Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Hjælp, er disse sadler noget være?
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 09:36

Hej

 

Skriver herinde i håbet om i kan hjælpe mig med at vurdere disse sadler, er de noget værd eller bare såkaldte "pap-sadler". Jeg her ingen ide!Der er 3 stk som den på billederne

Billede

 

 

 

Mvh Nanna :)

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 10:16

Nash sadler koster fra 3000Kr fra nye af i USA kan jeg se, så det er helt givet en lavpris-sadel.

Du spørger så om den er noger værd? Noget værd i forhold til hvad vil jeg så spørge...


Hvis du tænker på salg så er den jo nok ikke så meget værd som de mere kendte mellemkvalitets-sadler fra Circle Y ol. der starter ved 11.000Kr fra ny.

 

Men har du en hest den kan ligge på og du ellers investere i en bedre gjord og gjordstropper kan det jo være en sadel der er meget værd for dig hvis du kan lide at ride i den. :-)

 


Hilsen

Jens

 

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak...
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 11:24

Det er nogle sadler der er fulgt med noget udstyr som vi har overtaget fra en rideklub der er gået konkurs. Har ikke planer om selv at ride i dem, blot sælge hvis de var noget værd, og så på den måde få nogle af pengene hjem igen ;)

 

Tak for hjælpen!


Med venlig hilsen

Nanna

 



Gl. Nordkap

9870 Sindal

20328025

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 12:14

Hvis du har tre ens, så er jeg sikker på at der er nogen der vil købe dem til at lave barstole af


Hilsen

Jens

 

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider