Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Westerstalde Østjylland
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 01:05

Jeg skal begynde at tænke på at flytte ned mod Århus inden sommeren er over. Så jeg lurer på om der er nogle westernstalde i det området? Jeg har to heste, en af dem en hingst som skal være med mig. Den anden en pony hoppe.

 

Jeg har sådan set ikke noget behov for noget fancy, bare hestevelferden er i orden. Mye tid ude, Cloud skal kunne få gå med andre heste, et avslappet staldmiljø.

 

Lige nu bor vi på Little Mule og jeg er superglad for at stå her. Det er bare så langt fra Århus.

 

Eller om I ved om nogle andre gode stalde i området.

 

Billede

 


Alltid med en Appaloosa

Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Hestedebat side på Facebook

www.facebook.com/groups/ 470689083041433/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning i Århus
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 09:06

Der er rigtig mange steder med opstaldning i omegnen af Århus. Lige fra rideskoler til privat stalde med et par heste. Dit problem kan blive hingsten, som de færreste kan have stående. desuden er western ryttere ikke velkommen alle steder da der er en udbredt (og misforstået) holdning med at vi ødelægger bunden når vi slider og spinner.

 

Nu er det ikke alle western ryttere, der laver lige de øvelser, så jeg vil foreslå dig at lige skrive lidt om hvad du rider (dicipliner - hygge - terræn ...??).

 

Det er også meget relevant at vide hvor præcis du søger i forhold til Århus. Syd/nord/vest eller?? og hvor langt fra centrum det er relevant. Århus er et stort område.

 

Mange af os har hestene hjemme og der er faktisk ikke voldsom mange westernryttere i Århus området, men vi er da et par stykker. Håber du finder et egnet sted.

 


Hellere levende død end død levende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 13:53

Nu bliver han kun 2 år her til sommeren, så vi rider ikke noget lige nu. Sådan som det ser ud nu bliver han vel heller ikke tilredet før han er nærmere 4 og så skal vi ikke ligefrem i gang med at øve stop og spin med det første

 

Mod sør og vest er vel det bedste og noget imellem der. Det behøver ikke være lige midt i Århus, jeg kan fint køre en lille halv time for at komme til stalden, jeg har nu bil selv heldigvis.

 

Det må godt være et lille sted hvor der kun er et par heste, hende den anden er ikke ret glad for andre heste desværre.


Alltid med en Appaloosa

Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Hestedebat side på Facebook

www.facebook.com/groups/ 470689083041433/

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 16:40

prøv også at spørge på facebook, det er mit indtryk at der er flere der ser ens opslag der. Så kan det jo være der er nogle private der melder sig

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider