Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 Ridemakker Solrød omegn
Forfatter: 
Dato:  09-07-2016 16:57

Hej folkens :)

 

Min unghest og jeg keder os, og da vi står opstaldet et sted hvor turmuligheder er meget begrænset (Solrød rideklub), tænkte jeg at det kunne være fantastisk hvis jeg kunne finde én eller flere ridemakkere i nærområdet som evt. ofte tager en tur i hedeland eller andre naturområder (med trailer), hvor du/i evt. mangler én eller har plads til en ekstra, til at tage med på eventyr

 

Mig og Caye er friske, men vi har hverken bil eller trailer, tilgengæld har jeg trailerkort, hvis du har bil og trailer :) Benzin udgifter deler vi naturligvis :)

 

Caye går direkte i trailer og står pænt, men hun er ung og urutineret i terrænet (dog er hun yderst fornuftig), så det er nok bedst at din hest er nogenlunde rutineret eller i hvert fald kan tage føringen ved "farlige" ting :) Caye er trafikvant i et sådant omfang at biler ikke er noget problem, men vi vil gerne ride steder hvor trafikken er meget begrænset :)

 

Vi rider alle 3 gangarter, dog i stille og roligt tempo, og med en god potion fornuft :)

 

Skriv endelig her, eller send en pb på facebook (Sheila-Maria Lyon Schade) :)

 

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider