Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Søde beskeder til kæresten???
Forfatter: 
Dato:  30-01-2006 15:55

Tænkte på om der var nogle af jer der havde nogle søde sms beskeder som man kunne sende til kæresten er løbet tør selv


Hilsen Katrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 her er en
Forfatter: 
Dato:  30-01-2006 16:03

Jeg sidder på breden og græder. Du sidder ved siden af mig og trøster mig. Pludselig vender du dit ansigt mod mit og siger; Vil du altid elske mig? En tåre triller ned af min kind og bliver til en dråbe i havet. Jeg peger mod havet og siger; Den dag du finder den dråbe igen, den dag vil jeg holde op med at elske dig.


Jeg syns den er sød...


Mvh Nanna


Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.


Errare humanum est - det er menneskeligt at fejle.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tak...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2006 16:12
Den var sød :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 En jeg fik
Forfatter: 
Dato:  30-01-2006 16:27

for et års tid siden det virked på mig...

Jeg elsker dig min lille skat..Sorry jeg kan ikke gører for det...

Hej fra Annette




Hvide schæfer han hvalpe salgsklar d. 21-2.06

Flotte med stambog , vaccine ..

Se mere her: www.hvidschaeferhund.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har ikke
Forfatter: 
Dato:  30-01-2006 16:36

jeg ville blive fyret på gråt papir hvis jeg begyndte at bombadere manden med den slags. Det samme ville han i øvrigt hvis han begyndte at sende mig den slags.


Hvis du vil sende en sød besked til kæresten hvorfor så ikke skrive den selv så den bliver personlig. Jeg ville blive langt mere glad for sådan en end en besked han bare havde kopieret et eller andet sted. Ville du ikke?




-Dorthe

Magister Mundi Sum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dorthe...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2006 16:38

Plejer jeg også at gøre men er lige som løbet helt tør nu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Løbet tør?
Forfatter: 
Dato:  30-01-2006 17:03

Så er det måske i virkeligheden ikke i dag han skal have en masse søde beskeder. Du har jo ikke noget at sige.


Hvis du er hel syg for at sende ham en stribe søde beskeder så send ham en strøm af "jeg elsker dig fordi" beskeder og så er det bare om at begynde at tænke på hvorfor du egentlig elsker ham.


I det mindste vil det være dine tanker.





-Dorthe

Magister Mundi Sum
0
0
Svar på denne tråd
 
 enig...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2006 19:06

jeg synes nu også det andet er upersonligt. men hver sin stil/smag. Jeg kunne aldrig selv finde på det. hvis ikke jeg havde noget fornuftigt på hjertet ville jeg hellere undlade at sende nogen. iøvrigt synes jeg sådan nogle kæde/standard beskeder er klamme og pladderroma´ntiske. Men igen... hver sin smag. Jeg vil ikke blande mig i hvad du gør...det var bare min mening..

Hader selv sådan nogle beskeder fra veninder og bekendte og læser dem sjældent til ende hvis jeg finder ud af at den er sendt videre til alle i tlf.bogen ...



mange hilsner fra mette













0
0
Svar på denne tråd
 
 søde sms'er
Forfatter: 
Dato:  30-01-2006 19:16

Hold kæft, Nicolai ville brække sig i lårtykke stråler, hvis jeg sendte den der med dråben i havet til ham! Og jeg ville tro, at ham var blevet rablende sindsyg, (eller havde gang i noget snavs), hvis han sendte den til mig!


Man skal vist være lidt yngre end vi er, hvis den skal virke efter hensigten...



0
0
Svar på denne tråd
 
 hov hov hov
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 01:58

denne tråd blev vist ikke lavet for at høre folks holdning til rundebeskeder. jeg er da ret ligeglad med om folks kærester vil brække dig eller om de tror man er blevet sindsyg hvis man sender en sød rundebesked. jeg ved da godt at de ikke er personlige men hvad så hvis den er sød bliver man da glad alligevel (jeg gør da.

altså selvom jeg godt ved at en kæresten ikke selv har fundet på ordene så ved jeg jo stadig at hun elsker mig og tænker på mig når hun har hørt beskeden fra en venninde eller hvor hun nu har den fra. og hvis man alligevel skriver 10-100 beskeder om dagen hvad gør det så at der er et par stykker hvor man ikke selv har fundet på hvad der står.

Jeg har så ikke lige nogle eksempler på nogle søde beskeder, der er et stykke tid siden jeg har haft nogen at sende dem til


0
0
Svar på denne tråd
 
 sådan...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 05:34

nogle beskeder er bestem heller ikke noget for mig, og slet ikke for manden...

Han ville nok sætte pris på en besked der lyder noget i retningen af " vil du ha frikadeller eller bøf? " og svaret ville ikke være overraskende..." hmm det må du bestemme"...og så går han retsen af dagen og glæder sig til at se om han skal have deller eller bøf.





mvh. sulle





Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte.




Friedrich Bodenstedt
Tysk forfatter (1819-92)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Sms'er..
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 16:44

Søde sms'er:


Jeg spurgte Gud om en blomst, og fik en hel have.

Jeg bad om et træ, og han gav mig en skov.

Så bad jeg om et varmt og godt menneske, og fik dette nummer.


Øjne kan smile

munde kan le, men tårer i hjertet kan ingen se.

Så hvert et lyst sekund her i livet, må man nyde, for intet her er ganske givet.

Et venskab kan man finde, et venskab kan man miste, men tomheden i hjertet vil aldrig briste.

For mig er du tusindvis af glade sole, på dig vil jeg altid stole.

Dig vil jeg altid have kær, at jeg har dig, så er lykken altid nær!


Kaj uden Andrea,

Bamse uden Kylling

Sussi uden Leo

Chip uden Chap

Gøg uden Gokke

Pamela uden (.)(.)

Tom uden Jerry,

Mig uden dig - Det går bare ikk!


-Det er så nogle beskeder jeg har fået fra nogle veninder, men det er nok kun den sidste at jeg kunne finde på at sende til en kæreste.. Hehe



0
0
Svar på denne tråd
 
 Morten N
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 17:24

10 til 100 beskeder om dagen? Du mangler vist ikke flere trælse kædebeskeder. Nærmere en hobby. Du har da for meget tid mand.




-Dorthe

Magister Mundi Sum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Søde sms'er
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 17:56

Tjaa, jeg tror jeg ville få et føl, hvis min kæreste lige pludselig sendte sådan noget.


Vi sender nærmere sådan noget her. ;D


Når du føler ingen elsker dig,

og ingen holder af dig,

og enhver ignorerer dig,

skal du spørge dig selv.

lugter jeg?


Hvorfor kommer du forsent hr. hansen?


-Min kone gled på badeværelsesgulvet og faldt ind i håndvasken hvorefter blod og hjernemasse flød over det hele.


- @!#$, hvad gjorde du så?


- først vidste jeg ikke rigtig hvad jeg skulle gøre, men så kom jeg i tanke om, at jeg bare kunne børste tænder i køkkenet.


Men nok ikke lige det du søgte. ;D







Rikke + Farinelli for altid!
Holder sammen i tykt og tyndt!



Min hjemmeside: tør du?
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 18:09

Kender ikke lige så mange af den slags. Det er mere vitser osv. der er på min mobil






Mvh Cathrine


-Det rette øjeblik til at slappe af, er når du ikke har tid-





0
0
Svar på denne tråd
 
 har da et par
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 18:13

fra veninder :)


Et stille kys båret af vinden

Blidt det lander på kinden

En ven varmer dit hjerte

Fjerner al din smerte

Se på livet som en leg

For jeg er der altid for dig <3





eller





When things goes wrong


When sadness fills your heart


When tears flows in your eyes


Just remember two things...


I am here


and...


I care for you <3




Nok de bedste :)


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
T
ine & T
ulle
Det klinger :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm... tjoh..
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 18:22

En lille blomst på livets vej,

hviskede forglem mig ej.

For du er mere værd end 1000 ord,

du er den bedste på denne jord!


Når stjernene falder og vinden er død,

når solen har mistet sin varme og glød,

når tomhed er det eneste du ser på din vej,

så husk at jeg altid er der for dig!


Kram Cat

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har mange
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 18:29

jeg har mange men har ikke særlig meget lyst til og skrive dem for så ender det med jeg bliver ked igen !

Jeg har nemmerlig lige mistet ham jeg elskede

undskyld udtrykket men der var en dum so der tog ham fra mig ikke lige det rareste ! men jeg har gode veninder der støtter mig i skolen ! så det går nok, og så har jeg mine heste som os hjælper mig meget (ved godt det lyder underligt) men det er sandt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er en
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 18:35

har da en enkelt:


den nat da du blev født regnede det

ikke fordi at der var lovet regn

men himlen græd

for den havde mistet sin smukkeste og dejligste stjerne.


den er sukker sød...:)


mvh michaela

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 18:49

Min indbakke er overfyldt med søde personlige beskeder fra mine bedste veninder, men fandt dog lige denne her :


Stille i mit sind, er dit navn ridset ind.

Ingen på denne jord, kan erstatte dig og dine ord.

Din kæreste vil jeg altid være, for at kende dig er en ære!




! Søger veninde at ride i skoven med !
0
0
Svar på denne tråd
 
 hm... har
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 19:08

vist oss et par stykker i min mobil


næh kun en... resten er personlige og for mine øjne only :-)


snefnug så smukke ramte min kind, straks i mine tanker du trådte ind. Jeg tænkte, jeg ville skrive en besked til dig, så her er mange varme tanker fra mig.




Mvh Connie

og fjordhesten Laban :-)


Tjek www.aesel.dk :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har os en...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 19:36
En dag vil du spørge mig, om jeg ville vælge dig eller livet. Så ville jeg svare, at jeg ville vælge mit liv. Du vil blive sur og vende mig ryggen, uden at vide, at mit liv er dig

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Et sødt lille vers...:
Forfatter: 
Dato:  31-01-2006 19:59

jeg er en regn af ild,

en tjørn i blomst langs aftenvej,

en stille vind, en halvkvalt gråd

fordi jeg elsker dig.



Men ud over det, så kan jeg heller ikke fordrage de dér færdigfabrikerede beskeder. "søde" beskeder mellem mig og kæresten går mere på "husk mælk" eller "ring lige og bestil en pizza, så henter jeg!" ;-D Jeg ville se mærkelig ud i hovedet hvis jeg fik sådan nogle små kærligheds sms'er fra ham...jeg ville tro, at han var kommet til at sende dem til et forkert nummer! ;-D

men hver sin smag og nu har du da fået et bud fra mig på en sukkersød sms. ;-)


Camilla - som sender max 2 sms'er om dagen! ;-D




- NU MED HUND!!! :-D



Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 katiekat
Forfatter: 
Dato:  04-02-2006 10:17
jeg mangler såmænd ikke noget at gå op i og jeg ved jo ikke hvormange smser andre skriver jeg ligger selv omkring 10-20 om dagen ialt men der er jo andre der skriver mange mange flere. jeg var soldat med en som jeg er sikker på skrev 100 beskeder til kæresten plus at de snakkede min.1 time om aftenen. jeg aner ikke hvad de kunne bliver ved med at snakke om. og det var da jeg tænkte på ham at tallet 100 kom frem. jeg har aldrig skrevet 100 beskeder på en dag. måske en uge.
0
0
Svar på denne tråd
 
 en sød en
Forfatter: 
Dato:  04-02-2006 12:14
Hvis kærester var blomster, ville jeg plukke DIG

Stop Animalabuse - Be a friend - Make a difrence

www.thepetitionsite.com/takeaction/



OBS: Mine staldpiger forlader mig efter sommerferien, derfor søges nye staldpiger.(Lysabild)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-02-2006 20:02

det er da ikke meget at skrive 100 beskeder... undskyld jeg siger det... ved godt det er en smagsag...


jeg har rigtig mange søde beskeder og mig og kæresten sender da også sådan nogen søde beskeder til hinanden udover dem vi selv skriver..


kan ikke se der er noget galt i det...




Hilsen Jeanette

Den lykkelige ejer af en skøn Haflinger!
Tjek min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså piger ...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2006 20:10

Prøv med

"Køb bare bilen, så må vi prøve at se om det kan hænge sammen
senere"

eller

"Smutter bare i Parken med vennerne, så venter jeg herhjemme
med ekstra øl"


:-P


(husk at gode råd altid gives af folk der - af uvisse årsager -
ikke selv følger dem)


(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd
 
 He He...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2006 20:22
Min kæreste skriver klæbrige og pladderromantiske beskeder til mig lige så snart han er i byen og har fået noget at drikke..
Og ærlig talt så er jeg sgu ikke så meget til det.. Men jeg er nok heller ikke særlig romantisk.. Vi kalder hinanden lille l.o.r.t (ikke cencur) og han hedder prutskid..(jo, og når jeg har ridetøj på hedder jeg klokke )


Nå blev lige revet med.. So sorry!
Den sødeste(mest "romantiske") sms jeg har skrevet for nylig lød

Hvis jeg var Andrea
Ville du så være min Kaj??

He he.. sys den er sød..


Hilsen Sidsel som ikke har to lys på borden, men 30 i soveværelset
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har massere...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2006 20:24

Mit hjerte er fuld af kærlighed,

den kærlighed er til dig.

Den bruges når jeg ser dig, hører fra dig,

savner dig.

Og når du ikke er der,

savner dig hele tiden.

Det betyder kun en ting siden jeg savner dig.

At jeg holder mega meget af dig. <3



Af alle i verden krydser du netop min vej, du spænder ben og får mig til at falde for dig. Og jeg vil falde om og om igen, så længe du vil love at være her for mig. Da jeg sgu ikke kan leve uden dig. Du stråler som solen selv og du gør mig altid så glad.


Blomster ka dufte

stjerne ka blinke

havet ka bruse

hænder ka vinke

hjertet ka banke

og solen kan skinne

Men en som dig er umulig at finde. Prøver bare at fortælle dig at du er mit et og alt.



Du er mit et og alt og ingen kan erstatte dig. Fordi når jeg griner, ser jeg dig for mig. Når jeg tænker, tænker jeg på dig. Når jeg græder håber jeg altid du vil være der for mig. Og når jeg synger så synger jeg for dig og håber du en dag vil hører det. Når jeg ligger i min seng falder jeg i søvn også ser jeg dig altid i mine drømme... Kun fordi du er den jeg holder mest af.


En tåre triller på en kind

Græder stille i mit sind

endnu en tåre baner sig vej

Ved du hvorfor ?


Jeg savner dig..



Jeg ville bringe dig solen, hvis du var bange for mørke. Jeg ville standse regnen hvis du trængte til tørke. Jeg ville fange en stjerne for at lyse din vej. Var dette muligt ville jeg ha gjort det for dig. Jeg ville gi dig regnbuen hvis dagen var grå. Jeg ville stoppe tiden så du kunne nå at forstå. Jeg ville ha fundet verdens ende hvis det var der du ville hen. For alt jeg ønsker er at du har det godt min skat.


Du sød, du så skøn, så vidunderlig og bare dejlig. Du guf og se på. Jeg holder så meget af dig.Hvert sekund der går tænker jeg på dig, du fik mig til at smile og tænkte der var noget ved dig som jeg måtte have. Prøver at sige at jeg holder meget af dig. Og du vil altid have en plads i mit hjerte. Men noget er galt. Mangler dig hos mig.. Snøft.


Alle dem har jeg fået af kæresten plus nogle hjemme lavede som kun er beregnet mine øjne..


Heh men nyd dem





Modstander af sms sprog

Afhængig af mp3 afspiller og heste

Fjordheste er de bedste.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider