Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Cutting/shorting clinic
Forfatter: 
Dato:  19-05-2013 18:43

Billede

 

Hej :)

 

I denne her weekend var vi (mig og Rocky) til hvors første cutting/Shorting clinic på Alhambra......., og det gik rigtig rigtig godt.

 

Rocky var så dygtig......, bare synd, at han har en "mor" der er lidt tung i røven, og ikke kan finde ud af, at styre sin krop/motorik

 

Racky fangede meget hurtigt, at vi skulle følge dette her flag........, ja ja den havde jeg da også fanget, men arme og ben og hovede vil bare ikke rigtig arbejde sammen her ;0)

Tror at yoga timer kunne gøre godt her, eller noget andet der kan gøre en lidt mere smidigere

 

Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede

 

Når vi skulle arbejde med køer,så......, tændte den lille pony da helt.

Det kunne han rigtig godt lide, det syntes han var sjovt.


Billede


Billede


Billede


Billede

 

Det har været to rigtig gode og begivenhedsrig, samt læreie dage, og det har været rigtig sjovt at være med...... det er absolut at anbefale, og det ikke sidste gang vi er med.

 

Så alt i alt...., så har det været en rigtig dejlig og sjov weekend, sammen med nogle søde mennesker og dejlige heste :)


Billede

 

Så mig og Rocky siger på gensyn en anden gang :0)





Highland Pony

Man er vel Skotte


I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-05-2013 19:32

Dejlige billeder

 

Det er altid spændende at se nye ansigter på de her kvæg clininc's... dejligt at læse du har haft en god weekend. Syntes bestemt du og din pony så ud til at hygge jer, og hold da op han er god i hovedet.

Glæder mig til forhåbentlig at se jer igen (men pas på, man får altså ko-galskab )

 


Always with my soulmate Sweet Doc Herman

"Cowgirls do it better"

1
0
Svar på denne tråd
 
 clinic
Forfatter: 
Dato:  20-05-2013 11:33

Hej Pia:)

 

Mange tak......., lidt ærgeligt at de er blevet så mørke, men det er altså ikke nemt, og fotografer inde i et ridehus.

 

Det var rigtig sjovt og hyggeligt, og jeg helt sikkeret planer om, at komme igen......, og gerne til den næste clinic:)

 

Og mange tak for de pæne ord om den lille hest:) Han tog mødet med kørene overraskende godt........, og at han ville tænde så meget på, at arbejde med dem, overrasker også meget:)

 

Når vi stod og ventede, og så de andre ride, gik han helt i dvale/hvile position, og selv om en af de her løs gående og lidt for nysgærige køer kom hen og snusede til, var han bare helt ligeglad..... det kunne ellers godt have været chance for en "hoppe" tur der. Men slet ikke om det rørte ham.

 

Nu er vi så bare kommet til den irreterende del af det hele...... og det er jo, at nu vil jeg rigtig gerne det her, men mangler ordenligt træningsudstyr (evt. maskine og underviser).

 

Maskinen er sikkeret herre dyr, og kan nok kun købes i USA, og selv om jeg måske havde en, er det ikke engang sikkeret, at jeg kan sætte den op uden, at det ville være til gene for andre......

Og underviseren...., ja, han bor aller-helveds-f......g langt væk, så ugenligt/14 dags undervisning er lidt uden for rækkevidde.......

 

Har så tænkt lidt på om man kan sende ham i ridning......, men hvad så med mig????

 

Det må jeg lige tænke videre over:)

 





Highland Pony

Man er vel Skotte


I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider