Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Hvor er Cowboy Connie???
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 17:18
Hej alle hestenettet brugere og især westernryttere :) Er der nogen der ved hvor cowboy Connie er som hun vist bliver kaldt ? Hun har engang lært vores hest Maisy at gå i trailer, og det virkede bare perfekt, og nu står vi så med en hest der absolut ikke vil gå ind i traileren og har slået knæet da hun faldt på rampen, derfor vil jeg utrolig gerne komme i kontakt med Connie der gjorde vores trailerlæsning så meget nemmere med den hest . Hjælp mig hvis du har set hende eller ved hvor man kan kontakte hende hende... Har hørt hun underviser i western men ved ikke om hun gør det længere... Mange hestehilsner Charlotte Storm
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 17:55

For mange år siden var der en der hed cowboy lone. Hun bor vist ikke i dk mere.

Kan det være hende du mener?


Conny hedder "bare" Conny og hvis det er hende, så underviser hun stadig og bor på Lolland, men kører vist ud.

hjemmeside www.westernhorseman.dk


Ellers er der mange, der er glade for Torben Andersen. Har ikke selv erfaringer med ham.


Vh helene

0
0
Svar på denne tråd
 
 smiler
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 22:08

Har nu aldrig hørt conny omtalt som "cowboy Conny" smiler.. Men jeg skal da ikke kunne sige om det alligevel er sket. Hvis det er "conny" så kan det kun være den conny i linket i svaret ovenover... Hvis det derimod er "cowbot LONE" så er jeg i kontalt med hende . Hun bor i USA idag. Hun red noget "cirkus show" med sin gamle palomino hingst Richo. Senere bevægede hun sig også i musikbranchen og synger idag country musik i USA.





Rather a fuck, than a fake

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stavefejl..
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 22:09

ikke cowbot lone, men cowboy lone





Rather a fuck, than a fake

0
0
Svar på denne tråd
 
 læsning i trailer
Forfatter: 
Dato:  26-08-2011 18:38

hej bedste jeg har er HEINS fra amager han er super til det.


Hilsen Jan


whiskey for my men and beer for my horses
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider