Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Gode støvler?
Forfatter: 
Dato:  05-03-2013 19:08

Hej

 

Jeg er ved at være godt og grundigt træt af at købe nye støvler hele tiden. Nu er der lige røget et par endda ret dyre efter kun 5 måneder. Det kan da ikke være rigtigt?

 

Hvis jeg skal have et par helt og aldeles solide western eller jodpurs støvler der bare holder i årevis, hvad skal jeg så købe?

 

Jeg bruger mine støvler hver dag, men de står til tørre på gulvvarmen natten over, så de bliver normalt behandlet efter foreskrifterne... HELP!


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har et par
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 08:29

Justin Lace-Up ropers i noget fedtlæder/nubuck som jeg købte i 1997.

De har ikke været brugt hvert år men til gengæld 5 dage om ugen i nok de 5-7 af årene. De er lidt skrammede efterhånden (primært sporemærker på snuderne) men funktionsmæssigt fejler de intet.

De er kraftige i læseret og det tog nogen måneder at gå dem til faktisk men nu er de som formstøbte om foden. Superskønt og det bliver en sorgens dag når de en gang ikke kanlængere, men håber da det tager 5-10 år endnu selv om jeg bruger dem for fuldt tryk p.t.

 

Det skal dog være det rigtige fedtlæder/nubuck. Ikke alm. læder/skind. Har også haft to par alm. sorte Justin Ropers og de var udtrådte efter få mdr i 40 graders varme. Totalt uformelige og begyndte at gå op flere steder.

 

 

Jeg har også et par Ariat støvler der er halvt trekkingsko men stadig med hæl så man kan ride. Dem bruger jeg til alt og bor nærmest i dem i fritiden til gåture og alt muligt udendørs. De er vist 3 år nu og er også godt brugte men ikke i stykker på nogen måde. De er jo så ikek så "western" og kan ikke rigtigt kombineres med sporer men er enormt behagelige og har super støtte.

 

Mvh Tina


Quality doesn't cost - it pays !

Quarter Horses
http://www.alby-horses.com/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dan Post Boots....
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 19:28

og de fås hos westernoutfitter.dk...

 

westernoutfitter.dk/ product.asp?product=6923





Proud owner of the australien cattledog " Archi"

Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA

westernundervisning tilbydes

heste tages i træning....omskoling af heste til western

0
0
Svar på denne tråd
 
 støvler
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 10:19

Det lyder godt nok vildt, at du kan splitte dem så hurtigt.

 

Mine første western støvler blev 8 år og de blev kun skiftet pga. hælen var slidt så skæv, at hælebaren ikke kunne sætte nye hæle på.

De "nye" jeg har er et par twisted X fra Jeko.as, De er 4,5 år og bliver brugt til ALT, hvad jeg laver udenfor. Havearbejde, sparke store sten løse på folden, muge, gå i plader til anklerne, gå og ride ture, gennem dybe lange vandpytter (får aldrig våde sokker) mm.

Jeg er nok støvlernes marridt mht. at "passe på dem". De bliver kun gjort rene, hvis jeg skal i byen med hestene, eller jeg synes de har stået med indtørret muder lidt for længe. Dvs jeg kan tælle de gange om året de bliver børstet rene med en stiv børste og får en hurtigt gang læder balsam på under 10 fingre.

Mine støvler er stadig helt fine og regner med de tager min. 4 år mere.

 

Min bedre halvdel har også samme mærke støvler som jeg, bare i herre model og han skærer brænde i dem og alt muligt og de ser næsten helt nye ud endnu. De er kun 1 år yngre end mine og eftersom han ALDRIG gør dem rene, ved jeg det kun er blevet gjort ganske få gange på de 4 år.

Så Twisted X fra Jeko.as, eller ved andre forhandlere, er helt klart mit bud.

 

God støvle jagt ;-)

 

Vh

Helena

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 10:47

Tusind tak for de gode svar allesammen.


Det er ikke fordi at jeg syntes at jeg er fedtet når jeg handler støvler. Det netop afdøde par gik hælen i stykker på - indefra så jeg lige pludselig sank ned i det hulrum der åbenbart er der... Og så kom der et stykke jern ud af hullet også da jeg vendte bunden i vejret på dem.


Forretningen har nu sendt dem ind til producenten og så tager de stilling til om det så er normalt at de er slidt op efter 5½ måned (ja jeg tjekkede på kviteringen!) eller om jeg skal kompenseres med et par nye...

 

Det kan jo hurtigt blive dyrt at købe for billigt, men det syntes jeg egentligt ikke jeg har. Så det må være noget med at ryttere der rider engelsk ridning bare ikke laver så meget så fodtøjet behøver at være stærkere ;-)

 

Jeg kan se div. western-pushere her i DK ikke reklamere med det helt store udvalg på deres hjemmesider og vi har overvejet en ferietur til London i sommerferien... Er der nogen af jer der kender DEN fede westernstøvle shop der?


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 flere af forhandlerne
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 19:39

har ofter større udvalg i deres fysiske butikker i forhold til hvad de har på hjemmesiden, så måske du skulle bruge tiden før din tur til London med at besøge de danske forhandlere og se hvad de har....

Så har du jo noget at sammenligne med når du kommer over til de engelske butikker...

 

Bortset fra dét så syntes jeg da nok at de de danske forhandlere har et fint udvalg, både i støvler og i andre westernting...man skal jo nok bare besøge de rigtige steder skal du se ;-)

 





Proud owner of the australien cattledog " Archi"

Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA

westernundervisning tilbydes

heste tages i træning....omskoling af heste til western

0
0
Svar på denne tråd
 
 spørgsmål....
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 19:47

hvad er det for støvler du har købt ?





Proud owner of the australien cattledog " Archi"

Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA

westernundervisning tilbydes

heste tages i træning....omskoling af heste til western

0
0
Svar på denne tråd
 
 link til kvalitetsstøvler....
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 20:03




Proud owner of the australien cattledog " Archi"

Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA

westernundervisning tilbydes

heste tages i træning....omskoling af heste til western

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mærke.
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 20:06

Jørn det vil jeg helst ikke sige her og nu, da jeg ikke har fået svar fra producenten endnu.

Der er ingen grund til at hænge nogen ud hvis det er en enkeltstående fejl på det ene par støvler efter så kort tid.

 

Jeg kan blot nævne at der er tale om et velkendt mærke i jodhpurs til ca. 1500Kr.

 

I øvrigt en god ide at besøge nogen butikker - tak for tippet. Jeg må indrømme at man nemt kan komme til at savle når man kikker på Twisted X


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 + Læder?
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 20:14

Lige et tillægsspørgsmål: Hvad er de stærkeste typer læder? Sådan noget knoldet krokodilleskid er da for vildt :-)


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Twisted X
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 21:10

har jeg også et par af og er vildt glad for dem...købt i USA i 2009 og er stadig som næsten nye...

 

Som dagligdagsstøvle ville jeg nok ikke vælge nogle med knopper, tror de er for svære at holde i skindet og tror også de er for skrøbelige...

 

Du skal nok lede efter en god Work-boot eller Ranch-boot. Kig på hælen og dens udformning. Tåens udformning kan også være afgørende for behageligheden ved at have støvlen på hele dagen.

 

Hælens højde og form kan være med til at afgøre hvor længe du evt kan holde ud at gå i støvlen. Lidt høj hæl og skrå i udformning kan være anstrengende da overfladen tit er mindre og anklen anstrenges pga højde og mindre kontakt med jorden = svag gang ( lidt som når damer går i stilletter kontra flad sko) og så flyttes tyngdepunktet/balancen i støvlen ved en skrå hæl i forhold til den lige og lidt fladere hæl.

 

Tåen er alt efter hvordan din fod er udformet og hvor meget plads du har brug for til tæerne og hvad man er vant til...men selvfølgelig også et spørgsmål om udseende.

 

Vristen højde, skaftets højde og brede kan bestilles på de gode mærker og nævnes i bogstaver som størrelse....

 

Det er en videnskab at få de gode og rigtige støvler....og prisen ligger som regel på 2500,- og op efter....men så holder de også i mange år....





Proud owner of the australien cattledog " Archi"

Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA

westernundervisning tilbydes

heste tages i træning....omskoling af heste til western

0
0
Svar på denne tråd
 
 jodphurs....
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 21:12

skrev du....jeg troede du snakkede om "rigtige" støvler...





Proud owner of the australien cattledog " Archi"

Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA

westernundervisning tilbydes

heste tages i træning....omskoling af heste til western

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jodphurs...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 21:14

er for børn og ride-piger ;-)





Proud owner of the australien cattledog " Archi"

Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA

westernundervisning tilbydes

heste tages i træning....omskoling af heste til western

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det ved jeg så nu...
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 21:28

Ja ja ja - man skal jo leve så længe man lærer... Jeg er nu blevet meget klogere og anskaffer mig et par rigtige støvler. Jeg vil da ikke risikere at der var nogen der tog fejl af mig og en ridepige ;-)

 

Hvad siger erfaringen ellers med Ariat? En bekendt jeg har i USA siger at hun slider et par op om året på hendes ranch.. er det normalen / bedre dårligere end Twisted X, eller hvordan?

 

2500Kr er jo ingenting hvis de kan holde til daglig brug i fire år og stadig er som nye.

 

Jeg har talt med en (rigtig) skomager om at få syet et par, hvor han laver læst efter min fod og de bliver håndsyet. Projektet vil sætte mig et sted mellem 9 og 12 tusinde tilbage! Så tror jeg næsten det er billigere at tage på ferie i USA og få dem håndsyet derovre.. Jeg syntes bare lige at jeg ville nævne det, hvis der er nogen der har vundet i lotto og syntes at det er synd for mig.


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Drews boot.
Forfatter: 
Dato:  09-03-2013 18:34

Drews eller http://wilsonboots.com/laver rigtig gode støvler jeg har et pr Wilson boot jeg købte 98 som jeg bruger næsten hver dag.

har også 2 pr fra drwes boots som jeg har været meget tilfreds med.

vh jens


Lindegårdens smedje og western udstyr
0
0
Svar på denne tråd
 
 jens christiansen
Forfatter: 
Dato:  09-03-2013 18:44

Har du bestildt dem online eller været i butikken og prøve dem?

 


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sætter lige link ind
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 15:15

sætter lige linket ind der virker

 

http://wilsonboots.com/index.html


Den største kunst i hestetræning, er at være i stand til at kigge på sin hest og kunne se hvad hesten har behov for LIGE NU.(www.horsemind.dk )

 


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Boulet
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 17:16

er mit favoritmærke. De sidder bare så godt på foden og jeg har haft flere forskellige modeller. De holder også rigtig godt. Selvfølgelig skal man jo sørge for at holde dem forsålet og få nye hæle, inden de er slidt helt ned. Specielt hvis man vælger med ren lædersål.

 

Et af de par jeg har fra Boulet, har strudseskind på foden (med knopper). jeg var vildt øm om dem i starten, da jeg ikke troede de var særlig solide, men det har de så alligevel vist sig at være, efter jeg er begyndt at hærge dem normalt. De har fuldstøbt gummisål/hæl. De er nok ca. 6 år gamle og jeg bruger dem stort set hele tiden og de får så lidt fedt ca hver 2. måned.

 

-Men jeg må alligevel nok indrømme, at der er nu ikke noget som et par håbløst grimme Trigger støvler, til staldbrug om vinteren. De holder 2 sæsoner og man kan købe nye inder-sokker/foer. Mit par fra i år kostede 200 kr. De er varme og man får aldrig våde fødder og de kan lige få med vandslangen når man har været en tur gennem mudder. Og man kan tilmed godt ride i dem. Dog ikke med sporer.

 

Så Trigger til dansk l*rte-vintervejr og Boulet for resten af året, for mig.


May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mark Todd Kiwi
Forfatter: 
Dato:  12-03-2013 17:40

- ikke så westernagtige, men jeg sværger til disse Mark Todd boots:

 

www.thesaddleryshop.co.uk/P/ Mark_Todd_Kiwi_Short_W...t_EU_39_45- %281726%29.aspx

 

Mine kører på 3. år og har været udsat for næsten alt, jeg kan komme i tanke om og bruger dem også tit til dagligt.

 

Billige, super pasform, bløde og smidige fra start (skulle ikke av-av først gå dem til), kanon såler når man må sidde af og lede hesten igennem svært/stejlt/vådt/glat terræn - ælsker dem!

 

Mange hilsner

Melina


Rid & Rejs

www.ridogrejs.dk
Oplev verden på hesteryg

Facebook: www.facebook.com/ridogrejs

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  15-03-2013 14:13

Hej igen og endnu en gang tak for alle de gode indlæg, det har været en stor hjælp.

 

Jeg har nu fået anskaffet mig et par Ariat Quantum med gel i hælene og så må vi se hvor godt de holder i længden. De er super behagelige om foden og det var muligt at finde et par med en god pasform da de fås i alle størrelser og bredder.

 

Jeg har brugt dem i et par dage nu og der er nok lige en indkøringsperiode hvor støvlerne og jeg skal lære at kende hinanden... De er noget stivere end jeg er vant til, men det er jo kun naturligt da de også er lavet af læder og ikke skind som de fleste støvler jeg har haft. Jeg er sikker på at de nok skal blive mere medgørlige med tiden.

 

Den eneste lille ting der gnaver lidt er sømmen indvendigt på anklen over "knoklen". Jeg har stømper på der dækker den man alligevel syntes jeg at sømmen tager til på der. Nogen gode råd?


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 gaffatape
Forfatter: 
Dato:  15-03-2013 15:09

Sæt et lille stykke på sømmen, der hvor den gnaver. Det holder en måndestid og så er du enten blevet hårdhudet, eller også må du sætte et nyt stykke på...


May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Quantum
Forfatter: 
Dato:  16-03-2013 07:32

Hej Jens

Kan du være lidt mere specifikt ang. modellen,jeg kan se der er flere forskellige quantummodeller (er nemli også på udkig efter støvler) og hvor har du handlet.

 

Hilsen Torben

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hansen T...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2013 09:50

Der er DENNE model jeg har købt og jeg fik dem ved Western Outfitter lige syd for Randers.


Prisen er meget rimelig hvis man begynder at regne ud hvad det vil koste selv at importere et par med moms og fragt - som man ikke kan prøve først - så er de 2½ tusinde WO tager ikke ublu på nogen måde.


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sendra
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 22:19

Jeg har været og er super glad for støvlerne af mærke Sendra, mit gamle par har jeg haft og brugt flittigt i omkr. 5 år... de blev lidt slidte at se på, men fungerer upålageligt stadigvæk... kan godt lide pasformen... har et nyt par hjemme som "skal gås til"... Jeg får dem fra Bjarne Horn, www.redstoneranch.dk/velkommen

 

Jeg har også et par lave westernstøvler med snørrebånd mærket Abilene og de var meget behagelige i starten, men de gik ret hurtigt i stykker indeni...

 

Held og lykke med jagten og med nye støvler

Anna


www.ashnaturhov.dk

Naturlig hovpleje af din hest



Nu med både paint og appy :-)


Majesty 12. 3. 1998 - 16. 9. 2008

Du vil altid være i mine tanker

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 22:30

Jeg gav mine et par omgange med liberale mængder neatsfoot oil, og i løbet af to dage er de blevet gået perfekt til! Jeg var lidt bange for at de ville blive slaskede af olien, men jeg hader stift fodtøj. Heldigvis er de slet ikke blevet slappe nogen steder men har blot formet sig perfekt nu.
Neatsfoot oil kan gøre læderet mørkere, men nu efter en god uge er de vendt tilbage til deres originale farve og alt olien er optaget i læderet.


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-03-2013 13:59

Mine er Cowboy Classic og de har holdt i 6 år nu, de er langtfra ved at gå i stykker og de bliver udsat for lidt af hvert <3 De købt hos Klaus på Tuse for 1200 kr

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-03-2013 12:11

Nyd nu også fordelene ved de lidt "stive" støvler :-)

 

Selvfølgelig skal de lige slides lidt til, men den lidt stivere støvle giver meget bedre støtte under ridningen end andre og samtidig beskytter de meget hårde og stive snuder på støvlen. Jeg har haft et par enkelte store heste med sko på til enten at træde eller sågar hoppe på mine fødder igennem årene, men har ikke fået så meget som et mærke, fordi mine støvler var/er så hårde og stive i snuderne. Før jeg købte mit første par rigtige støvler for mange år siden, havde jeg altid et par sikkerhedssko/ankelstøvler med jern i snuderne. Men nu har jeg rigelig sikkerhed i mine ridestøvler og det er dejligt. Uheld kan jo altid ske.

 

God weekend

0
0
Svar på denne tråd
 
 Reklamationen afsluttet.
Forfatter: 
Dato:  25-03-2013 13:57

Hejsa.

 

Sådan lige for at runde af på reklamationssagen, så kan jeg fortælle at fabrikken byttede støvlerne - no questions asked.

 

Jeg fik så lov til at opgradere til et par Ariat af butikken som jeg har tænkt mig at bruge til "pænt brug". De har samme dejlige gel-hæl som de andre jeg købte i mellemtiden, så jeg er ikke i tvivl om at jeg nok skal blive glad for dem også. De er lavet af noget tyndere læder end de workboots jeg har fået.

{Stor tak til Mosbæk foder og rideudstyr for endnu en omgang fantastisk service og hjælp}

 


Billede




Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Jens
Forfatter: 
Dato:  25-03-2013 19:50

Det er da en rigtig flot støvle. Sådan et par kunne jeg godt falde for. Men det er jo ikke en westernstøvle?

 

Du kommer til at få problemer, hvis du skal ride med westernsporer på dem der. En westernstøvle har en sporekant. Det er støvlens hæl der trukket lidt bagud, så sporen har noget at ligge på. En westernspore ligger på støvlehælen og en engelsk spore sidder oppe ved anklen.

 

Hvis du sæter en westernspore på dem der, vil den falde ned om hælen på støvlen eller hoppe op om anklen.

 

Og nej, det går virkelig ikke at ride med engelske sporer, når man rider western.

 

Sporen SKAL sidde lavt, af flere årsger som er lidt langt at komme ind på her...

 

Men hvis du ikke rider med sporer, eller starter stævner er det jo ligegyldigt, så længe dine fødder har et godt hylster. Det ser altså ret lækre ud!


May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  25-03-2013 21:23

Rolig Jette - skidt for sig og snot for sig. Dem ovenfor er kun til at rende og se smart ud i :-D Og som sagt en opgradering fra dem jeg egentligt havde købt. Indtil andet er bevist så er Ariat det bedste støvlemærke for mig ;-)

 

Jeg kunne jo ikke gå og vente på at fabrikken fandt ud af hvad der var galt med dem jeg havde og hvad de ville gøre ved det. så jeg købte sådan nogen her i mellemtiden:

 


Billede

 

Det er måske ikke så tydeligt at se på billedet, men de er med spore-hæl.



Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha-ha...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 07:09

Du ender som mange af os andre og bliver en sand støvle-fetichist...

 

-Inden du ved af det, har du 14 par stående på række og fylde hele din entré op!


May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Man ved at den er gal..
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 00:47

 

... når et af parrene er Gucci Horsebit Driver ...


Billede

{Nej jeg har ikke et par}



Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 ha-ha-ha
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 08:59

Det er da regulær smagsforvirring. Det beroliger mig virkelig, at du IKKE har sådan et par.

 

Folk der går i den slags sko, er dem der bliver trådt over tæerne af heste. -Og det er de så også i deres gode ret til at gøre...


May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jens for helvede
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 12:21

De der støvler er "gustne".

Jeg ser ALTID på hvilke støvler folk går med, ja dårlig vane måske.

Men ser jeg nogen med dem her....yes!

 


Billede




It´s not life or death; it´s just a horse show. Enjoy the ride!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Birgitte
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 18:06

Hvad for nogen af dem? Det er da ikke de der Pedro Smart støvler du selv bruger?


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Yes Birgitte!
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 21:16

Man dømmer hurtigt, koldt, kynisk og præsist på et første-indtryk af FODTØJ!!!!

 

Blikket starter oppefra og løber hurtigt ned og dér står man pludseligt og stirrer på et par sejlersko med flet omkring sålen.

 

Tja....Måske er du sød, men vi to skal helt sikkert ikke ud og danse hverken i aften, eller i morgen :-)

 

 

Ham her ville jeg gerne danse med, fede støvler! Sød ko! Godt kys!!

 


Billede





May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider