Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 ridemakker søges i viborg
Forfatter: 
Dato:  10-10-2015 13:47

hej alle...

Jeg er en ung kvinde på 25år der savner en at ride med. jeg bor i Viborg by og kommer i en lille stald, hvor der står 3 islænder og 1 blandings hoppe og min egen tinker(2år)

 

Da min egen er for ung, rider jeg på de andre i stalden, og mest tur. Jeg savner dog nogle at ride sammen med.

Vi har en ridehal(40X20) 5min fra os og vores egen mini hal. jeg kunne godt bruge en veninde der har lyst til at være med på tur i det blå, sætte en lille bane (spring eller agility)og elles bare hygge om hestene med.

 

Stalden ligger ved vinkel syd/øst for Viborg, og der går bus herud men er klart nemmest med bil.

 

Jeg hedder selv Camilla, er gift, har ingen børn, men masser af dyr. jeg er glad for håndarbejde og især læder arbejde er noget jeg går op i, og drømmer om at blive sadelmager :P

 

Det skal siges at jeg selv har ADD, og kan derfor virke lidt upassende og/eller nærtagende, med er ellers en sød og glad person(og jeg er gift, så det kan vel ikke være så slemt)

 

Det skal også siges at staldejes datter er udviklingshæmmet, og er mentalt 2-5 år og har ikke noget sprog. men hun er super glad for alle og elsker at hjælpe med hestene

 

Håber der er nogle der har lyst til at komme ud og ride med mig og skabe et godt venskab :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 rideveninde
Forfatter: 
Dato:  05-12-2015 20:46

Hej Camilla

Jeg synes det lyder hyggeligt, jeg har dog ikke selv nogen hest pt, så ved ikke om jeg ville kunne låne? Var det det du tænkte?

 

Jeg hedder Augusta, er 22 år, og er for et par mdr siden flyttet fra odense og bor nu lidt uden for Randers - og har bil. Jeg har derfor ikke den vilde vennekreds her endnu, og slet ikke inden for hestemiljøet, så det ville være dejligt at få nogle heste/ridevenner

 

Jeg er selv glad for håndarbejde/håndværk, og strikker, nålebinder, laver lidt i læder, pile, garver skind osv. Jeg skyder en del med bue, og elsker ellers bare at være udendørs i naturen.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider