Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 hesteveninde ca 24-30 år søges
Forfatter: 
Dato:  09-04-2001 20:02
Hej - jeg mangler en veninde gerne med børn, der har lyst til at mødes og evt tage til hestearrangementer sammen feks. hingstekåring, jeg er en pige på 26 år gift og med en datter på 2 år. Vi har pt 3 heste/ponyer.
Interesseret ? mail og lad os sludre - skriv også hvis det ikke passer 100% på dig!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: hesteveninde ca 24-30 år søges
Forfatter: 
Dato:  10-04-2001 23:46
Hej Dorte !!
Jeg er en pige på 25 år, der også synes at det kunne være hyggeligt at ha´en "hesteveninde" og dele sin interesse og oplevelser med.
Jeg bor på en gård, på vestsjælland, sammen med min kæreste, som jeg skal giftes med til sommer. Vi har også 3 heste/ponyer, en trakehner avlshoppe,( jeg skal prøve at sætte i fol i år,) et kært shetlænderføl og en ældre varmblodsvallak.
Jeg har ikke boet så længe " på landet", vi købte vores gård i sommers og bor stadig lidt i flyttekasser. Der går hurtigt tid med at bygge om og gøre i stand.
Hestene fik vi også sidste år, så jeg er stadig lidt "nybagt" hesteejer.
Jeg red meget som teenager, men har ikke redet sådan rigtigt de sidste 8-9 år, nok på grund af læreplads, job og flytteri.
I øjeblikket bliver det til lidt hyggeturs ridning ind imellem, men jeg håber at få mere tid i år. Og min kæreste er ved at skal lære og ride, så det kan jo bli´ rigtigt hyggeligt og kunne ride sammen.
Nå, men hvis dette har fanget din interesse lidt, er du velkommen til at skrive tilbage til mig.
Hilsner fra Jane
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Jane
Forfatter: 
Dato:  11-07-2016 08:33
Hej Jane, er du stadigvæk her inde.

Hilsen Chresten 😎
0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv at opslaget er gammelt
Forfatter: 
Dato:  19-09-2016 18:36

Øv hvor det surt at opslaget er så

gammelt.. Det var lige noget for mig.. Er der andre der kunne tænke sig dette?

kommer fra midt Sjælland..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider