Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Circle Y Richard Shrakes?
Forfatter: 
Dato:  09-09-2015 17:32

Okay, jeg har haft denne her westernsadel til at ligge i er par år - jeg byttede mig til den og den har ikke kunnet ligge på mine heste.

 

Det er en Circle Y Richard Shrakes resistance free (med garantibevis), 16" (er det ikke den der svarer til 17" i dressur?) med semi quarter bom.

 

Er der nogen, der ved, hvad sådan en kan sælges for? Hvad skal jeg sætte den til? Putter lige et billede på, undskyld det vender forkert ... Som I kan se er den ikke nypudset osv.

 

Billede


 

[ Min skønne Pobhart ]

 

... og min fantastiske datter Naia fra 2011

samt elskehundene Sascha og Nellie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fin sadel
Forfatter: 
Dato:  11-09-2015 12:40

Jeg har selv haft en Circle Y equitation sadel en gang og var meget glad for den. Virkelig kram og et skønt sæde. Den var dog endnu mere gennemarbejdet (feks pre turned stirrups) og med mere tooling og sølv. Til gengæld var den lidt mere brugt. Tror jeg fik mellem 8 og 9000 for den. Vær dog opmærksom på bomvidden. Nogen equitation sadler er semi quarter. Vil tro den skal koste 5-6-7000 måske 8000. Mest hvis den er full QH i bommen da markedet/efterspørgslen er større. Lækker pleasure/trail/allround sadel.

 

Mvh Tina


Quality doesn't cost - it pays !

Quarter Horses
http://www.alby-horses.com/


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider