Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 tur til rømø, hvor kan jeg parkere og hvor
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 20:40
må jeg ride på stranden? Jeg har i en hast besluttet med min søster at vil vil køre til Rømø for første gange med vores egen heste, men hvor kan jeg parkere med bil+trailer? og hvor på stranden må jeg ride? Jeg har hørt en fugl synge om at jeg kan køre til lakolk butikscenter og holde på deres p-plads eller på selve stranden ved lakolk efter campingspladsen og ride. Men kender intet til Rømø, så nogle der vil hjælpe to tøser til deres tur imorgen ved rådgiving mth. parkering og ridning? På forhånd mange tak;P

Louise
* "Dansk oldenborg kan og vil:o)
Medlem af DOA" *


Galla Show Lørdag
Billetter købes ! Henvendelse pr. besked.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ved ikke
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 20:45
hvor og hvordan men kan i ikke komme forbi stubæk på vejen derover og tage os med ;-D
MVH NICOLE

-husk indsigt gir ansvar-
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa..
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 20:48
Når man kommer over den der dæmning, fortsætter man bare ligeud af vejen (måske drejer den lidt til venstre). okay, kan ikke lige huske det, men så kommer man ned til Lakolk strand. Der parkerer alle andre deres biler, så hvorfor skulle i ikke måtte det! Jeg kender ikke rigtig til rømø, men der er i hvert fald "Rømø Ranch" som rider på Lakolk strand, så man må i hvert fald godt ride der 8-) Men vil råde jer til ikke at holde ved de der butikscentre, for der er alligevel et stykke ned til stranden derfra, og der kører ret mange biler (da jeg var der). Men go' tur ^^Lige hvad jeg fik ud af en tur til Rømø, i septamber :-D Håber du kunne bruge noget af det?
Ditte
Barn af JHN Chatten
Mike, Pablo og Uncas <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rømø...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 20:59
...jeg ville hellere foreslå Sønderstrand. Den er større (men I skal være der når der er lavvande!!) sejlranden. I skal dog holde jer til visse områder (så vidt jeg ved... men det kan I få mere information om i nogle brochurer tror jeg... prøv evt. at ringe til noget infocenter, de sender som regel gerne ud og besvarer spørgsmål). Men den største fordel ved Sønderstrand er dog at der ikke er nær så meget trafik - og det gælder ikke kun biler, men også mængden af mennesker, hunde osv. Hvor I kan parkere ved Sønderstrand. Jah... altså der er to mini.parkeringspladser lige på dæmningen, men jeg tror det er bedre hvis I kører ned på stranden. Sandet er langt mere fast på Sønderstrand, så chancen for at sidde fast er minimal. Til gengæld kommer man lige fra stranden og skal så op ad det stejle dige, så hvor stærk jeres bil er må I jo selv bedømme. Jeg ville nok anbefale, at I laver en venindetur dertil først uden trailer og hest for at vurdere de to strande og evt. se hvor I kunne parkere. Vælger I Sønderstrand, så vær opmærksom på at tidevand ikke kommer ude fra havet - der kommer op igennem sandet fra grundvandet, hold derfor altid øje med sandet - især hvor blød det er mv. for der kan hurtigt ske ting og sager. Men I kan sagtens have et par hyggelige timer derude uden der kser noget.
//Greenstone :-D

Welsh Cob & Curly Coated Retriever
www.abw-design.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Turist bureau
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 22:46
Der er fri ridning på stranden, skal I på den anden side af klitterne kan I hente brochurer over ridestier på Rømø Turistbureau. Vi har bare parkeret på stranden (kører til venstre når man kommer oppe fra butikstorvet) og så hen ved en af de der småklitter midt på stranden, og så er der ellers bare frit slag ;-D


Mvh.Sara P* 8-)

Til salg: WB, Eskadron, dækkener, grime, div. & støvler (i)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider