Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Svingende rytter og hest
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 21:06

Kender I det, nogle gange er man ved at opgive, der er intet der lykkes. Man føler lige at man kommet lidt videre med tingene og så lige pludselig kan enten hesten eller jeg ingenting. Når jeg forsøger i vest er han i øst.


Snøft, snøft: Er der nogle af jer der har det på samme måde.


Der er ikke tvivl om at her i sommer, hvor jeg ikke har fået undervisning, at der mangler noget. Det gør det selvfølgelig heller ikke bedre at man skal have svømmefødder på et par gange om ugen oppe på banen.


Så jeg er ikke god til at klare det selv, har jeg fundet ud af, der er kun en udvej, fat i træneren igen og klø på.


Så nu tager jeg mig sammen og bruger igen min rørlige formue og tid på træner, ridehuskort og et liv på landevejen efter arbejde med trailer og hest, og håber at vi blever gode til næste år.






Susanne - Lets go for it!!

The owner of All Breed og Mule.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen tvivl...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2007 22:45

Selvfølgelig bliver i gode!


Anni

Dun Broget Pony Rosita

Fordi farven også betyder noget!



0
0
Svar på denne tråd
 
 ja er du gal
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 07:54

shawnee og jeg taler sommetider slet ikke det sammme sprog og andre dage er hun en del af mig og kunn elige så godt være mine ben.. men vejen frem er bestemt undervisning.


Tina


Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 10:23

Jeg valgte at sælge Bispar. Vi kunne slet ikke sammen til sidst og jeg begyndte at blive utryg når jeg red på ham.

Havde jeg haft flere penge havde jeg kunne sende ham i ridning, men det havde jeg ikke og derfor valgte jeg at vores veje nåtte skilles.


Det var en meget svær og hård beslutning, men jeg er sikker på at det var den rigtige.


Det lyder heldigvis ikke som om det er der du er, men hvis ridningen bliver så sur at det ikke er til at overskue, så skal man altså tage sig selv og ens hest op til alvorlig overvejelse.


Jeg ønsker jer held og lykke.


Hilsen Benedicte


Så blev den ged vist barberet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Benedicte: Heldigvis
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 16:39

er han en rigtig god pony, jeg har haft ham i tilridning. Jo, man kan godt blive lidt usikker når man rider, men han er faktisk god som dagen er lang, jeg er nok bare blevet gammel og sat og meget forsigtig hvad angår min ridning.


Der er ingen tvivl, at det er min usikkerhed og hans unge alder der gør det, men hvis jeg skulle bytte/sælge ville det være til en god rolig og sat som vel koster i omegnen af ca. 70.000 kr og det har jeg ikke råd til.


Så vi må bare klø på og udvikle os, og som min træner siger, han er god nok.


Og den opbakning man kan få herinde i dette forum, som nyere "westernrytter" den er heller ikke dårligt, når man dykker lidt.


Så vi høres senere, jeg skal ud og træne




Susanne - Lets go for it!!

The owner of All Breed og Mule.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider