Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Et år plagene
Forfatter: 
Dato:  04-07-2014 14:36

Lad os se jeres et års plage.

 

Jeg lægger ud med Boons Gypsy efter Boons Prediction og Starlight Penny Bar.

 

Billede

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 der må da
Forfatter: 
Dato:  05-07-2014 17:29

Der må da være flere med et år og føl derude. Lad os se lidt billeder af de lækre

Lilli du ved jeg synes du har/laver super lækre heste, men du får det at vide igen. Smukke smukke heste. Tænk hvis man havde millioner.....

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 I år kan jeg være med...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2014 18:44

Billede

Vi har netop fået ham her hjem fra en avler i Tyskland.

MW Smart Melody Chic, hedder han og er efter In Good Tune/My Name Is Flicka. Han er reiner af afstamning og super cool og godt opdraget. Farven er Dun med de flotte zebrastriber på benene og ål.

 

Han er stadig hingst, og det skulle han gerne blive ved med at være. Hvis han fortsætter stilen, han har nu, skulle det ikke blive noget problem. Han hygger på folden med 3 vallakker.

 

Også en rigtig lækkermås ham Boons Gypsy - så udtryksfuldt et hoved - smuk smuk farve :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Madox :-)
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 03:23

I får da også lige et billede af min åring fra i sommers, lige nu ligner han en islænder

Han er efter Playboy BH, og har Dunnit Like A Cowboy som morfar.

 

Billede

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Islænder eller ej...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 11:42

... han er da også en lækkermås :-)

 

Min føllebølle går på fold med en islænder - faktisk er den hans bedste ven, da vores 2 andre vallakker er mere opdragende, islænderen leger.

 

Ejeren af islænderen har truet med, at hendes hest vil lære føllebassen grisepas og tölt... håber ikke, det går så galt :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider