Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Min søs har fået hest :-)
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 09:48

Hej med jer,


I lørdags hentede min storesøter og jeg en super dejlig et års vallak ovre hos Circle M Farm. Herunder lidt billeder så I kan se vidunderet som allerede er meget højt elsket af både min søster og hendes datter Julie :-)


Men jeg laver også dette indlæg for at give Viggo og Annette et skulderklap. Jeg er simpelthen så imponeret over deres professionalisme. ALT er bare i orden når man kommer derover til både fremvisning og afhentning. Da vi første gang var på besøg kom vi over til en fin vasket og klippet hest som vi fik set både på staldgang, i ridehus og på fold. Der var plads til alle vores spørgsmål (gode som dårlige :-) )!

Dyrlægetjekket blev bestilt af dem og blev lavet præcis som min søster havde brug for til forsikringen og min søster er hele vejen blevet opdateret så fint per mail.

I lørdags hentede vi så "Mikkel" og igen var alle papirer bare i orden, og Mikkel havde været ude og blive trænerlæsset dagen før så han var klar til at tage med os hjem. Hvor mange sælgere gør lige det med deres ungheste når de er solgt??!!


Alt i alt kørte vi fra "farmen" med en rigtig god fornemmelse i maven, for nu skulle vi hjem med en dejlig hest som vi er sikre på har været det helt rigtige valg.

Og Mikkel stod selvfølgelig bomstille hele vejen, og sagde ikke en lyd selvom vi også holdte en del stille ved tissepauser etc.


Så herfra lyder de største anbefalinger til Circle M.



Her kommer Mikkel så :-)







www.mia-haugsted.dk


Dale Chavez Showsadel sælges. En sadel som alle drømmer om! Masser af sølv og flot tooling. galleri.mia-haugsted.dk/#13.0


Småballer havre/hvedehalm købes. Max 15 km. fra Mørkøv

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nøøøøøj
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 10:22

hvor er han dog "yndig", hvis man må sige det om en "Mikkel".


Super dejligt udtryk og bare rigtig skøn.


Tillykke til "søs" med den nye dejlige dreng. Ham glæder jeg mig til at følge fremover.


Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihh så fin han er
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 10:27

Tillykke til Carina (og Julie ) med den fine dreng


Det virker bestemt til at han er den helt rigtige (også selv om han ikke er palomino )


Og hvor dejligt at høre at både handelen, dyrlægetjek, afhentning og hjemtransporten bare gik som det skulle


Jeg glæder mig rigtig meget til at høre (og se) mere til ham fremover


Hils søs og niece og sig tillykke fra mig


Sandie & Gaia





0
0
Svar på denne tråd
 
 Muuums
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 11:31

Hej Mia,


Er det AceofSpades han er bare nuser ham har jeg jo kigget og kigget på men jeg har jo dejlige Power. Stort tillykke til din søster med hem.


Herlig hilsen

Vivi


Rør ved mig så jeg ved jeg lever


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jep Vivi....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 11:36

Det er nemlig ham.

Og du vil helt sikkert kunne følge ham fremover også, for Carina vil starte stævner på Tuse fra næste år :-)



www.mia-haugsted.dk


Dale Chavez Showsadel sælges. En sadel som alle drømmer om! Masser af sølv og flot tooling. galleri.mia-haugsted.dk/#13.0


Småballer havre/hvedehalm købes. Max 15 km. fra Mørkøv

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen dog
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 16:40

tillykke ham glæder vi os til at følge..


Tina


sort og hvid tovero hoppe 2010 efter colonel coosader

sælges.. ken seriøse henvendelser. . ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  18-10-2011 16:01

Tillykke med den skønne dreng glæder os til at følge ham


LITTLE YELLOW RANCH


Quarter and Paint


Mette Bülow Friis

0
0
Svar på denne tråd
 
 Endnu en gang...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2011 19:45

STORT tillykke med ham. Han ser virkelig dejlig ud.


Jeg glæder mig stadig til invitationen til "horsewarming".


Knus Benedicte




SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 09:50

Mia,


Hils din søster og sig stort tillykke med ham og glæder mig at jeg nu kan smugkigge på denne dejlige dreng.


Masser af held og lykke med ham.


Ja Circle M ved hvordan tingene skal gøres proffesionelt og særdeles vedkommende.


Herlig hilsen

Vivi


Rør ved mig så jeg ved jeg lever


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider