Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Shows/events 2013
Forfatter: 
Dato:  17-02-2013 07:57

Det er en smule svært at overskue, medmindre man sidder med kalenderen hver gang der bliver slået noget op på Facebook.

Dog er KK, Little Creek og DKQHA DM skrevet ned.

Men hvad med DWF shows? Kommer der overhovedet sådan nogle i år? Jeg synes deres hjemmeside er lidt død. Aftaler klubberne først hvornår de holder stævner lige før sæsonen bliver skudt i gang eller?

 

Laver DKQHA en kalender over de AQHA stævner der bliver holdt i år? Og som noget nyt, bliver der lavet en kalender over de Horseback Riding Program events, som bliver holdt rundt i landet?

 

Håber der er nogle kloge hoveder derude, som kan give en fortabt sjæl svar :)


Sagde Line

 

Skovsgaard Quarter Horses

Avl af American Quarter Horses

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Line
Forfatter: 
Dato:  17-02-2013 11:02

Kan godt forstå du spørger ;-) jeg har efterspurgt kalender på HBR ture så folk kunne gå ind og se og planlægge - der er en side inde på FB DkQHA Horseback riding - der skulle være nogle datoer på ture - heldigvis er der nogen der er hurtigt ude - KK stævne 5-7 /4 Mc Cabe stævne 18-19/5 Keep it simple 8-9/6 Summer special 22/6 - det er umiddelbart dem jeg lige har focus på - der er også på Little Creek , men det har ikke min interesse -håber jeg kunne hjælpe lidt


Den største kunst i hestetræning, er at være i stand til at kigge på sin hest og kunne se hvad hesten har behov for LIGE NU.(www.horsemind.dk )

 


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 kalender
Forfatter: 
Dato:  18-02-2013 12:29

Jeg og andre har også efterspurgt en samlet kalender i nogle år efterhånden, men hver gang bliver der henvist til wp og andre hjemmesider og sagt at der intet "problem" er.

 

Samtidig hører jeg fra nye interesserede, at de har meget svært ved at finde arangementer, for man skal jo vide ligepræcis hvilke hjemmesider, man skal kigge på hvornår for at finde noget. Og nye kender jo ikke alle de hjemmeside navne, så en samlet kalender ville være bonus for alle. Men det er jo nok bare mig der drømmer

 

vh Helena

0
0
Svar på denne tråd
 
 Line og Perlen
Forfatter: 
Dato:  20-02-2013 21:36

Line: I nordsjælland har klubberne imellem forsøgt os med et fælles kalendermøde i slutningen af året, hvor vi så planlægger det nye år. Vi forsøger så vidt muligt at undgå de datoer hvor andre har deres arrangementer. Det har fungeret fint i de 2 år vi har gjort det. Dog er det korrekt at vi mangler en fælleskalender.

 

Perlen: Jamen der er jo en fælles kalender på WP. Dog kun til shows og lignende - ikke til fester og fællesridninger.

Hvis man laver endnu en, hvordan skal brugerne så kunne finde den mere enkelt end WP?

 

Når det så er sagt, så har jeg rent faktisk lavet en fælleskalender, men den blev aldrig taget i brug. Måske vi skal gøre et forsøg og tage den i brug?

 

Den er åben for alle og alle kan oprette og sætte deres arrangementer ind. Så må vi jo håbe at folk gider bruge den. Her er linket:

 

www.supersaas.dk/schedule/ danskwestern/Events


Ny hjemmeside: www.prettyfancy.nu - et besøg værd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er
Forfatter: 
Dato:  23-02-2013 19:29

det er ikke fordi wp kalenderen ikke er god nok, men fordi kun en brøkdel af aktiviteterne bliver skrevet ind i den.

Det har jo været et problem i mange år, at en del af det er reelt sker og er planlagt aldrig kommer i den kalender. Det er derfor jeg savner en mere "dækkende" kalender, men det hjælper jo selvfølgelig ikke, hvis nogle folk ikke ønsker at andre end insiderne kender til div. planer.

 

vh

Helena.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anbefaling..
Forfatter: 
Dato:  11-03-2013 22:21

Jeg vil anbefale alle at se nærmere på harmony celebration, D 26-27-28 april. Det er et 3 dommer show. Se mere på http://www.harmony-ranch.dk. Det er et besøg værd!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis vi hjælpes ad
Forfatter: 
Dato:  12-03-2013 10:17

kan se at der på FB danske westen rytter er forsøgt at lave en som vi alle sammen kunne skrive i hvad med at ALLE når de så noget elle selv har noget på programmet så sættes det ind der


Dobbelt registreret paint quater Hingst MR ZIP


Med Western heste er livet bare for fedt

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider