Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Årets planer
Forfatter: 
Dato:  04-02-2013 12:17

Hvad er dine planer for 2013?

 

jeg har jo endelig fundet mig en træner der gider råbe og mig og Luxusdyret og lære os noget western, så jeg er fuld af planer for årets stævnestarter. Først skal vi selvfølgelig have styr på det hele, og bygge noget styrke op, men det skal vores nye træner nok klare. jeg syntes det er helt fantastisk god undervisning og hvor er det bare fedt med en træner der siger - Han bliver god ham der - om mit "lille" Luxusdyr i stedet for de opgivende dressurtrænere. For han er ingen gangmaskine, men han er samarbejdsvillig og lydig, og det tæller heldigvis mere end gang nogensteder.

 

Planer for året, hvis alt går vel:

Klappekage til april

Sommersjov ude vestpå et sted i juni

Stævne ved Pernille i juli

 

Andre stævner i Randers omegn (forstået i allerbredeste forstand)?

 

Vi skal starte en masse pleasure og sikkert noget andet sjovt. Nu ser vi.

 

 

Så.. Hvad er dine planer?


 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd
 
 åh ja planer
Forfatter: 
Dato:  04-02-2013 15:54

dem er der mange af..

 

Først og fremmest så skal jeg have noget træning af en træner og jeg håber jo der bliver en andrea-clinic i løbet af foråret og sommeren. Vis skal have styr på bærringen og stabiliteten i galloppen og så kommer farten vel efterhånden også ned :-D

 

 

Så skal vi til springtime-show på harmony (paint)

Og selvfølgelig Paint-DM.

 

Jeg ville rigtig gerne til klappekage også men pengene rækker desværre ikke til det hele.. jeg må altså have et penge træ..

 

Tina


At det onde sejre skyldes kun at det gode intet gør

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forskelligt...
Forfatter: 
Dato:  04-02-2013 16:14

1.at få redet Mini-megaen til,

2. at forhåbentligt få genoptrænet Fodsporet og deltage i et par shows

3. at hygge mig med mine heste. :-)

 

Mvh Randi


.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-02-2013 19:40

Få startet ridedyret op og prøve kræfter med lidt distance, TREC og kvæg..


JJ PleaseRepaintMe

 

American Painthorse Mare Born 2005

 

Sire: JJ Barred King

Dam: Repainted Breeze

0
0
Svar på denne tråd
 
 Årets plan
Forfatter: 
Dato:  05-02-2013 13:38

er helt klart at fortsætte med ponyridningen for det bliver man simpelthen så glad af :-).

 

Lille Kitten har vist sig som en positiv ridehest med stor tillid til mennesker. Hun er en skøn personlighed og sjov at ride på.

 

Lige nu med arbejde, pendling, 3 heste hjemme osv skal min ridning virkelig være en hobby der bidrager med afstresning og glæde.

 

Så vi fortsætter med vores grundridning, måske et par clinics og så skal vi til at begynde at ride ture ud i de smukke lyngbakker ved Præstbjerg. Derudover skal vi ikke nå nogetsomhelst :-)

 

Mvh Tina

 


Quality doesn't cost - it pays !

Quarter Horses
http://www.alby-horses.com/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Planer
Forfatter: 
Dato:  05-02-2013 18:48

Nåhh, jeg skal såmænd bare op på hesten(e) og krydse vejen og ride nogen gode skovture.

 

Og så skal lille Molly gøres show-klar. Hun skal starte lidt halter-klasser, men vi skal så også lige ha' gjort Ariana showklar .

 


Billede



Molly er groet lidt ud af facon og ligner en skovtrold, men er stadig smuk, sød, nem og charmerende.


May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd
 
 årsplan
Forfatter: 
Dato:  05-02-2013 21:30

Lucy skal gøres til ridedyr i år. Egentlig ville jeg selv have stået for det projekt, men jeg er blevet nødt til at finde en anden løsning. (ikke pga hesten, men det ser ud til at der kommer en familieforøgelse i menneskeflokken til august, så jeg har ikke lige modet til at sætte mig op på en unghest, uanset hvor cool den er ;) )

Overvejer at sende hende i ridning et par måneder hen på sensomeren, men der skal hun så helst være gjort ryttervant.

 

Lige nu er hun ved at blive vænnet til sadlen, og ellers skal vi bare arbejde lidt mere med showmanship og anden træning fra jorden.

Forhåbentligt får hun ikke "vokseflip" som hun havde sidste år, men gør hun det, må hun bare holde ferie mens det går over.

 

Jeg satser på at kunne komme til Springtime show, men derudover er mine showplaner for året lagt ret meget på is :)

 

Mvh Maria




Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dressur
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 10:22

Vores gamle quarter skal omskoles, er så småt på jagt efter en god dressur sadel til ham, og så snart han er kommet igang efter vinteren skal jeg have fundet mig noget undervisning....

Jeg trænger til der sker noget nyt og han er den af mine heste som nok har størst chance for at kunne gå en nogenlunde fri trav :-)...så må vi se om det fænger.

og ellers bare nogen gode skovture :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har måske vilde planer ;-)
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 13:44

Jeg har 3 heste som jeg regner med skal med ud og "lege" til div. arrangementer så som : KK stævne - Summer speciel - DHE træf - cowboy camp - HBR ture og hvad jeg ellers finder sjovt - det er hvad det handler om for mig og gerne noget mere undervisning

her et par billeder fra 2012 hvor vi var ude nogen gange


Billede




Billede




Billede




Billede



Hestene er fra snart 4 år til snart 17 år


Den største kunst i hestetræning, er at være i stand til at kigge på sin hest og kunne se hvad hesten har behov for LIGE NU.(www.horsemind.dk )

 


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 planer
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 08:09

tja, jeg har et par hopper jeg skal på ryggen af:

 

den ene har stået 1½ år pga. en skade som en træner påførte den, skulle ellers have været igang for 1½ år siden, men det var der en der satte en stopklods for.

 

den anden skal trænes op igen til at være terapi hest

 

så har jeg et par ponyer der skal rides til og et par plage der skal samme vej det er dog min datter der tager læsset med plagene de skal i første omgang gøre ryttervante og så ser vi hvornår den egentlige tilridning kommer i gang.

 

alt træning og tilridning forgår her hjemme da jeg under ingen omstændigheder vil have heste ud i træning mere.

 

så er vi i fuld gang med at træne agillity med hest og hund, så det går der også noget tid med.

 

så jow, jeg har planer og i år tror jeg det er planlagt så de holder

 

jette

 


 

Stald Møllegården Heste og Ridecenter

 

Pony Rideskole - Horsemannship kurser for børn og unge

 

Center for alternativ behandling

bla. KST, Akupunktur, TFT, Massage og Naturopati

Rideterapi og Hippoterapi

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider