Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Gode butikker tæt på KBH?:)
Forfatter: 
Dato:  15-03-2020 18:48

kære jer!

jeg er super ny i western-miljøet - hvor søger jeg hen for at finde western udstyr til rytter: støvler mv? Rider I med chaps?
Hvilket prisniveau (evt mærke) anbefales for god kvalitet?

 

Mange hilsner fra Amanda :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Internet?
Forfatter: 
Dato:  19-03-2020 21:22
Jeg køber mest western specifikke ting via internettet.
Simpelthen, fordi der fysisk er langt mellem butikkerne.

Fx westernoutfitter.dk og mccabes.dk

Jeg ved, at der er små butikker på Højbo Ranch og Fuglebjerg Western Center (tror jeg nok navnet var) - men, de kan bestille alt hjem fra USA. Det er ikke dyrere via dem end at importere selv.
Jeg tror at der er et western ridecenter ved Roskilde, som har en mellemstor butik...


Jeg rider mest i western sadel. Circle Y, trailmodel. Eller en lammefætter. Eller uden sadel. Lange tøjler og almindelig snaffle bid, Mylers, fordi jeg kom til at låne et og han ku li det...
Og ridehjelm. (Jeg får knopper af dem, der rider uden. Men, jeg må ikke slå dem i hovedet)
Og helt almindelige ridebukser. Tights fra den lokale rideudstyr butik eller karlslund ridebukser.
Chaps? Det gør du bare, hvis du har lyst. Jeg kender ingen, der rider i dem til hverdag, men de er jo beregnet til dårligt vejr og at ride gennem buske uden huller i bukserne...

...
Velkommen til genren.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider