Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Hvor er I alle sammen?
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 16:35

Der er ikke meget tvivl om at det her forum er mere eller mindre i vinterdvale. Og westernportalen er ikke meget bedre.

Jeg kan så læse mig til, at det er facebook man skal besøge, hvis man vil have debatter og billeder, men hvor?

 

Hjælp :D


 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd
 
 western på fb
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 08:39

der er rigtig mange forskellige sider på fb, her er et par link

 

www.facebook.com/groups/ 109593110509/

 

www.facebook.com/groups/ 109593110509/


 

Stald Møllegården Heste og Ridecenter

 

Pony Rideskole - Horsemannship kurser for børn og unge

 

Center for alternativ behandling

bla. KST, Akupunktur, TFT, Massage og Naturopati

Rideterapi og Hippoterapi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak :o)
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 09:08
Den kendte jeg godt :) havde håbet der var andre. Begge link er til den samme side på min telefon desværre.

 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 10:56

Der findes sikkert også en del lokale sider på FB. Her er en af dem:


www.facebook.com/groups/ 265679310186646/


Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

0
0
Svar på denne tråd
 
 I er skønne :)
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 19:20

Tusind tak for hjælpen :) Det var så lige de to sider jeg kendte på facebook ;) Det lyder i debatterne som om en del af de debatter og billedtråde der tidligere foregik her nu foregår på facebook. Men det er så ikke tilfældet? Eller er det bare hemmeligt ;)


 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 20:05

Vi i bund og grund er her endnu, men HN blev lidt tungere, da vi ikke længere kunne slå aktiviteter op direkte her og der i øvrigt kom et par begrænsninger mere.

FB er jo lynhurtig, men giver ikke de mere uddybende debatter.

men søger du venskaber med bare de westernryttere du kender, kommer du hurtigt ind i hvor tingene foregår. :)

 

MH Conny


Kvalitetsvarer til fornuftige priser
WWW.WESTERNHORSEMAN.DK


Stedet hvor westernrytteren kommer godt i gang!
Du kan komme på kortere ell. længere undervisningsophold,
hvor vi også finder din sadel

0
0
Svar på denne tråd
 
 Udvikling, perspektivering
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 21:41

Hej

 

Jeg er her også stadigt. det er dog ekstremt lang tid siden, at jeg sidst har skrevet noget. Jeg kigger af og til forbi - både HN og Westernportalen, men det er ikke lige her, jeg samler min inspiration.

Jeg er på nuværende tidspunkt involveret i et forskningsprojekt vedr. Hesteassisteret terapi til soldater med PTSD/Kamptræthed.

 

For tiden, dyrker jeg Martin Black som inspiration. Jeg er ved at læse "Evidence-Based Horsemanship" af Martin Black og Stephen Peters.

Den 4. feb tager jeg til Florida for at deltage i 3 clinics.

 

Tænker på at leve af luft og kildevand de næste måneder, så jeg kan få råd til at tage til Paso Robles i Californien 15-20 april, hvor der er "Horseman Re-union 2013" med 17 kendte Horsemen.

 

Men ja, jeg savner også lidt liv - læs udvikling, perspektivering på både HN og Westernportalen, derfor søger jeg inspiration andre steder.

 

Det var på ingen måde negativt ment, men jeg søger nok noget til min ridning, som jeg ikke lige finder så meget af på HN og Westernportalen.

 

Mvh

Michael

0
0
Svar på denne tråd
 
 har det på samme måde
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 21:43
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 09:03

Ja... jeg tror også mange er hér endnu. Jeg kigger ind af og til, og ser om der er en god og lærerig debat - det er dette forum jo helt suveræn til.

 

Men debat er desværre en undervurderet og lidet populær omgangsform i disse år. Vi voksne og modne har fuldstændig overladt vores idealer og værdier til en stadig voksene teenagerekultur.

 

Selvfølge kan vi voksne bruge facebook - det er da smart og hurtigt i nogle sammenhænge. Men at det kan fortrænge dybere fora, som dette, er jo skræmmende. Det er sku uhyggelig du!

 

Jeg priser mig lykkelig for, at da "vi" var teenager, havde vi scenen for os selv. Vi havde ikke en voksengeneration rendene i røven, som ville kopierer os og leve efter vores normer, heldigvis.

 

Hvis/når Facebook indfører brugerbetaling, så smutter senior segmentet hurtigt og der kommer måske liv i dette hér forum igen.

Nej hvor kunne det blive hyggeligt ...

 


 

 

Hyl dem der søger sandheden - Frygt dem der siger de har den.

 

Man kan få udrette meget i livet - hvis man ikke kræver æren selv.



 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider