Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Boons børn anno 2013
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 07:16

Hej alle.

Så fik vi for en uge siden endnu en Boons baby på gården. Vi er helt vilde med den blanding.

 

Her hos os fik vi en dejlig dreng med fine aftegninger. Faktisk lige som bestlit (mig der afgav den), så det kunne ikke være bedre.

Her er billeder fra i fredags, hvor han er 7 timer gammel.

Vi kalder ham indtil videre for Topper.

 

Billede
Billede
Billede

 

Hans sidste sok farede vist vild på vejen og endte i hans hoved ;)

 

Vi har jo også to andre Boons børn, som nu er blevet et år.

Boons Magic Lady og Shesa Pretty Boons, som vi begge havde med i Ikast sidste år.

Lady er blevet rigtig rigtig fin og hende må jeg vist hellere få taget nogle billeder af - sikke en motor der er kommet på hende!

Vi overvejer stærkt om vi skal tage turen til Sjælland med hende i år, sådan som hun er blevet.

Hendes mor er allerede snart på vej igen til Boons, så vi kan få en mere af den slags til næste år.

Amy (Pretty) er kommet sig 100% efter sin foldskade sidste år og når det er tid, skal vi have taget røgnten, så vi kan garantere for hendes ridebrug.

 

Dem må jeg vist hellere få taget billeder af i dag ;)

 

Hvordan ser jeres Boons babyer/børn ud i år? :D

 


Sagde Line

 

Skovsgaard Quarter Horses

Avl af American Quarter Horses

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Så køn han er
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 13:44

og jeg vil meget gerne se nye billeder af sidste års hopper for de var godt nok lækre da de var me til DM. Og meget velopdragne.

 

Min Boonsbaby er nu 5 og udvikler sig stadig. Specielt hendes hals er ved at sætte bedre muskler. Har dog ikke lige nogen nyere billeder.

 

Regner med vi skal med på Western Riders Clubs Skt Hans fælles ridetur ved Viborg næste lørdag.

 

Mvh Tina


Quality doesn't cost - it pays !

Quarter Horses
http://www.alby-horses.com/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Boons baby
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 18:07

 

Jeg har desværre kun en i år, men sikken en.

 

 

Her er - tja - jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvad den lille dame skal hedde.

 

Hendes mor er Starlight Penny Bar.


Billede



Billede



Og så lige farmand - selvom man er 19 år, kan man sagtens se godt ud.

 


Billede


1
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke Boons
Forfatter: 
Dato:  16-06-2013 20:54

Ham Mr. Boons der, han ser bare så smækker-lækker ud stadigvæk Og ja, ordsproget siger at billeder er taknemmelige, og det er taget i fint solskinsvejr, men da jeg så ham LIVE i januar, var han altså også bare en SUPER smuk, velplejet og meget veltilpas herre at hilse på

Hans lille nye baby ligner en rigtig quarter-kampvogn, det er dejligt at se Tillykke med hende Lilli


Christina S. Jensen

Feriepasning tilbydes for 100kr/dag incl. boks, fold, halm og frøgræs.

Bokse udlejes på ALHAMBRA i Haslev, fuldpension, 1850kr/måned. Se mere om stedet på www.kohest.dk


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Amy og Lady
Forfatter: 
Dato:  18-06-2013 16:46

Så fik jeg taget lidt billeder af pigerne. Selvom det ikke er nemt når de synes det er sjovest at gå med mulen i jorden eller undersøge kameraet ;)

Topper sneg sig også lidt ind ;)

 

Og hvis man synes Amy (sortbrun)er lækker, kan jeg oplyse at hendes mor lige er blevet sat til salg. Så kan man selv producere en ;)

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Sagde Line

 

Skovsgaard Quarter Horses

Avl af American Quarter Horses

 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider