Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 søger heste pige/kvinde
Forfatter: 
Dato:  12-10-2019 21:10

hejsa er her en sød heste pige/kvinde til venskab måske mere på sigt. jeg er en sød fyr fra djursland bor på landet med eget firma.

er 52 år sød og rolig og lidt af en drengerøv på samtid.

har ikke børn og har ikke været gift. så ingen sur exkone.

 

 

med venlig hilsen

kim

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestepige haves
Forfatter: 
Dato:  29-12-2019 11:05
Hej Kim,
Jeg skriver på vegne af min søster, fordi hun fornyligt er fraskilt og nu savner en mand. Hun er selv oprindeligt fra Djursland og er helt tosset med heste og dyr! Du fik først hendes interesse med dit profilnavn, vombat Kim, fordi hun spekulerede på om du mon har arbejdet med vombat-landbrug i Australien? Hun har selv haft en grævlinge farm i Australien i nogle år, fra 2007 til 2018, men blev nødt til sælge gården og flytte til Danmark efter skilsmissen.
Skriv endelig hvis du ønsker hendes kontakt info,

Med venlig hilsen Frederik, men især Mira!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa tilbage
Forfatter: 
Dato:  29-12-2019 13:30

hejsa

nej jeg har ikke været i Australien men ellers det meste af verden, hun er da velkommen til at skrive til mig

mvh

kim

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mira her!
Forfatter: 
Dato:  02-01-2020 21:58
Hej Kim! Godt at høre, har du mon været i Vietnam? Jeg har hørt at de også har vombat-farme der. Ellers går jeg selv stadig op i dyrehold og dyrevelfærd. Hvor på Djursland bor du? Kommer selv fra Thorsager, men bor lige nu hos min bror i Århus

Mvh Mira;)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej Mira
Forfatter: 
Dato:  03-01-2020 02:26

hejsa

nej jeg har ikke været i Vietnam. kun singapor, ellers har jeg ikke været i østen,skulle godtnok ha været i Japan men det kom jeg ikke.

jeg bor lige uden for nimtofte bag ved sommerland

mvh

kim

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider