft fingrene i. De løse sten rundt om ventilationen, bliver dog pillet af når vi har brugt den til et photoshoot :)



Billede

Sadelunderlag lavet for en veninde, 4 mm. sten i kanten og 3 mm. på selve underlaget



Billede

Her er Dittes støvler, set tæt på. 4 mm. klare krystaller




Billede

Støvlerne igen =)





Billede

Fedt underlag jeg har lavet til min egen pony



Billede

Har sat 3 mm. guld rhineperler på klokkerne



Billede

3 forskellige farver 4 mm. sten



Billede

Dekorerede også lige min partrytters støvler, desværre løb jeg tør for de 3 mm AB krystaller jeg brugte til kanten, så hun må lige vent til jeg får dem hjem igen. Brugte nemlig rigtig, rigtig mange til en hjelm der bla skulle have en sløjfe på bagsiden lavet KUN af AB krystaller :) Fik desværre intet billede af den, men den blev virkelig fed




Billede

Min parts ridehjelm, 3 mm. AB krystaller i kanten og 4 mm. midten, matcher støvlerne




Billede

3 mm. AB krystaller rundt om ventilationen på en Eurolite hjelm



Billede

Eurolite med to rækker af 3 mm. sten og 4 mm. i midten, min egen hjelm =)



Derudover har jeg lavet et stævnesæt hvor hestens navn blev skrevet på underlaget med lilla rhineperler og derudover blev der sat 3 mm. rundt i kanten, og løse sten rundt om navnet. Hun fik også 3 mm. lilla sten på sine gamacher, næsebånd, stævnejakke og på ridehjelmen. Her om et par uger skal hun til stævne, hvor jeg så tager nogle billeder som jeg naturligvis gerne vil vise frem






Mvh.


Charlotte Berwald



!! Nightwish !!


Med hestene


* Vrinsk * Frk. Flippa * Silver Chancé * Morticia * Wednesday *


^^ Og der kommer flere med tiden ^^

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 16:20

Det er sikkert meget sjovt at lave, men helt ærligt, så synes jeg det ser for hjemmelavet ud til at man ville kunne sælge det. Derudover synes jeg mange af tingene er for pyntede og overdrevne - kan man overhovedet se sten på klokker når hesten er i bevægelse??



Dejlig Passier Optimum 17" sælges, se mere HER


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bommelum
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 16:44

Jeg synes helt personligt ikke det ser særligt pænt og kreativt ud - desværre. Det ser alt for hjemmegjort ud og ligner noget min 10-årig niece ville kunne lave og synes var sejt.


Jeg tror ikke på, at det vil være noget folk ville hoppe på i forhold til, at du påtænker at starte et firma op.


Nr. 2 blå underlag er meget pænt (og enkelt), men dog ikke noget jeg ville kunne finde på at købe, da det var noget man super nemt selv kunne lave, hvis man var til pyntesten.



Hilsen Winnie
- nu uden Zadeek ox... snøft
-men stadig med familiens maskot Møller.
.
Fransk Bulldog - en rigtig klovn!

Bulldogklubben.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 16:48

helt enig med MamadahieMarie. Det er alt for dekoreret og så ser det alt for uprofessionelt ud, til at man kan sælge det. Men hvis du bliver ved med at øve dig, så skal det nok blive flot med tiden. Men det kræver rigtig meget træning, før man er så dygtig at man kan lave en forretning ud af det



*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey*****



R.I.P Dear Tana C


***An Angel In Heaven***



Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!


!!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nightwish
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 17:04

Man skal jo starte et sted, pt. gør vi også mest i at sælge stenene i løssalg, men jeg finder det en hyggelig hobby at dekorere mine hestes udstyr og så ville jeg lige vise det lidt frem



Mvh.


Charlotte Berwald



!! Nightwish !!


Med hestene


* Vrinsk * Frk. Flippa * Silver Chancé * Morticia * Wednesday *


^^ Og der kommer flere med tiden ^^

1
0
Svar på denne tråd
 
 salg af sten...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 17:23

i skal nok holde jer til at sælge stenene i løs vægt...


det er ikke særlig pænt det du laver og ligner et barn der er gået amok med lim og sten...


prøv at gøre det mere enkelt og elegant når du pynter dit udstyr..


"less is more"


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 18:09

Hotfix er sjovt men svært- Men øvelse gør mester ;-)


Jeg har også lavet lidt & glæder mig da til den dag jeg er lidt bedre


Billede


Billede




Billede


Fortsat go arbejdslyst :-)


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 19:51

SÅ enig med Marie :)


Derudover tænker jeg at det bare ser lidt sløset ud på beskidt/brugt/gammelt udstyr...


Men øvelse gør mester!



-Stephanie


HDR fletcher KØBES

17,5" fit 3,5


Bandit, Jeg vil savne dig til vi finder hinanden igen <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 respekt
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 22:15

for trådstarter, som har fundet en hobby hun syntes er sjov, og som hun har mod på at vise frem herinde !!!! I løvens hule !!!


Der er jo ingen grund til at rakke det ned - man kan jo nøjes med at skrive, at man ikke selv bryder sig om det !


Jeg syntes dog den enkle rand af sten på ridestøvlen faktisk er pæn, og ikke for overpyntet - dog ejer jeg ikke meget selv, som har bling bling på - fordi jeg syntes stenene/mønstre tager skade og falder af ved f.eks. vask osv.

Det er flot når det er fuldendt (og nyt), men pynten går af for mig, når der mangler sten osv., derfor vælger jeg det fra !!


Pøj pøj med at lave flere ting - og igen, hvis du syntes det er flot og sjovt og lave, så bliv endelig ved !!!!


P.S.: Til Alaska: Den stjerne med "drys" på skridttæppet - har du selv lavet den??

Den er virkelig smuk !!!!

- sådan en ville jeg gerne have på et flot underlag f.eks. !!!!

Hilsen Tina


Ejer af Cisco Joy og Sofus !!


En verden uden heste - føj for et mareridt !!
0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 23:21

Øvelse gør mester - den eneste måde at blive bedre på er ved at øve sig :)


Jeg lavede min hjelm og stævnejakke op til det sidste stævne.

Hjelmen er en Kalle K hjelm jeg har lakeret med 3 forskellige slags lak og maling. Jeg har samlet sten og lignende til igennem godt et halvt år :)


Jakken er lavet med samme sten og lak som hjelmen så det matcher.



KRISTINA OUTZEN..

Nu uden hendes lille stykke himmel;

©©LINSE AUNSBJERG©©


Søger springsadel

Bates, Windsor, Prestige, OS, BR

Mellem bom, 16,5"-17" - kontakt via privatbesked






0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-05-2011 23:44

Tina1972: Yes det har jeg, jeg har et super godt hotfix jern så det er egentlig ikke så svært når man lige er kreativ og finde nogle mønster at kigge efter..


Man kan også købe færdige mønstre men de sten der er på dem er oftes ikke så gode.(blir hurtig grimme & tåler ikke vask) Så jeg plejer at finde mønster på nettet og lure dem af.

Hvis man bruger "grimme" sten går det sjove lidt af det synes jeg.

Solgte faktisk tæppet inden jeg nåede at bruge det selv.


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sjovt at lave
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 00:03

Det er nemlig sjovt at lave... derfra og så til at leve af det er et stykke, men hvor der er vilje er der vej..


Her er noget af det jeg har hygget med i en sen vinteraftens time..









Mvh. Gitte


Gfoto.dk

Hestefotograf


StaldOlsen.dk


Oldenborg Hoppeføl 19. april 2011

Findus B - Top of Class - Urprinz

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nightwish
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 00:13

Det er mest min veninde der vil sætte sten på ting, hun er rigtig god, jeg er bedst til at skaffe stenene hjem til en god pris, så vi kan sælge det videre til en fornuftig pris. Øvelse gør mester, har ikke sat på særlig mange ting endnu


Forventer i at jeg bare bruger formuer på nyt udstyr, dekorere det og så kun oploader det? Ja det kan godt være i synes det er forkert med "slidt" udstyr, men jeg pimpede det netop lidt, for at jeg synes det var flot igen.


Ingen snakkede om levevej, kun på hobbybasis, jeg har helt andre planer med mit liv ;)




Mvh.


Charlotte Berwald



!! Nightwish !!


Med hestene


* Vrinsk * Frk. Flippa * Silver Chancé * Morticia * Wednesday *


^^ Og der kommer flere med tiden ^^

0
0
Svar på denne tråd
 
 Alaska.....
Forfatter: 
Dato:  13-05-2011 20:07

Alaska - Wow et fedt tæppe !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flotte ting
Forfatter: 
Dato:  13-05-2011 20:50
Wow nogle fine ting!!! Hvad er det der hotfix? Hvor køber man det og hvordan fungerer det?

Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider