Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 tandlægebedøvelse, hvor længe
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 16:28
Jeg har været til tandlægen og fået fjernet en visdomstand i dag. Derfor er jeg logisk nok blevet bedøvet. :-( Hvor lang tid går der før den bedøvelse går helt væk??? Jeg var færdig hos ham kl 12.0 og det meste er væk, men jeg er stadig bedøvet i hagen, hvilket skaber en smule problemer når man f.eks skal skyde underlæben frem :-D Nogen der har forstand på det???
Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang.

Min kærestes hjemmeside.

Nissan-mekanikeren
0
0
Svar på denne tråd
 
 tja hos mig...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 16:30
...tager det ca 3 timer før bedøvelsen er helt væk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels dig
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 16:44
Godt det ikke er mig... Jeg har ingen anelse om hvor lang tid det tager, men jeg ved at det ikke er sjovt at skulle have rykket noget ud... (Grædende smiley)
0
0
Svar på denne tråd
 
 det komemr an på hvor meget
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 16:45
man er bedøvet.. jeg fik omkring 6 stik da jeg skulle have 2 tænder revet ud og var bedøvet i hvertfald 6 timer :D


Mine billeder<- se og frygt :D

Medlem af Smårytternes Klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 Da jeg fik...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 16:51
...lavet en rodbehandling var hele mit underansigt følelsesløst i næsten 7 timer. Det gjorde det noget kompliceet at få noget at drikke, for jeg kunne ikke mærke, om jeg havde noget i munden eller ej! ;-D Forhåbentlig kan du snart mærke din hage igen. :-) Camilla



- NU MED HUND!!! :-D



Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjah...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 16:55
Jeg blev stukket 2 gange i i det jeg tror hedder tyggemusklen... Og da det virkede sagde han at der også skulle stikkes i en nerve så der fik jeg også 2 stik... jeg var følelsesløs helt nede fra halsen og op i panden. Så det er muligt jeg r blevet ret voldsomt bedøvet :-D Nej, det er ikke helt nemt at drikke noget, hele min venstre side har været yderst dårlig til at samarbejde, så vandet er løbet ud i den side det meste af tide ;-D Men nu kan jeg dog mærke min læbe igen, sånu er det ldt nemmere... en belastende at min hage stadig er mærkelig...
Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang.

Min kærestes hjemmeside.

Nissan-mekanikeren
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ved godt det lyder
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 16:57
mærkelig, men jeg elsker at skulel drikek når jeg er bedøvet (skønt tandlægen siger at man ikke må) syntes det er vildt sjovt at hvis ens tunge er halv bedøvet at det så på den ene side føles koldt og den anden side varmt, plus at man kun kan smage halvdelen af det der komemr i munden (Måske et godt tidspunkt at drikek sortsvin og andre shorts som ikek smager godt på :D)


Mine billeder<- se og frygt :D

Medlem af Smårytternes Klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 en lille lur
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 17:11
Jeg fik et godt råd, da jeg fik fjernet mine visdomstænder. Man skal bare tage en lille lur, for så lægger man jo ikke mærke til bedøvelsen og så føles det som om at den er gået væk hurtigere. Det virkede på mig...
Marie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen altså
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 17:16
Min tandlæge fortalte mig at det er afhængig af hvor mange gange man tidligere har været bedøvet. Jeg har også fået revet en visdomstand ud, og tror der gik ca. 5-6 timer inden jeg var helt ovre bedøvelsen. Det var også min debut, og fik vist også rigeligt med bedøvelse ;)
* Sjetmandspony -den var go !
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider