Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er din hest opstaldet i Aalborg el. omegn?
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 18:57

Hej hej alle


Jeg er bare nysgerrig, hvor mange der har opstaldet deres heste her i Aalborg eller omegn Er jo altid sjovt at finde andre ridepiger/-drenge i nærheden!


Mvh MM

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har hest i
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 19:12
gistrup :) hvor er du selv opstaldet?
0
0
Svar på denne tråd
 
 På Finstrupgård...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 20:42
-der står min.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 21:05

Jeg havde i Godthåb. Har lige solgt min pony. Skal kigge ny hest i morgen. Jeg glæder mig helt vildt!!

Hvor henne i Gistrup har du opstaldet? Er du glad for det? Jeg ved ikke helt hvor jeg gerne vil opstalde, når jeg finder en ny hest.


Mvh. Madde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Madde
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 21:43

Jeg er SUPER glad for at stå der hestene trives og alt i stalden glider bare :)


Det er på gammel gistrupvej


Her har man max 3 udlukninger og 2 indlukninger om måneden.


du betaler for hvad du bruger.


kan du ikke komme en dag bliver din hest passet hvis du skriver det i kalenderen :)


der er pt 1 tom boks og der kommer nok snart en mere


VH Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 21:49

Okay, skønt du er glad for det! Kunne være jeg lige pludselig fandt på at høre om de havde en ledig boks For det lyder da rart at "alting bare glider"


Mvh Madde

0
0
Svar på denne tråd
 
 også i gistrup..
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 21:53

Hej..


Jeg har hest samme sted som Rikke. Hestene har det super godt derude, skøn natur, søde og hjælpsomme piger i stalden...ja jeg er RIGTIG glad for det...


Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 vores...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2006 22:58
står pt. ved støvring men flytter til øster uttrup til foråret :)

-Jane

Circle Y park and trail westernsadel sælges se præs.


Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning
Se mere på min hjemmeside her

Viktoria (skimmel pony ca. 13 år) savnes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hihihihihihihihihi
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 00:28

Jeg har min hest opstaldet samme sted som Rikke og Heidi, og det er et super sted at have sin hest. Jeg er p.t ved at sælge min så hun flytter snart.

Hestene elsker at være der og min hest vil ALDRIG ind fra folden da de alle har det så godt sammen.

Plus at vi alle er gode til at hjælpe hinanden.

Vi glæder os da meget til at se dig.



Knuser Annette og Fabiola

!! HESTENS ØJNE SIGER ALT !!
Elsker min Fabiola

0
0
Svar på denne tråd
 
 Østre Uttrup
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 00:31
Jeg har mine stående i Østre Uttrup.
Et skønt sted, med god atmosfære og masser af dejlige folk.

Bedækning tilbydes ved smuk, velredet Ox Araber
...Seriøs dressurrytter søges ..Leasing tilbydes...Løsdrift søges til hingsteplag fra foråret...

OX Arabere.dk
Her forenes skønhed og kvalitet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Guldbæk
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 13:13

Jeg har mine til at stå hjemme ved mig selv i Guldbæk ikke så langt fra Svenstrup.

Vi bor i et dejligt område omringet af skov, så det er helt fantastisk at ride herude...


0
0
Svar på denne tråd
 
 MIn står
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 13:18

i Øster Hassing, 20 km. nord for Aalborg.

Det er et supert sted med hal, ridebane, rigtig gode fold og staldforhold.

Jeg vil ikke kunne undvære det sted ;)



***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har Nord
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 13:31

På kongerslev rideskole, dejligt sted, med flinke mennesker. Det koster 1250,- pr. måned, og hallen er stortset altid helt ledig

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svenstrup
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 14:21
"Min" står i en stald i Svenstrup, lige ved siden af nærbanen :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 restrup enge
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 17:24

jamen jeg kan slutte mig til flokken af folk som har hest i aalborg og omegn

min hest står opstaldet i restrup enge..lige udenfor hasseris..



~Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vadum...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 18:34

Min står opstaldet i Vadum i en lille privat stald. Både hesten og jeg er glade for at være der, men jeg mangler tit et ridehus...

Nogen, der kan give nogle oplysninger om Stald Rygaard i Aalborg Øst og Stald Leere på Hobrovej? (jeg kender priserne, er mere interesseret i erfaringer med at stå opstaldet der)

0
0
Svar på denne tråd
 
 min står
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 18:55

hejsa...

min står lige uden for frejlev...

og det er super nemt atkomme derud

0
0
Svar på denne tråd
 
 stald leere
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 13:30
Prøver lige igen :-): Slet ingen herinde, der har eller har haft sin hest opstaldet på Stald Leere ude på Hobrovej? Ville det være realistisk at cykle derud inde fra Aalborg (lidt over 7 km), eller tror I jeg ville blive træt af det? For at få råd til at stå der ville jeg nemlig være nødt til at spare buskortet. Cykelturen er vel hovedsageligt gennem byområde?
0
0
Svar på denne tråd
 
 12344566
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 13:45

Jo, nu skal du høre. Det kan godt være, at det bare er fordi, jeg hader at cykle osv. men den strækning er rigtig sur! Jeg har trods alt cyklet meget i mit liv! Men den strækning er rigtig træls, hvis der bare blæser det mindste! Der er helt fladt.

Men det kan jo være su ikke synes, den er lang og udmattende. Så prøv da at tage cyklen. Du kan jo cykle helt ned til biltema og gå i storcentret (som om du ville have været i stalden) og cykle hjem igen. Så får du nok en fornemmelse.


Mvh Madeleen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 13:49

Man kan hvad man vil... Jeg har cyklet fra min lejlighed, til uni, på rideskolen og hjem, i alt ca. 30 km om dagen i flere år i alt vejr, undtagen høj sne!!! Det er surt, men hvis man virkelig vil, ja så kan man, og kondien kommer med tiden!


Du skal nok bare regne med at skulle med bussen nogle gange i den første tid, til din kondi er til det...


Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 MM...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 13:53
Ja, det var jo lidt det jeg frygtede, jeg ville nok blive træt af det, hvis det er en lidt sur strækning. Ikke så meget længden på turen, men mere det at skulle cykle i alt slags vejr, hvis det er et dumt stykke. Det er nok desværre ikke en holdbar løsning, selvom det virker som et lækkert sted...
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 13:57

Nemlig vejret der der et problem!

Ja, det er også et lækkert sted. Men igen (som det vil være overalt), så er det jo sådan, at der er forskellige meninger om stedet. Jeg skal ikke udtale mig, men siger bare, at jeg har hært sidt og dårligt. Arligt, så mest dårligt. Men jeg ved ikke noget.


Mvh. Madeleen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa Marlene
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 13:59

Jo, jeg har haft hest på stald Leere, men det var før den brændte ned, har ca. haft min pony til at stå der i 6 år sammenlagt. Jeg var godt tilfredes med at have hest derude, det er fine forhold. Dog er det vigtigt at man holder orden derude ellers kan der godt blive ballade. Men det er også fair nok.

Det er en rigtig fin stald hun har fået bygget derude og når jeg engang skal til og igang igen efter min graviditet, tror jeg også min frieser kommer derud...

Du kan læse mere her www.stald-leere.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Marlene
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 14:32

Knallert er ordet

Jeg har en Puch Maxi jeg kører de 7-8 km ud til min hest på hver dag og det fungerer rigtigt fint.


Jeg gav 2300 kr for den og den er bestemt pengene værd. Men husk lidt ekstra penge til en god KÆDELÅS!


Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars
Vi savner dig stadig
Daisy
04/06-1997-03/01-2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 gode/dårlige ting
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 14:40

Ja, der er jo både gode og dårlige ting ved alle steder, det er virkelig ikke nemt. Det med at holde orden er dog ikke noget jeg normalt har problemer med.

Hov, Tine, jeg havde ikke lige set dit indlæg: Min kondi fejler ingenting, jeg løber tit osv., problemet er nok mere dovenskab i dårligt vejr. Men du har da fuldstændig ret i at man kan hvad man vil.


Er der egentlig gadelygter hele vejen derud?

Jeg er virkelig i vildrede, for egentlig synes jeg at de lækre faciliteter opvejer besværet til en vis grad og der er ingen tvivl om at jeg ville få mere glæde af at have hest der, for på den her tid af året er det bare "r.. og nøgler" at have hest på et sted uden ridehal, især når den ikke er en stabil turhest. Ved nogle heste må man nok bare erkende, at de aldrig bliver superstabile at ride i trafikken på, især ikke hvis de får for mange fridage på grund af dårligt vejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså Marlene
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 16:05

Da jeg havde pony/hest på Vadum rideklub, cyklede jeg de ca. 10 km hver dag... Og det er en tur af høvejen - incl. bakke og unden gadelygter. Så det kan nemt lade sig gøre



***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Maria...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2006 16:20

Hej Maria. Ja, jeg er måske nok lidt pylret.

En overgang i sommers cyklede jeg til Vadum, men det blev jeg hurtigt træt af når der regnede og købte buskort igen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 nå, ikke alligevel
Forfatter: 
Dato:  06-01-2006 19:13

Tjah, Stald Leere blev det så ikke...

De får ikke stråfoder på jordfolden om vinteren og det er en af de ting jeg ikke vil gå på kompromis med. 4-7 timer om dagen uden noget i maven er ikke lige sagen, synes jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Finstrupgaard!
Forfatter: 
Dato:  06-01-2006 20:00

Heej!


Min pony er opstaldet på Finstrupgård :) Fint sted, dog er det ikke nemt at få redet her i vinter, da der er meget undervisning i begge haller. Men det er også fordi jeg rider pony. Hvis du rider hest kan du jo evt. bare deltage i undervisningen.


Men det er et fint sted :D



Mvh. Mia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stald Rygaard
Forfatter: 
Dato:  21-01-2006 20:36
Jeg har halvpart på en hest på Stald Rygaard. Det synes jeg er et dejligt sted. Der er altid plads i ridehallen og der er to super gode undervisere. Desuden ligger det ikke langt fra Aalborg centrum. Det tager 15 min derud på cykel.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Restrup enge
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 12:15

Jeg har min mule til at stå i Restrup enge, hvilket jeg er rigtig glad for!

Men med de krav i stiller iforhold til faciliteter og cykelafstand, forstår jeg pludselig bedre de billige priser herude..

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 15:39

Er det ikke dig som der har været ude og kigge på min mors hest? Zephyr?

Jeg har min hest opstaldet på den anden side af Frejlev, det er et rigtig skønt sted, hal og det hele, og med bus lige til døren.

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider