Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 dampe hat - hatshaper
Forfatter: 
Dato:  17-08-2013 18:26

Halløj :)

 

Jeg har købt mig denne filthat (en god model - ikke sådan en hvor er er ståltråd i skyggen for bedre at kunne shape den, men en rigtig filthat).

Denne hersens (brugte) filthat er så kommet ud af form.

 

Jeg har så fundet ud af hvordan man shaper den (damp - kogende gryde med lidt finesse), men jeg kan simpelthen ikke få den til at være lige og fin og pæn

 

Min spørgsmål er så, er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en smartass hatshaper, for så er det vel bare at give den et damp "bad" og smække den i spændeselen?

 

Synes jeg har prøvet at google det, emn skriver jeg forkert eller kan man bare ikke finde den i DK?

Er der eventuelt nogen der har en brugt til salg derude?..

 

På forhånd tak :)

 


Sagde Line

 

Skovsgaard Quarter Horses

Avl af American Quarter Horses

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-08-2013 09:18

Jeg damper også selv mine filt hatte. For at få dem fine og lige bruger jeg bagsiden af en stor flad børste. Jeg damper, glatter den helt ud med børsten, damper let igen og bøjer hatten efter den form jeg ønsker. Der er nogle super gode youtube videoer om det hvis du søger lidt. :)

 

Fx denne: m.youtube.com/watch?v=BU7zVVEj5nI

 

 

Held og lykke med projektet, det kræver lidt træning, men det kan jo heldigvis gøres om og om igen ;)




Anne


Ingen arme, ingen småkager!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider