Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Veluddannet western hest tæt på Amager?
Forfatter: 
Dato:  31-10-2013 13:20

 

Hej
Efter at have holdt øje med HN i længere tid uden held, satser jeg på at skrive her. Jeg leder efter den helt rigtige hest at have part på, på Amager eller i rimelig nærhed (har bil). Jeg har redet western i nogle år og vil gerne dygtiggøre mig i især reining, men drømmer også om at arbejde med køer. Jeg har desuden erfaring fra klassisk dressur, horsemanship og ARR, i lidt forskellige niveauer og har en bred anatomisk/fysiologisk forståelse for hestens biodynamik under arbejde. Jeg er dyrlæge og arbejder med stor følsomhed og ud fra et koncept om gensidig respekt, samarbejde og arbejdsglæde. Jeg er ydmyg overfor hesten og taler dens sprog, godt nok gebrokkent hvis du spørger den :)
 
Min drøm er at udvikle mig seriøst, Dvs jeg ønsker at kunne modtage kvalificeret undervisning og deltage i clinics.
Jeg er 160 cm høj og vejer 54 kg. Af hestetyper har jeg prøvet det meste, inklusive hingst. Jeg håber på at finde en veluddannet hest med en ejer som mangler en seriøs medrytter.
 
Mit hjerte banker både for klassisk dressur og western, så jeg søger i første omgang begge steder, men er parat til at gå hele vejen, afhængigt af hvilken hest der dukker op.
 
Jeg plejer ikke at betale for de heste jeg rider. Til gengæld er jeg stabil, engageret og passer på din hest og dens udvikling, både fysisk og psykisk
 
Findes du derude? Det håber jeg :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2013 18:09

Det er jo lidt svært at finde ud af mere om dig, når du ikke har nogen profil eller nogen måde man kan kontakte dig.

 

Jeg bor på Amager har en westernpony der er tilredet af Rikke Mdsen i reining og har redet cutting på ham i en del år hos Brian Kronborg.

 

Carlos er speciel (bare spør dem fra Alhambra) men han er ikke dum.

 

Men hvordan kommer man i kontakt med dig ?

 

Nina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider