Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Har du prøvet noget nyt.
Forfatter: 
Dato:  16-09-2013 14:04

Jeg har redet i rigtig mange år i 2004 prøvede jeg western ridning og må sige at jeg fandt min rette hylde.

jeg har nu flere super redet western heste og til dem som gerne vil prøve noget nyt tilbyder jeg at i er velkommen til at komme og prøve om det er noget for jer hvis det er hjælper vi jer gerne igang det koster ikke noget at prøve.

 

I kan bare ringe eller skrive på 51906306

 

vi bor mellem Næstved og Vordingborg ca 10 min fra stationen

 

Hilsen Didde

 


Dobbelt registreret paint quater Hingst MR ZIP


Med Western heste er livet bare for fedt

4
0
Svar på denne tråd
 
 Til ikke western folket
Forfatter: 
Dato:  24-09-2013 19:15

Hmmmm......., jeg tænker lidt, at hvis det her budskab skal ud til IKKE western folken, skal det nok ligge i et andet forum, så som hygge, eller billede og opslag.

 

For herinde kommer der nok kun folk der allerede rider western.....

 

Bare en tanke........

 

 

 

 

Mvh :)





Highland Pony

Man er vel Skotte


I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fint initiativ
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 12:29

Det var da virkelig et generøst tilbud . Har snuset lidt til western for en del år siden - fik undervisning af Jørn Hansen på hans skønne quarter Joe...

 

Det, jeg var tiltrukket af ved western, var de lange tøjler og den i det hele taget mere naturlige ridestil. Og så var jeg helt vild med jog . At jeg droppede western skyldtes, at jeg fik part på en akademisk-redet hest og siden har jeg aldrig rigtig fundet tilbage, men anser det stadig for en ridemåde, der egentlig vil passe godt til mig.

 

Så det ville da være en helt fantastisk mulighed at komme ud til dig og få det genopfrisket lidt . Men min udfordring pt er, at jeg endnu ikke er 100% mobil efter et lårbensbrud, og jeg er derfor afhængig af at kunne stige op og af fra et højt punkt (ikke blot en skammel). Er for kort tid siden begyndt med handicapridning på ridecenter Strålen og det går faktisk rigtig godt.

 

Mvh Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flyttet
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 12:56

Jeg havde sat denne tråd i et andet forum men er blevet flyttet og så bedt dem om at slette den det gør de så ikke men håber så at de western folk som kender nogen som gerne vil prøve viser dem denne tråd

 


Dobbelt registreret paint quater Hingst MR ZIP


Med Western heste er livet bare for fedt

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider