Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Andre med islændere?
Forfatter: 
Dato:  19-08-2013 10:48

Har besluttet at tage springet fra islænderverdenen til western, som jeg har været fanget af de sidste ti år (i al hemmelighed )

men nu springer jeg ud

 

er der mon andre herinde, der bruger deres islænder til westerndiscipliner? Hvis der er, hvad har I så kastet jer over?

1
0
Svar på denne tråd
 
 western islænder
Forfatter: 
Dato:  19-08-2013 18:03

 

Du kunne prøve at kontakte Yvonne formanden for http://nwr.dk/.

Hun har redet western på islændere i årevis, så hun kan nok svare på mange af de spørgsmål der dukker op.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla
Forfatter: 
Dato:  23-08-2013 10:42

Nu har jeg redet islænder i 12 år, før jeg startede western. Og vil klart anbefale dig trail... Islænderne kan godt have svært ved at gå jog, hvis de ikke har stor hang til trav. Det er selvfølgelig træning.. Men hvis din hest er meget pas eller tölt bunden, får du din sag for Skriv endelig en pb, hvis du skal bruge fiduser..


Sagde Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak :)
Forfatter: 
Dato:  27-08-2013 00:28

Tak for jeres svar :)

 

min ishest er stærk i både traven og galoppen og har et dejligt, nervefast roooligt sind. Han har slet ikke firtakten indover og pasbunden er han slet ikke.

 

jeg havde faktisk også selv tænkt at sådan noget som trail kunne være et hit.

 

Pb med gode fif modtages med stor taknemmelighed :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-08-2013 09:40

Jeg reinede min islænder, der var en pasbunden ged. Med rimeligt held, syntes jeg selv

 

Du kan roligt begive dig ind i westernverden med en isser, jeg har på intet tidspunkt følt mig underbedømt eller til grin, uanset om jeg har troppet op til show eller clinic med dks mindste cowboyhest.

 

Det største problem er at finde en sadel, der er kort nok.


Screw you guys...I`m going home.

Eric Cartman

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider