Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 Veninder søges i Århus omegn 20
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 18:46

Hej!

 

Jeg er en ung mor i min bedste alder (25år), uddannet sosu hjælper sommeren 2009, men arbejder som rengøringsassistent på AUH i Skejby.

Jeg er gift (valentinesdag 2015) og bor sammen med min mand, jeg har været sammen med i siden juli 2009, og sammen har vi en søn, på et år.

 

Jeg er hestetosset fra inderst til yderst, og har min egen hest, som står i Mårslet. Jeg er primært til dressur, men rider det kun på hyggeplan.

Efter at jeg har fået barn, er der er en del af mit netværk der er faldet fra, vi er ikke længere samme sted, men jeg savner virkelig nogen nære veninder at dele en masse med. Alt lige fra hest, børn, ægteskab/kærlighed, arbejde og hvad dælen der ellers rør sig i ens liv. Hvis du selv har en kæreste og barn(børn) er dette bare et plus, da det også kunne være rart at ses som par.

 

Jeg er som person, meget nede på jorden. Jeg er ikke til fest og farver, det har aldrig rigtig sagt mig noget. I stedet er jeg til biografture, koncerter, at svømme, shopping, cafe ture og hvad man nu ellers kan finde på.

Jeg er meget følsom, der skal ikke ret meget til at gøre mig ked af det, jeg kan virke lidt reserveret, men kun fordi jeg passer på hvem jeg åbner op.

Ellers tror jeg at jeg ret nem at snakke med.

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig.


 

 

Kærlig Hilsen

 

Charlotte Torp Nielsen..

- Med Kaja fra Birkevang.

R.I.P Buller - 20.05.10 <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider